DragonGTI Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Witam wszystkich Tak jak w temacie, prosiłbym o ocene logów, dziś wklejam tylko statyczne, wkrótce dorzuce dynamiczne w celu pełnej oceny silnika... Statyczne normalne : http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38601.html - grupa 000 http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38604.html - grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38600.html - grupa 004 http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38627.html - grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38603.html - grupa 013 http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38602.html - grupa 023 Statyczne BS http://vaglog.rtnet.pl/pk226_38629.html - grupa 011
lukjar7 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 na szybko: kat synchr do korekty, EGR zaslepiony badz nie dziala
DragonGTI Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Opublikowano 13 Marca 2011 co może być przyczyną "niadziałania EGR" ?? czym sie to może objawiać podczas jazdy?
lukjar7 Opublikowano 13 Marca 2011 Opublikowano 13 Marca 2011 Exhaust Gas Recirculation, w Twoim przypadku jest ciagle zamkniety, powody mogą być takie: blacha podcisnienia n18 ogolnie egr sie zaslepia by syfem nie zarastał kol dolotowy :>
DragonGTI Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 hmm.. całkiem możliwe ze poprzedni właściciel coś kombinował, bede musiał go zobaczyc z bliższa co tam sie dzieje albo co sie tam stało.. dziekuje za info, niedługo dołącze dynamiczne logi Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------------------- [br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 20:33_________________________________________________Witam ponownie, załączam komplet logów,- jeśli mogłby ktos to niech rzuci okiem na logi by powiedzieć coś na temat silnika: Dodam ze auto łapie czasem muła... tj. notlaufa.- dzieje sie to gdy auto osiaga ponad 3000obr/min...dzis np złapał podczas robienia logow, ale zdarzylo sie to tylko raz, pozniej bylo ok Wybaczcie za logi ale niektore grupy połączyło w jeden link... Bassic Settings: Grupa: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40197.html Grupa: 000 Normalne i BS - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40198.html Normalne Grupa: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40199.html Grupa: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40200.html Grupa: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40205.html Dynamiczne: Grupa: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40203.html Grupa: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40207.html Grupy: 010 i 011 (DYNAMICZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40201.html Grupy: 010 i 011 (próba 2) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40206.html Grupy: 003 (BassicSettings, NORALNE, DYNAMICZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40202.html Grupy: 004 (DYNAMICZNE, STATYCZNE) - http://vaglog.rtnet.pl/pk226_40204.html
DragonGTI Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 czy to wina ogólnego syfu i sadzy na łopatkach czy moze zawór niedomaga? zastanawiam sie nad czyszczeniem suszarki i myśle ze to nie zaszkodzi, ale chciałbym wiedzieć czy nie wyczyścic odrazu (o ile sie da) zaworu N75... chodzi o to zeby potem sie nie okazało ze wyszczyścilem turbo a problem został.. chyba że zawór nie ma wpływu na to..
ERW0 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 zacznij od n75 to co łatwiejsze. może wystarczy zastrzyk a nie od razu kroić
DragonGTI Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 dokładnie, to pewnie tak właśnie zrobie i zobacze czy to cos da.. Poza tym, czy auto nadaje sie na wirusa czy coś "wygląda" nie do końca sprawnie? Oprócz EGR który jak koledzy wczesniej napisali nie działa co widać po logach w BS... chyba bede musiał sie zaopatrzyć w nowy zawór N18..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się