Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Niedogrzewający silnik


malinek21

Rekomendowane odpowiedzi

jeżeli na klimatroniku jest 80 stopni to na blacie ma być 90 stopni jest różnica 10 stopni maksymalnie silnik ma się nagrzewać przy sprawnym termostacie i włączonym ogrzewaniu na 21-23 stopnie około 12 km a zimą bedzie więcej palił.Latem robie około 900 km na zbiorniku a zimą czasem nawet 700 nie zrobię i wszystko zależy od stylu jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki dzięki panowie za rady oraz cierpliwość.Termostat wymienie w weekend wraz z wywaleniem kata czyszczeniem turbo kolektora dolotowego zaślepieniem egr i wymiana kompletu wahaczy.TO bedzie cięzka sobota hehe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki dzięki panowie za rady oraz cierpliwość.Termostat wymienie w weekend wraz z wywaleniem kata czyszczeniem turbo kolektora dolotowego zaślepieniem egr i wymiana kompletu wahaczy.TO bedzie cięzka sobota hehe:)

Posprawdzaj sobie dobrze VAG-iem czujnik temperatury i nie daj się podpuścić na diagnozę z pozycji monitora i klawiatury. Z twojego opisu równie dobrze można typować, że możesz mieć walnięty czujnik temperatury bo za duże spalanie też jest on odpowiedzialny a wówczas komputer zwiększa dawkę wtryskiwanego paliwa i spalanie też będzie większe. Nieraz to pisałem, że nie zawsze jest błąd czujnika i zachodzi konieczność prześledzenia wzrostu temperatury na VAG-u w całym zakresie ponieważ spotkałem się z tym, że czujnik zmieniał sobie nagle wartości dodatnie na -11 dlatego warto to dobrze sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: panowie a jak sprawdzić na climatroniku temperaturę silnika z góry dzięki :notworthy:[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 19:48_________________________________________________bo też mam małą temperaturę i nie wiem czy czujnik czy termostat do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłbyś mo podpowiedzieć jak w vagu sprawdzić prace tego czujnika??

W tym temacie masz bardzo dobrze opisane jak zdiagnozować źródło problemów z temperaturą

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Co do analizy odczytów temperatury w całym jej zakresie musisz przejechać się z podpiętym VAG-iem i obserwować wskazania temperatury. W ten sposób udało mi się zdiagnozować błędnie działający czujnik który raz podawał temp 70 stopni a po chwili - 11 gdzie po jakimś czasie ponownie wracał do tych 70.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :good::notworthy:[br]Dopisany: 14 Marzec 2011, 20:04_________________________________________________który kod odpowiada za temperaturę silnika bo nie mogę ogarnąć :embarrassed: :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...