a_u_d_i_a_4 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Witam serdecznie. Jadąc po autostradzie (w Niemczech bez ograniczeń prędkości) zauważyłem, że moje a4 jest strasznie ospałe na 6 biegu. Bardzo wolno nabiera prędkości, w szczególności jeżeli chodzi o prędkość rzędu 180-190 km/h. Wiem, że 2,0 tdi nie jest demonem prędkości, mimo wszystko wiem jak auto przyśpieszało wcześniej, a jak teraz. Różnica jest kolosalna. Pozostał mi 1000 km do wymiany filtrów, w tym filtru paliwa. Ponadto samochód ma odłączony zawór recyrkulacji spalin, więc nieustannie pali się kontrolka silnika. Moje przypuszczenie to zapchany filtr paliwa. Znajomy wspomniał też o możliwości przechodzenia na 6 biegu w tryb awaryjny, jednakże nie wiem czy dawałoby to takie objawy. Proszę o poradę.
Duch^ Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Nie czekaj te 1k km tylko już wymień te filtry Wtedy można gadać dalej
buliusss Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 jak byś miał tryb awaryjny to byś o ile dobrze pamiętam nie mógł 130 przekroczyć
a_u_d_i_a_4 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 Nie czekaj te 1k km tylko już wymień te filtry Wtedy można gadać dalej Tak też zrobię. jak byś miał tryb awaryjny to byś o ile dobrze pamiętam nie mógł 130 przekroczyć Do teorii trybu awaryjnego również podchodzę sceptycznie, choć fachowcem nie jestem. Ma ktoś jeszcze inne ewentualne pomysły...?
pastaldo Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Masz przy fotelu dodatkowe pedały hamulca (jak nauka jazdy) i pasażer zdygał przy takiej prędkości i zaczął hamować Sory za OT ale jak mi to przyszło do głowy to nie mogłem sie powstrzymać
siemian Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 tryb awaryjny a kontrolka check engine to całkiem dwie inne sprawy. Druga sprawa że masz jakąs fuszerke zrobioną bo przy poprawnie odłączonym EGRze nic nie świeci... (ja tak mam) Najlepiej podepnij VAGa i zobacz czy ten błąd jest w ogóle od tego...
a_u_d_i_a_4 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Opublikowano 17 Marca 2011 Masz przy fotelu dodatkowe pedały hamulca (jak nauka jazdy) i pasażer zdygał przy takiej prędkości i zaczął hamować Sory za OT ale jak mi to przyszło do głowy to nie mogłem sie powstrzymać Nie ma problemu tryb awaryjny a kontrolka check engine to całkiem dwie inne sprawy. Druga sprawa że masz jakąs fuszerke zrobioną bo przy poprawnie odłączonym EGRze nic nie świeci... (ja tak mam) Najlepiej podepnij VAGa i zobacz czy ten błąd jest w ogóle od tego... Dzięki za info. Być może jutro uda mi się podpiąć VAG'a. Wówczas zobaczymy co i jak...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się