Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analize logów silnika 1.9TDI - aktualizacja!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :hi:

Tak jak w temacie, prosiłbym o ocene logów, dziś wklejam tylko statyczne, wkrótce dorzuce dynamiczne w celu pełnej oceny silnika...

Statyczne normalne :

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38601.html - grupa 000

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38604.html - grupa 001

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38600.html - grupa 004

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38627.html - grupa 003

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38603.html - grupa 013

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38602.html - grupa 023

Statyczne BS

http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38629.html - grupa 011

Opublikowano

na szybko:

kat synchr do korekty,

EGR zaslepiony badz nie dziala

Opublikowano

co może być przyczyną "niadziałania EGR" ?? czym sie to może objawiać podczas jazdy?

Opublikowano

Exhaust Gas Recirculation, w Twoim przypadku jest ciagle zamkniety,

powody mogą być takie:

blacha

podcisnienia

n18

ogolnie egr sie zaslepia by syfem nie zarastał kol dolotowy :>

Opublikowano

hmm.. całkiem możliwe ze poprzedni właściciel coś kombinował, bede musiał go zobaczyc z bliższa co tam sie dzieje albo co sie tam stało..

dziekuje za info, niedługo dołącze dynamiczne logi :przebiegly:

Pozdrawiam

-------------------------------------------------------------------------------------------

[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 20:33_________________________________________________Witam ponownie, załączam komplet logów,- jeśli mogłby ktos to niech rzuci okiem na logi by powiedzieć coś na temat silnika:

Dodam ze auto łapie czasem muła... tj. notlaufa.- dzieje sie to gdy auto osiaga ponad 3000obr/min...dzis np złapał podczas robienia logow, ale zdarzylo sie to tylko raz, pozniej bylo ok

Wybaczcie za logi ale niektore grupy połączyło w jeden link...

Bassic Settings:

Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40197.html

Grupa: 000 Normalne i BS - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40198.html

Normalne

Grupa: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40199.html

Grupa: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40200.html

Grupa: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40205.html

Dynamiczne:

Grupa: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40203.html

Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40207.html

Grupy: 010 i 011 (DYNAMICZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40201.html

Grupy: 010 i 011 (próba 2) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40206.html

Grupy: 003 (BassicSettings, NORALNE, DYNAMICZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40202.html

Grupy: 004 (DYNAMICZNE, STATYCZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40204.html

Opublikowano

sprezarka/zaluzje sie przycinaja ....

Opublikowano

czy to wina ogólnego syfu i sadzy na łopatkach czy moze zawór niedomaga?

zastanawiam sie nad czyszczeniem suszarki i myśle ze to nie zaszkodzi, ale chciałbym wiedzieć czy nie wyczyścic odrazu (o ile sie da) zaworu N75...

chodzi o to zeby potem sie nie okazało ze wyszczyścilem turbo a problem został.. chyba że zawór nie ma wpływu na to..

Opublikowano

zacznij od n75 to co łatwiejsze.

może wystarczy zastrzyk a nie od razu kroić :wink4:

Opublikowano

dokładnie, to pewnie tak właśnie zrobie i zobacze czy to cos da..

Poza tym, czy auto nadaje sie na wirusa czy coś "wygląda" nie do końca sprawnie?

Oprócz EGR który jak koledzy wczesniej napisali nie działa co widać po logach w BS...

chyba bede musiał sie zaopatrzyć w nowy zawór N18..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...