Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Miron lubi jak się u niego w temacie coś dzieje :decayed: od początku wiedział co wkleja :gwizdanie:

BTW musisz się teraz ustawić ze szwagrem i porównać, która lepiej jedzie, B7 kucami czy B8 niutonem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no objedzie ta swoja Eks B7 bez problemu skoro mowil ze na serii prawie rowno szly . Roznica jest w masie/przelozeniach wiec nie sadze zeby mial jakies problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ważna kwestia kierownika, czyli czy szwagier jest takim samym rajdowcem jak miron :mysli:

zamieniali sie miejscami, obaj sa dziadkami :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ważna kwestia kierownika, czyli czy szwagier jest takim samym rajdowcem jak miron :mysli:

zamieniali sie miejscami, obaj sa dziadkami :decayed:

:polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ważna kwestia kierownika, czyli czy szwagier jest takim samym rajdowcem jak miron :mysli:

zamieniali sie miejscami, obaj sa dziadkami :decayed:

:decayed:

lubię czytać Wasze niektóre wypowiedzi :good::facepalm:

[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 13:03_________________________________________________

:decayed: sami znawcy :naughty:

:good:[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 13:03_________________________________________________widziałem wykres Patryka gdzie też zrobił 300 i 600 i co ?

B7 wyszło super = compsport OK

B8 wyszło gorzej = comsport ZŁY

nie znam się na chiptuningu (tak jak większość z Was)i nawet nie wdaję się w rozmowę bo niczego sensownego Wam nie powiem.

To czego udało mi się dowiedzieć i zaobserwować z własnego doświadczenia to :

- że wynik jest zależny od samej robionej sztuki a nie tylko od tunera

- każda fura i każdy soft ma pewne widełki czyli że można zrobić X i można zrobić Y

- wykres jest wykresem i kreskami na papierze, mało tego tu też czasami można pokazać więcej niż jest, pytanie po co to komu ?

na zakończenie dodam - że powiedzenie z mojej strony że ma być 300 i 600 i koniec spowodowało by to że miał bym 300 i 600 ( ale chyba tylko dla samego wykresu czy potrzeb innych )

było 291 i 600 czyli dało się lepiej prawda ? można było tak zostawić i już pewnie było by mniej gadki.

Ale jeżeli osoba do której mam zaufanie mówi że wolała by w tym i w tym miejscu obniżyć i lepiej dla mnie i auta żeby było tyle i tyle to nie ośmieliłbym się z moją wiedzą powiedzieć jej - nie zmieniaj - zostaw jak jest.Bo ja się na tym nie znam i płacę komuś za pracę popartą wiedzą i doświadczeniem i nie po to żeby podważać to co zrobiła.

Są tu widzę mega zdolne osoby które po samym wykresie danej sztuki śa w stanie stwierdzić że dało się zrobić mniej lub więcej.

Jeżeli naprawdę porównanie miało by mieć sens to teraz musiał bym wgrać serie i pojechać z autkiem do Dynosoftu, potem znowu wgrać serie i pojchać do Rogala i jeszcze nie wiem do kogo.

A tak naprawdę dalej nic by to nie dało bo jeszcze musielibyśmy sprawdzić w jakiej kondycji są silniki po przejechaniu 100 tyś km na każdym z programów.

Oczywiście wszystkie softy musiały by być wgrane na tej samej hamowni i przy identycznych warunkach zewnętrznych

.........................więcej nie chce mi się pisać bo jestem laikiem - mimo 5 lat na forum, 4 własnych autach po programie, mimo Vipa i milionach stron w moich wątkach

Ps. napisał bym dokładnie to samo gdyby program robił Rogal, Aligator czy Patrox bo w każdym wypadku zaakceptował bym to co zrobili bo uważał bym że skoro zrobili tyle i tyle to widocznie tyle ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miron, ale czym Ty sie podniecasz?

Zwracalismy uwage tylko na to, ze auto Ci pozniej wstawalo niz na serii - ale potem wkleiles ostateczny wykres, ktory jest okej, bo od 2000 obr masz max moment, a nie od 2500.

Nikt nie napisal, ze ma byc 300, bo wszystko pozniej to *ujnia. Kazdy z nas wie, ze najlepszy program to bezpieczny program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie podpisuje pod tym co napisal Michal. Poprostu wkleiles zly wykres (moze celowo :wink4: , zeby zrobic szum) a jak wkleiles ten konkretny to slowa zlego o nim powiedziec nie mozna.

Chyba wszyscy tu zainteresowani wiedza ze kazdy motor sie inaczej robi , jeden sie zrobi lepiej inny nie a jeszcze inny wcale :wink4: .

Masz bezpieczny program robila to kompetentna osoba i nikt nie napisal ze CS jest zly (skad to wzioles ? ).

