pawel1380 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 tez powinienem na aktualizacje podjechac
skovroon Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Przyzwoicie wyszło:wink: Właśnie od samego początku mi coś nie pasowało z tym pierwszym programem.. trochę za mało mi się wtedy wydawało. Teraz pewnie ładnie moment drapie po pleckach:naughty: Ciekaw jestem bardzo porównania z S4 - masz możliwość zmierzenia czasów 0-100 i 100-200 ? PS. Kiedy sprzedajesz auto:kox: ??
miron78 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 tez powinienem na aktualizacje podjechac jak najbardziej jest po co - robiliśmy soft w tym samym dniu i też masz CAPA - jak masz trochę czasu i ochoty to dzwoń do Patryka JAk jechałem bardziej z nastawieniem spotkania, pogadania i przy okazji sprawdzenia jak sie ma furka po 3 latach śmigania - w jakiej jest kondycji a tu taka dodatkowa miła niespodzianka ---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ---------- Przyzwoicie wyszło:wink:Właśnie od samego początku mi coś nie pasowało z tym pierwszym programem.. trochę za mało mi się wtedy wydawało. Teraz pewnie ładnie moment drapie po pleckach:naughty: Ciekaw jestem bardzo porównania z S4 - masz możliwość zmierzenia czasów 0-100 i 100-200 ? PS. Kiedy sprzedajesz auto:kox: ?? też jestem ciekaw porównania z S4 - nie spodziewam się żeby mi specjalnie odjechało Ps. dzisiaj ?
seves Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 W tym tygodniu moja i szwagra fura odwiedziły compsportSzwagra B8 wypluło 297ps i 609Nm a mój staruszek był na korekcie i pokazał 306ps i 622Nm (dół bez zmian zaś od 3000 ob jedzie znacznie lepiej) Furki już po testach drogowych i idą łeb w łeb - jak przyklejone Ps. Rodzinne wyjazdy powinny być udane no to teraz już nie mam szans Gratulacje wyniki Mirek!!!
miron78 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Co do programu pierwotnego - nie powiedział bym że za mało - tyle było wtedy bezpiecznie. To co zostało zrobione teraz to poprawiona tylko góra wykresu - czyli tak naprawdę ten przedział obrotów który wykorzystuję na co dzień nic się nie zmienił i fura w żadnen sposób lepiej nie jedzie - lepiej jedzie jedynie w zakresie 3000-4200 obrotów a ten przedział wykorzystuję jedynie jak sytuacja tego wymaga - dlatego tą korektę traktuję jako kosmetyka - mimo że przyrost mocy jest znaczny autko śmiga bardzo porównywalnie - nie ma jakiegoś mega przeskoku jakiego można by się spodziewać. Musiał bym jechac na maksa lub ciągnąć furę na każdym biegu do końca żeby odczuć wczorajsze prace Patryka - a jak wiadomo na codzień się tak nie jedzie. Różnica jest w V-max Różnica jest w tym że dłużej ciągnie na poszczególnym biegu I różnica na pewno będzie odczuwalna na wyniku 1/4 mili ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- Co innego mieć 150ps i dostać 30 a co innego z 276 zrobić 306
srb38vx Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 3xx :whistling:graty miron :brawo:Maro też pewnie zadowolony z wyniku rządzicie w tym knurowie szfagry
miron78 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 zadowolony, zadowolony - drugą młodość przechodzi
skovroon Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Co do programu pierwotnego - nie powiedział bym że za mało - tyle było wtedy bezpiecznie. Oczywiście, że nie mało bo przyrost sam w sobie był spory i na pewno bezpieczny. Po prostu do tej pory jak widziałem wykresy tego motoru to zazwyczaj oscylowały w okolicach 290-300PS i dlatego się w ten sposób odniosłem.
miron78 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 jasne - spoko wiesz jak jest każda sztuka inna a wtedy pamiętam właśnie że coś tam z temperaturami było i to Patryka blokowało więc zostawił na bezpiecznym poziomie tym bardziej że niutki wtedy wyszły OK
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Jak ktoś zainteresowany to obecnie są dostępne (prześliczne): 1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł 2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł 3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale
Gibons Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Wiem co kombinujesz et 33 nie będzie za małe przy 9J ?
miron78 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 będzie a tak na poważnie to liczę że nadrobię to oponą - już jedne B8 w knurowie na takim setupie śmigało i ponoć było ok
Gibons Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Wiem że jeden gość miał ori rotor właśnie od A5 czyli et33 9j nie wiem jakie miał opony ani zawias, ale obcierało dlatego odpuściłem bo sam chciałem wkładać
poziek Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Mikron zrobiłem Ci przelew, żebyś miał za co zatankować B8 na przyjazd do BT i nie musiał już uciekać ze stacji benzynowych* *) przynajmniej przez ten tydzień
srb38vx Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Swietne zmiany. zmiany :eusathink:golas jakich mało :grin:
miron78 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 dzięki Ps. Ori ROTOR 19 cali ET33 z oponką 235/40/19 już na aucie i powiem tak Jak furka stoi na parkingu to te 20 robiły większą robotę - te 19 jakieś takie dojazdówki sie wydają mimo że to tylko 1 cal Ale jak auto jest w ruchu to te 19 powalają ---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ---------- ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:34 ----------
Rekomendowane odpowiedzi