Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Spadek mocy na 6 biegu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Jadąc po autostradzie (w Niemczech bez ograniczeń prędkości) zauważyłem, że moje a4 jest strasznie ospałe na 6 biegu. Bardzo wolno nabiera prędkości, w szczególności jeżeli chodzi o prędkość rzędu 180-190 km/h. Wiem, że 2,0 tdi nie jest demonem prędkości, mimo wszystko wiem jak auto przyśpieszało wcześniej, a jak teraz. Różnica jest kolosalna. Pozostał mi 1000 km do wymiany filtrów, w tym filtru paliwa. Ponadto samochód ma odłączony zawór recyrkulacji spalin, więc nieustannie pali się kontrolka silnika. Moje przypuszczenie to zapchany filtr paliwa. Znajomy wspomniał też o możliwości przechodzenia na 6 biegu w tryb awaryjny, jednakże nie wiem czy dawałoby to takie objawy. Proszę o poradę.

Opublikowano

Nie czekaj te 1k km tylko już wymień te filtry :) Wtedy można gadać dalej :)

Opublikowano

Nie czekaj te 1k km tylko już wymień te filtry :) Wtedy można gadać dalej :)

Tak też zrobię.

jak byś miał tryb awaryjny to byś o ile dobrze pamiętam nie mógł 130 przekroczyć :chytry:

Do teorii trybu awaryjnego również podchodzę sceptycznie, choć fachowcem nie jestem.

Ma ktoś jeszcze inne ewentualne pomysły...?

Opublikowano

Masz przy fotelu dodatkowe pedały hamulca (jak nauka jazdy) i pasażer zdygał przy takiej prędkości i zaczął hamować :polew:

Sory za OT ale jak mi to przyszło do głowy to nie mogłem sie powstrzymać :polew::wink4:

Opublikowano

tryb awaryjny a kontrolka check engine to całkiem dwie inne sprawy. Druga sprawa że masz jakąs fuszerke zrobioną bo przy poprawnie odłączonym EGRze nic nie świeci... (ja tak mam)

Najlepiej podepnij VAGa i zobacz czy ten błąd jest w ogóle od tego...

Opublikowano

Masz przy fotelu dodatkowe pedały hamulca (jak nauka jazdy) i pasażer zdygał przy takiej prędkości i zaczął hamować :polew:

Sory za OT ale jak mi to przyszło do głowy to nie mogłem sie powstrzymać :polew::wink4:

Nie ma problemu :)

tryb awaryjny a kontrolka check engine to całkiem dwie inne sprawy. Druga sprawa że masz jakąs fuszerke zrobioną bo przy poprawnie odłączonym EGRze nic nie świeci... (ja tak mam)

Najlepiej podepnij VAGa i zobacz czy ten błąd jest w ogóle od tego...

Dzięki za info. Być może jutro uda mi się podpiąć VAG'a. Wówczas zobaczymy co i jak...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...