Dziwisz sie skad takie opinie jak wklejasz nie to co trzeba a tamten wykres naprawde wygladal na zje... i moze niektorzy ze wzgledu na znajomosc z Toba lub z CS go odrazu nie skomentowali, ale kazdy sobie swoje pomyslal :gwizdanie: :gwizdanie:

.........................więcej nie chce mi się pisać bo jestem laikiem - mimo 5 lat na forum, 4 własnych autach po programie, mimo Vipa i milionach stron w moich wątkach

tego nie skomentuje bo napisalem to pol zartem pol serio ale troche sie wyglupiles i tyle - Ja Cie osobiscie nie znam ale czytajac niektore Twoje wpisy smiem sadzic ze nawet celowo tego babola wkleiles :polew: :polew:

Bez urazy i bezawaryjnosci zycze :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirek, widać, że się nie znasz i ktoś Ci kit wciska, że jest dobrze a serio na wykresie nie jest, to, że zapitala to pewnie tak jak masz boosta to odchodzi ale na sekundę i wydaje Ci się, że jest miodzio ale moment zamiast trzymać się w miarę w prostej lini to spada z każdym obrotem wału, dokładnie tak samo ma -Paweł- jeżeli nie pomyliłem imienia, nie będę tu wklejał przynajmniej 2 przykładowych wykresów jak powinno być bo sensu to nie ma, jak mi by ktoś tak program zrobił to prosiłbym go o wgranie serii z powrotem

Przed wklejeniem drugiego wykresu przez Mirka wychodziło że obaj mamy do d*py.

Teraz rozumiem że Mirek ma dobrze a ja nadal do d*py tak? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie napisałem, że Miron ma teraz dobrze :) a Ty źle, macie bardzo podobne, jeżeli mnie rozumiecie to chodzi mi tylko o spadającą krzywą momentu obrotowego zaraz po "peaku", zwróciłem na to uwagę bo mam doświadczenie z bardziej płaskimi przebiegami momentu po samych modyfikacjach programu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak ja myślę że wypowiedź Mirka wyczerpała temat i ja podpisuję się pod nią w 100%.

Nie na wszystko mamy wpływ,nie każdy ma tez czas jezdzić po Polsce aby wgrywać lepszy soft o ile ktoś wgrałby lepszy a w 100% bezpieczny program.

Bo słowo bezpieczny było kluczowe jak gadałem z Patrykiem.

A moje auto na tym sofcie jezdzi już półtorej roku i ma sie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wzrost ładny... kreski ostateczne przyjemne... co do mocy... to w B8 pytałem u Mastersa i kiedys u Rogala... to mówili o 280-285 KM...

a w B7 270-280km...tak czy siak... Panowie bez jaj... nie jeździcie Fiatem Punto żeby zastanawiać się czy ma 85 KM czy 100KM i że to aż 15KM różnicy... tutaj jest 280 i jest kozak... do tego 600 Nm a więc w trasie największą różnice widac powyżej stówki jak się depnie to inni się pocą a 3.0 TDi odjeźdza... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma rację że największy fan po zrobieniu programu jest jednak na trasie przy większych prędkościach. Ja jeźdże po mieście i bardziej mnie ograniczają krótkie biegi niż moc. A jak w b8 wyglądają przełożenia w manualu? Czy pierwsze 3 biegi tak samo króciutkie jak w b7? Ja jakbym miał możliwość i chciał pogrzebać to bym sobie skrzynie z dłuższymi przełożeniami wrzucił albo s-tronic ale tak sie chyba nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wzrost ładny... kreski ostateczne przyjemne... co do mocy... to w B8 pytałem u Mastersa i kiedys u Rogala... to mówili o 280-285 KM...

a w B7 270-280km...tak czy siak... Panowie bez jaj... nie jeździcie Fiatem Punto żeby zastanawiać się czy ma 85 KM czy 100KM i że to aż 15KM różnicy... tutaj jest 280 i jest kozak... do tego 600 Nm a więc w trasie największą różnice widac powyżej stówki jak się depnie to inni się pocą a 3.0 TDi odjeźdza... ;-)

dokładnie - mi też takie parametry przedstawiano ( nie tylko w CS )

[br]Dopisany: 20 Maj 2011, 23:26_________________________________________________

Miron[/b], ale czym Ty sie podniecasz?

niczym

Nikt nie napisal, ze ma byc 300, bo wszystko pozniej to *ujnia. Kazdy z nas wie, ze najlepszy program to bezpieczny program.

jesteś pewien ? czytałeś wszystkie posty dokładnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się męczyć tematu - ale tu masz na szybko przykład wypowiedzi w odniesieniu do programu CS

300/600 to raczej norma w B8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...