wesz82 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Witam serdecznie! Pewnie ten temat był poruszany nie raz,ale mam dylemat odnośnie zmiany oleju!Dokładnie rozchodzi sie o to ze wymieniłem olej na mineralny bo gostek przekonywał mnie ze po przebiegu 200 tys należy wlać mineralnego oleju!wiec tak zrobiłem!teraz znajomy mechanik powiedział ze ze względu na turbo powinienem wlać najmniej pól syntetyk!zauważyłem ze mineralnego oleju troszke mi ubywa tzn okolo szklanki na 9tys ten sam mechanik powiedzial ze autko ma juz najechane troszke i nie powinienem sie przejmowac nawet jak doleje szklanke od zmiany do zmiany!!niech mi ktos poradzi co teraz mam robic bo nie chce popelnic takiego babola jak z wczesniejsza zmiana!jak naleje pol syntetku to silnik nie rozczelni sie???z gory dzieki!
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Kolego poczytaj w dziale diesla "jaki olej do TDI part2" Pierwszemu mechanikowi powiedz, zeby sobie doszczelnil silnik niewielka iloscia trocin - bedzie git
wesz82 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 wiem ze mineralka to porazka niestety dopiero teraz :wallbash:ale ja smigam na PB
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 wiem, ze smigasz na PB, ale w temacie jest wiele uwag ktore dotycza przedewszystkim faktu posiadania turbo
wesz82 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 oki juz daje to na diesela!pozdro! [br]Dopisany: 09 Grudzień 2007, 16:47 _________________________________________________wiec nie ma problemu zebym teraz wlal pol syntetyk lub pelen syntetyk ino wczesnie musze przeplukac silnik jakims srodkiem???tylko jaki bys polecil!!a tego mechanika sam nakarmie trocinami
udy Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 nie ma reguły prz jakim przebiegu zmieniamy na pół syntetyk lub mineralny, ja mam przejechane (niby) 140 tys jak kupiłem zalany był mineralny i miałem problemy z odpalaniem samochodu rano, mechanik doradził mi że bym zmienił spowrotem na syntetyk bo silnik nie klekocze więc nie potrzebnie zlaany jest minerał. tak zrobiłem i odpala dobrze, za to mam inne problemy ale to juz nie ten dział mój brat ma BMW 520i z 88 roku przebieg- niby 407 tys , był w serwisie BMW gdy miał przebieg około 350 zapytali jaki zalał olej ,na odpowiedz pół syntetyk odpowiedzieli no może i już pora był taki zalać zamiast syntetyka pozdro
wesz82 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2007 dzieki!!!wiec jezeli byl lany wczesnie elen syntetyk to moge go wlac nie patrzac na przebieg??a co z tym preparatem do czyszcenia musze uzyc go???
Gość Murzyn Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 powinienes Jak juz wielokrotnie bylo pisane silnik ma byc czysty, a zapychanie go prowadzi tylko do przyspieszonego zgonu. Mnie najbardziej podpasowal motul full synt (nie tylko mnie - jak czytales tamten temat to bylo wiele opini uzytkownikow jaka jest roznica po wyczyszczeniu silnika i zalaniu dobrej oliwy) hehe - najbardziej podobala mi sie ta Murzyn!!! Posłuchałem Rogalottiego i przy wymianie oleju zalałem silniczk Motulem. Potwierdzam, że faktycznie ma trociny, bo ciszej pracuje. Musi mieć trociny :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się