Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi, prośba o sprawdzenie


Si?a

Rekomendowane odpowiedzi

lukjar7 masakra to znaczy? Chodzi Ci o to, że słaby? Program był po to by sprawdzić czy odmuli auto na większych wtryskach i tak się stało, ale zostaje jeszcze jedno ale, bo turbo dalej zbyt późno wstaje. Jeździć to jeździ ale nie jest jak powinno być. Spróbuję teraz jakoś N75 na podmiankę skombinować. Jak się nie uda to tylko pozostanie zakup w ciemno z nadzieją, że coś będzie lepiej. Polecicie kogoś na allegro czy tylko ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest prosta... jesli motor ma byc podany modyfikacji... musi trzymac serie - zarowno na hamowni jak i w logach.

Nie naprawia się auta tuningiem. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej już N75 było sprawdzane, zaślepiając wężyk z siłownika i wyszło, że N75 jest ok.

Popatrzcie strona 2. Czyli nie tykać już n75? Czy są jeszcze jakieś wątpliwości i jednak kupować nowe n75?

..."w obu logach turbo wstaje tak samo czyli wygląda na to że N75 ok"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak program jest slaby, jezeli byl zaslepiany przewod do wg to nie ma sensu kupowac nowego n75, warto sprawdzic szczelnosc ukl dol i ew niedomkniecie WG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ szczelny a jeżeli chodzi o niedomknięcie WG to możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?

Pewnie będę miał możliwość na weekendzie podmiany N75 to zrobię logi. Robić komplet czy jakieś wybrane?

Przepływka jest ok z logów? Co tam jeszcze odpowiada za późne wstawanie turbiny?

Po wymianie wtrysków auto miało tak jakby muła, czy to może mieć coś wspólnego z wtryskami? Czy wtrysków się nie czepiać?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 19:49_________________________________________________PODMIENIONY N75:

Dynamiczne 011- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56194.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ szczelny a jeżeli chodzi o niedomknięcie WG to możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?

Pewnie będę miał możliwość na weekendzie podmiany N75 to zrobię logi. Robić komplet czy jakieś wybrane?

Przepływka jest ok z logów? Co tam jeszcze odpowiada za późne wstawanie turbiny?

Po wymianie wtrysków auto miało tak jakby muła, czy to może mieć coś wspólnego z wtryskami? Czy wtrysków się nie czepiać?[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2011, 19:49_________________________________________________PODMIENIONY N75:

Dynamiczne 011- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56194.html

roznicy nie ma ...

skad te wtryskiwacze miales ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem od nikogo znajomego :/. Sprawdzane były i niby ok, dawki też ok, nie lały. Czyli wszystko może być przez wtryski?

Co można z nimi zrobić? Można jakoś same końcówki wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te wtryski od 110 nie da się ich jakoś przeczyścić końcówki zmienić? Sprawdzane były przed założeniem i wyszły że sprawne. Jakieś środki może do czyszczenia? Liqui Moly do czyszczenia wtrysków? Może wymiana końcówek? Co poradzicie? [br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 20:37_________________________________________________zabawa z cięgłem była, ogólnie dziwnie bo nagle zaczął mi cykać n75 na zapłonie (z tego co czytałem to tak ma być) jakoś wcześniej tego nie robił, chyba że ja jakoś nie zwracałem na to uwagi... Na czasie będzie podmianka wtrysków na 1z a teraz

Logi, czy jest poprawa? :

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56461.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56462.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56463.html

Stat:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56464.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56465.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56466.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56467.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56468.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56469.html

DYNAMICZNE:

011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56471.html

004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56472.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56473.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56474.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaraz po zakupie je właśnie chyba zawoziłem i niby było ok, ale sprawdzę je pewnie raz jeszcze u pompiarza. Czy jak wyjdzie na to że to przez wtryski to co byście polecali? Nie chce znów w sumie w ciemno kupować następnych wtrysków... może to czyszczenie ultradźwiękami? Nie wiem sam... co radzicie? Jutro wkleję nowe logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze wyczyścił nastawnik bo log 013 źle wygląda i to na pewno nie jest tylko z winy wtrysków, statyczny kąt wtyku masz tez do korekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aucie były takie wtryski (chyba) z ASV :

028130202J

220/300bar

wtrysk sterujący: 028130202H

Czy jest możliwe, że te wtryski po prostu się nie nadawały do 1Z-ta?

Wieczorem wklejam logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aucie były takie wtryski (chyba) z ASV :

028130202J

220/300bar

wtrysk sterujący: 028130202H

Czy jest możliwe, że te wtryski po prostu się nie nadawały do 1Z-ta?

Wieczorem wklejam logi

no i sprawa jasna jesli chodzi o wtryskiwacze, to sa wtryskiwacze od 90 konnego TDI ALH !!!

takze ktos Cie brzydko mowiac - wydymał :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wszystko jasne... Ci allegrowicze, sugerowałem się tym 220/300 ... ale wtopa :D. Mówił, że ze 110km to od razu pod montaż poszło... może się jeszcze z nim dogadam, choć wątpię bo to dawno było ...

Aktualnie jestem na swoich 1Z. Zaraz logi:

STATYCZNE:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56629.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56630.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56631.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56632.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56633.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56634.html

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56617.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56618.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56619.html

Dynamiczne:

001 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56620.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56621.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56622.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56624.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56628.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_56626.html

[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 22:44_________________________________________________Spanky skontaktowałem się z gościem... mówił że 1000% jest z seat ibizy rok 99-2000 110km tam coś mówił że z bogatej wersji. Te numery mogą mieć jakieś wtryski 110km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky skontaktowałem się z gościem... mówił że 1000% jest z seat ibizy rok 99-2000 110km tam coś mówił że z bogatej wersji. Te numery mogą mieć jakieś wtryski 110km?

gosc chce Cie wydymac bez mydla ...

alht.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarka ma problemy z utrzymaniem cisnienia.

Ten mod... to taki sobie... widywałem tu lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...