malinek21 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam Przejechałem około 14 km w temperaturze +13stopni i silnik dogrzał sie tylko do 80stopni na climatroniku.Czy nie za mała jest to temperatura płynu jak na taki dystans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buliusss 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 termostat do wymiany najprawdopodobniej :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalik 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 A na liczniku tez ci pokazuje okolo 80* moze masz walniety czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 na liczniku lekko ponizej 90 na climatronicu 80.Aha i zima ogromnie wzrosło spalanie chyba to termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 jeżeli na klimatroniku jest 80 stopni to na blacie ma być 90 stopni jest różnica 10 stopni maksymalnie silnik ma się nagrzewać przy sprawnym termostacie i włączonym ogrzewaniu na 21-23 stopnie około 12 km a zimą bedzie więcej palił.Latem robie około 900 km na zbiorniku a zimą czasem nawet 700 nie zrobię i wszystko zależy od stylu jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 czyli ile ma być na climatronicu przy temperaturze normalnej pracy silnika 80? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Powinno być około 89C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyku 0 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 termostat Cię czeka najprawdopodobniej bo czujnik odpada , ori polecam bo wiesz jak to jest z zamiennikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Wielki dzięki panowie za rady oraz cierpliwość.Termostat wymienie w weekend wraz z wywaleniem kata czyszczeniem turbo kolektora dolotowego zaślepieniem egr i wymiana kompletu wahaczy.TO bedzie cięzka sobota hehe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi900819 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Tylko najlepiej kupić termostat z ASO bo inne mają różne opinie (na+ i na -. Jednym działają, a innym nie trzymają temperatury). Osobiście wolę wydać stówkę i mieć spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Wielki dzięki panowie za rady oraz cierpliwość.Termostat wymienie w weekend wraz z wywaleniem kata czyszczeniem turbo kolektora dolotowego zaślepieniem egr i wymiana kompletu wahaczy.TO bedzie cięzka sobota hehe:) Posprawdzaj sobie dobrze VAG-iem czujnik temperatury i nie daj się podpuścić na diagnozę z pozycji monitora i klawiatury. Z twojego opisu równie dobrze można typować, że możesz mieć walnięty czujnik temperatury bo za duże spalanie też jest on odpowiedzialny a wówczas komputer zwiększa dawkę wtryskiwanego paliwa i spalanie też będzie większe. Nieraz to pisałem, że nie zawsze jest błąd czujnika i zachodzi konieczność prześledzenia wzrostu temperatury na VAG-u w całym zakresie ponieważ spotkałem się z tym, że czujnik zmieniał sobie nagle wartości dodatnie na -11 dlatego warto to dobrze sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Czy mógłbyś mo podpowiedzieć jak w vagu sprawdzić prace tego czujnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 panowie a jak sprawdzić na climatroniku temperaturę silnika z góry dzięki [br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 19:48_________________________________________________bo też mam małą temperaturę i nie wiem czy czujnik czy termostat do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=70.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Czy mógłbyś mo podpowiedzieć jak w vagu sprawdzić prace tego czujnika?? W tym temacie masz bardzo dobrze opisane jak zdiagnozować źródło problemów z temperaturą http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 Co do analizy odczytów temperatury w całym jej zakresie musisz przejechać się z podpiętym VAG-iem i obserwować wskazania temperatury. W ten sposób udało mi się zdiagnozować błędnie działający czujnik który raz podawał temp 70 stopni a po chwili - 11 gdzie po jakimś czasie ponownie wracał do tych 70. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 dzięki [br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 20:04_________________________________________________który kod odpowiada za temperaturę silnika bo nie mogę ogarnąć :embarrassed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się