marek2222 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 witam. moja turbina sie rozleciala pekl wirnik i wciagla olej.turbina po regeneracji i pytanie czy mozliwe( jak mowi gosc co ja robil) ze dostalo sie tam cos z silnika od odmy? bo wirnik po stronie zimnej poszarpany i to od przodu a nie po obwodzie wiec mechanik mi wkreca ze cos zassala i przez to sie rozleciala.dzieki za jakies podpowiedzi.
Rudi Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jak dawno była robiona ta regeneracja? I czy wirnik był na pewno wyważany? A to, że wirnik poszarpany od przodu, to rzeczywiście dość dziwne...
marek2222 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2007 no i co nikt mi wiecej nie podpowie co sie stalo?
Rudi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Kiedy robiłeś tą regenerację i jak długo po niej to się stało, gdzie to robiłeś (to też ważne), po regeneracji kto to składał i czy wirnik był wyważany?. Co obejmuje gwarancja?. Zrób jeszcze jakieś, w miarę możliwości dokładne fotki tego wirnika i turbawki od tej nieszczęsnej strony. Wrzuć to na stronę, to odzew będzie na pewno większy. Ja bynajmniej czekam na nowe wiadomości
marek2222 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 no niemam juz tej turbiny bo odrazu zawiozlem zeby zrobili,we wroclawiu na legnickiej to robilem ten nowy wirnik to przy mnie wywazali a tamten co sie rozlecial to niewiem dodam jeszcze ze kier. byly zapieczone a ja ja krecilem do ponad 4 tys.obr. to moze przez to sie ukrecil
Tukan Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Mialem powidzmy to samo wygladalo to tak U mnie na 100% cos musiało zassac bo uszkodzilo mi N75 albo po prostu padla w tym samym momencie
Ali_TDI Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 dodam jeszcze ze kier. byly zapieczone a ja ja krecilem do ponad 4 tys.obr. to moze przez to sie ukrecil jeśli kierownice były zapieczone i turbo przeładowywało to mogły zostać przekroczone obroty krytyczne i wirnik się ukręcił, ale dzieje się to bardzo rzadko. jeśli bardzo przeładowywała to powinieneś łapać wcześniej tryby awaryjne, chyba że kręciłeś do końca tylko na niskich biegach. ogólnie nic już teraz nie poradzisz, moja rada jest taka żeby od razu założyc turbo ze 130stki a te resztki zostawić w rozliczeniu
marek2222 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2008 no wlasnie krecilem do konca na 2 i 3 dlatego nie bylo trybu awaryjnego.ale wirnik wygladal jesszcze gorzej niz ten na zdjeciu .niewiedzialem ze od 130..podejdzie czy duzo trzeba przerabiac-niech ktos podpowie z gory dzieki
Gość Murzyn Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 kupujesz tylko przejsciowke za 70pln i pasi kolega CTV takie niedawno posiadal pytaj rowniez u rogalotti , Ali_TDI rob555
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się