Wandej Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Witam. Mam problem z tym wlasnie ukladem w mojej B6 Dzsiaj sie za to zabralem i podmienialem czujniki z przodu i z tylu oraz sprawdzalem napiecie na przewodach.. Otoz wyszlo ze na jednym przewodzie jest 5V a na dwoch kolejnych nie ma wcale...wiec chyba tak powinno byc Co moze jeszcze byc nie tak?? Czy silniczki lamp tez moga byc padniete i uklad nie dziala?? Sprawdzi to Vag`iem?? pomozcie
rico11 Opublikowano 12 Marca 2011 Opublikowano 12 Marca 2011 Podłącz vaga to będziesz wszystko wiedział. Najczęściej przewody przy czujnikach się przecierają lub zrywają ale vag pokarze gdzie szukać. Mi niedawno padł jeden z czujników (koszt 260zł).Coś się chyba w nim zatarło bo dawał stałe napięcie i bardzo ciężko chodziło to ramie czujnika.
wrclaguna Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Tak jest bez VAGA sie nie obejdzie wklei bledy to zobaczymy co sie dzieje Cos za duze jest napiecie powinni byc do max. 3.5 V jak w jednym i drugim czujniku
Wandej Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 Tak jest bez VAGA sie nie obejdzie wklei bledy to zobaczymy co sie dzieje Cos za duze jest napiecie powinni byc do max. 3.5 V jak w jednym i drugim czujniku To sprawdze vagiem Dam znac co i jak jesli sie uda znalezc problem
rico11 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Tak jest bez VAGA sie nie obejdzie wklei bledy to zobaczymy co sie dzieje Cos za duze jest napiecie powinni byc do max. 3.5 V jak w jednym i drugim czujniku Napięcie 5V to napięcie które jest podawane na czujnik z centralki ( które można sprawdzić multimetrem na kostce podłączonej do czujnika)a napięcie w zakresie 1,56V -3,45V (tak przynajmniej podaje vcds) to napięcie wyjściowe z czujnika po przejściu przez potencjometr i tego nie sprawdzisz na odłączonej kostce tylko trzeba podłączyć vaga. Po podłączeniu vaga wchodzisz w:xenon range 55, measuring block, grupa 2 i tam sprawdzasz napięcie na obu czujnikach.
wrclaguna Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Zgadza sie jak najbardziej Jeszcze zeby nie zapomnial o procedurze ustawiania swiatel . Ori ksenony mają autoregulację, dlatego nie wystarczy sama regulacja za pomocą śrub przy lampie. 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną naughty). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back". Zreszta tu masz ta procedure oraz tematy czujnikow http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=76268.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155032.15
Wandej Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Opublikowano 18 Marca 2011 Zgadza sie jak najbardziej Jeszcze zeby nie zapomnial o procedurze ustawiania swiatel . Ori ksenony mają autoregulację, dlatego nie wystarczy sama regulacja za pomocą śrub przy lampie. 1. Podłączamy VAGa, włączamy zapłon, moduł 55 i łączymy się. 2. Po połączeniu, wybieramy "Meas. Blocks", Grupa 001 i "Go!" 3. Następnie "Switch To Basic Settings" - Na pierwszej pozycji pojawi się "Wait". Czekamy kilkanaście sekund aż pierwsza pozycja pokaże nam "Learning" czy coś takiego (silnicznki lamp lekko drgną naughty). 4. Dopiero teraz włączamy światła. 5. Podnosimy maskę i za pomocą imbusa 5.5 czy jaki tam komu pasuje, regulujemy śrubami przy lampach do pożądanego poziomu (jedna śruba poziom, druga pion). 6. Po zakończeniu, wracamy do komputera. Teraz w celu zapamiętania bieżących ustawień, jako ustawień wyjściowych po uruchomieniu świateł, przyciskiem "Up" zmieniamy grupę na 002. Wychodzimy "Done, Go Back". Zreszta tu masz ta procedure oraz tematy czujnikow http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=76268.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155032.15 wrclaguna podpialem vaga ale nie moge wlaczyc powrotu do domyslnych ustawien Dlaczego tak jest?? czujnik na przodzie daje 4.6V chyba a na tyle 2.5v... czyli by sie miescilo w tych granicach ktore opisal kred :gwizdanie:
Wandej Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Opublikowano 19 Marca 2011 a jaki masz zawias gleba -35mm Juz przedni poprawilem i jest tez 2.5V [br]Dopisany: 18 Marzec 2011, 17:33_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=193632.0 tu jest problem ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się