mariuszby Opublikowano 11 Marca 2011 Opublikowano 11 Marca 2011 Witam Panowie może ktoś wie co to może być.Dzwięk słychać do momentu rozgrzania motoru.Potem jest normalnie. Noisy Audi A4 2.0 TFSI cold start dzięki
andrzej_1970 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Wina może leżeć po stronie paska wielorowkowego lub napinacza.
aron Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 tez tak mam taki delikatny pisk na zimnym silniku-to nic powaznego
grzes1150 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Zdejmij pasek i wtedy na chwilkę odpal to się dowiesz czy to on Ten silnik klekocze jak diesel
mariuszby Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 Dziękuję za odpowiedzi. byłem w ASO - diagnoza:pasek rozrządu.Panowie popsikali czymś pasek i świszczenie ustało. Teraz pytanie :świszczy pasek czy jakaś rolka? wymieniać sam pasek czy cały rozrząd łącznie z pompą wody? Przebieg nie duży 55000 km - może bez pompy?
grzes1150 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Dziękuję za odpowiedzi. byłem w ASO - diagnoza:pasek rozrządu.Panowie popsikali czymś pasek i świszczenie ustało. Teraz pytanie :świszczy pasek czy jakaś rolka? wymieniać sam pasek czy cały rozrząd łącznie z pompą wody? Przebieg nie duży 55000 km - może bez pompy? Pasek rozrządu to jakaś rolka napinająca musi dawać opór i piszcze. Wymień lepiej cały rozrząd bo jak coś się zatrze to zerwie pasek a wtedy to już wiadomo.
aron Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 przed wpakowanie sporej kwoty na rozrzad odpal zimny silnik i polej troche wody na pasek welorowkowy,jak swiszczenie przestanie- to nic strasznego
garmin Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Taki dzwięk wydaje zużyty napinacz paska wielorowkowego Pozdrawiam
mariuszby Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Witam Po wymianie rozrządu jest cisza.Prawdopodobnie piszczała jakas rolka lub napinacz. Koszt w ASO Rowiński w Piasecznie -1024 PLN z robocizną. Pozdrawiam
arczito Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 p.s. silniki tfsi chodza glosniej niz normalne. takze niekiedy moze sie zdawac ze chodzi jak diesel. mowie z autopsji
FANTOMAS Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 p.s. silniki tfsi chodza glosniej niz normalne. takze niekiedy moze sie zdawac ze chodzi jak diesel. mowie z autopsji też mi się tak wydawało ale nie jest tak do końca ten głośny klekot nie jest jednak czymś normalnym http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=237276.0 A co do tego napływającego pisku/szumu to jest to pasek rozrządu. W naszych silnikach jest specjalnie wzmacniany pasek stąd tak duże interwały jego wymiany (180kkm. chociaż tyle bym nie ryzykował).Pasek po paru latach traci swoje właściwości elastyczne i twardnieje. Jak silnik postoi dłużej w bezruchu pasek układa się na rolkach i kołach i "zapamiętuje" kształt. Po odpaleniu zimnego silnika ten "kształt" daje takie odgłosy przechodząc po "zębach" kół. Po chwili gdy pasek dostaje temperatury od tarcia i się ułoży wtedy to zanika mam to samo w swojej A4 jak i w A6 tym bym się nie martwił gorzej z tym klekotem koszty nie małe i robota nie łatwa jeśli to kogoś denerwuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się