mad fox Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam wszytskich mam pewien problem z olejem hydraulicznym. Zaczelo sie okolo 2 mies temu puscila mi obejma z przewodu, tego cienszego ze zbiorniczka, wiec spuscilem do konca ten olej przez ten przwod do butelki, nie wiedzialem jaki olej uzupelnic stary byl ciemno brazowy, wiec w sklepie doradzili mi ze mam wlac (SWAG 99 90 6162 Olej hydraucliczny centralny mineralny zielony). Zalozylem przewod i nowa obejme i uzupelnilem tym olejem wszystko pieknie ladnie. Teraz zaczely sie klocki, olej znika nie ma zadnego wycieku spod auta, przewody sa suche a olej w zbiorniku zrobil sie ciemniejszy ale kolor zielony jest:) wiec problem jest w tym ze olej znika po jakis 2tygodniach do miniumum i trzba dolewac wiec moze ktos mi pomoze z gory dziekuje za odpowiedz
ŁYSY44 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 poszukaj dobrze sam napewno nie znika gdzieś musi być minimalny przeciek
fenix_ Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 nie ma siły gdzieś musi znikać, może ścieka po przewodach te które idą od zbiorniczka, z góry możesz tego nie widzieć. U mnie ściekał po wężach wychodzących ze zbiorniczka.
mad fox Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 dzieki za odpowiedz, weze mam suche od zbiorniczka, jest troche dziwne dolewam zolty plyn a on dalej jest brazowy taki jak byl stary?? co to zrobic
dante0018 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 dzieki za odpowiedz, weze mam suche od zbiorniczka, jest troche dziwne dolewam zolty plyn a on dalej jest brazowy taki jak byl stary?? co to zrobic Płukanie układu i potem zalanie nowym płynem pomoże
ŁYSY44 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Płukanie układu i potem zalanie nowym płynem pomoże wątpię
dante0018 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Płukanie układu i potem zalanie nowym płynem pomoże wątpię dlaczego?
mad fox Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Opublikowano 21 Marca 2011 własnie jak moze pomoc, z tego co widze dalej mam stary olej a dolewam wciaz nowy jest strasznie zadki jak woda chyba wydam kase i kupie g004 2l i dam do przeplukania moze pomoze co wy na to prosze o rade z gory dziekuje[br]Dopisany: 17 Marzec 2011, 20:43_________________________________________________Witam dzisiaj wszedlem pod autko i sciagnolem oslone, okazalo sie ze poluzowaly sie obejmy bez problemu moglem je sciagnac z plastikowych rurek, nalozylem nowe obejmy i mam nadzieje ze olej przestanie mi wyciekac:) aha mam jedno pytanie w ktorym miejscu odlaczyc cienki przewod aby przeplukac uklad kierowniczy na dole przy maglownicy czy u gory przy zbiorniczku z gory dzieki za odpowiedz:)
OLIVER Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 aha mam jedno pytanie w ktorym miejscu odlaczyc cienki przewod aby przeplukac uklad kierowniczy na dole przy maglownicy czy u gory przy zbiorniczku Witaj,,Chyba prościej będzie Ci ściągnąć wężyk przy zbiorniczku i koniec jego włożyć do butelki by nie zalać sobie miejsca pracy czy silnika..jak będziesz pozbywał się oleju podczas kręcenia kier....
mad fox Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 OK dzieki za odpowiedz zrobie jak mowisz , aha jeszcze jedno ten cienszy czy grubszy, bo ostatnio jak zrobilem z cienszego to caly nie splynol, chyba ze cos zle zrobilem dzieki pozdro teraz zastosuje sie do innstrukcji, aha a jezeli ze zbiorniczka nie sciagne strzykawka to zejdzie z cinszego przewodu? oczywiscie dolewajac swiezy??
OLIVER Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 tu masz ładnie opisane przez kolegę z forum... Odpowiedz #5 : 03 Czerwiec 2010, 14:18 » Cytuj Ja proponuję wymianę w taki sposób ( silnik cały czas unieruchomiony ! ) : 1. Podnieść samochód i ustawić na "koziołkach" 2. Strzykawką wyciągnąć maksymalnie ile się da płynu ze zbiorniczka 3. Zdjąć przewód powrotny - ten cieńszy (idzie od chłodnicy płynu wspomagania a potem maglownicy) 4. Zaślepić jakimś innym wężem na końcu zagiętym powstałą "dziurę" w zbiorniczku 5. Włożyć końcówkę przewodu który zdjęliśmy ze zbiorniczka do jakiejś pustej butelki 6. Teraz jedna osoba dolewa do zbiorniczka nowy płyn a druga kręci kierownicą w lewo-prawo, pamiętać o uzupełnianiu płynu na bieżąco ! 7. Tak "przepuścić" ok. 1.5-1.8 litra płynu 8. Kręcić kierownicą aż zbiorniczek będzie pusty i wtedy zdjąć zaślepkę i nałożyć przewód "powrotny" z powrotem na swoje miejsce 9. Dolać do max. płynu i uruchomić silnik , pokręcić jeszcze kierownicą lewo-prawo kilka razy, uzupełnić płyn jeżeli poziom jeszcze nieznacznie spadnie Po dokonanej wymianie płynu wspomagania w wyżej opisany sposób układ na pewno nie zapowietrzy się, nowy płyn przeciska zużyty do butelki (podobnie wygląda to z wymianą płynu hamulcowego)
mad fox Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Opublikowano 23 Marca 2011 witam ponownie dzisiaj znowu plyn mi ubyl:;/;/;/ pod chlodnica mam suchutko co sie okazalo leci mi z magla czyli regenracja mnie czeka;/;/ koszt okolo 450zl
schmitek Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 Witam. Mój problem można zaliczyć do trochę innej beczki: ubywa mi płyn do wspomagania, namierzyłem miejsce wycieku płynu - jest to miejsce połączeniu grubszego przewodu ze zbiorniczkiem wyrównawczym płynu do wspomagania. Proszę podajcie mi najlepszy sposób wyeliminowania tego wycieku. Czy wystarczy mocniej ścisnąć obejmę? Czy należy wymienić cały gruby przewód - i tu jaki są wymiary tego przewodu: długość, średnica wewnątrz i na zewnątrz. Czekam na propozycję rozwiązania mojego problemu.
dante0018 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Sprawdz czy jest uszkodzony, jezeli nie to docisnij mocniej opaską, może sie poluzowała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się