Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi, prośba o sprawdzenie


Si?a

Rekomendowane odpowiedzi

Zalej jakimś dobrym paliwem cały bak + STP i zobacz czy korekcje na 1 i 2 wtrysku spadną (013) troche duża dawka paliwa na wolnych ale jak nic sie nie dzieje to ok. I sprawdz filtr powietrza w jakim stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kąt wtrysku można by poprawić

nastawnik trochę przybrudzony, poza tym szafa gra

czemu dolewasz mixolu? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniam wtryski na afn. Logi wkleję przy najbliższej okazji.[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 12:57_________________________________________________Po zmianie wtrysków:

BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49776.html

BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49777.html

BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49778.html

Dynamiczne:

dyn: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49779.html

dyn: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49780.html

dyn: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49781.html

statyczne:

stat: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49782.html

stat: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49783.html

stat: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49784.html

Teraz planuję virusa, co sądzicie o logach? Można śmiało chipować auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura słabo się zbiera, turbo wstaje późno, nie zaszkodzi wypalić kolektor ssący jak nigdy nie był czyszczony, wyczyścić przepływkę, odpiąć wężyk od ecu i przedmuchać, w ostateczności jeszcze cięglem podregulować no ale to już na czipie spytaj jak nadal turbo będzie wstawać kulawo, można by jeszcze podejrzewać N75, żeby go sprawdzić musisz podmienić od innego 1Z i zrobienia loga 011 dynamicznego

masz katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1z wstawianie turbo sprawdza sie odlaczajac wezyk z silownika i go zaslepiając :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to od czego najpierw zacząć?

Właśnie słabo się zbiera, myślałem że to przez wtryski afny się tak porobiło i trzeba chipować żeby znów ładnie furka jeździła jak powinna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor ssący w tym aucie jest mocno zarośnięty :gwizdanie:

Co do mulenia to może się tak dzieje bo są większe wtryski na ori sofcie :mysli: Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor ssący w tym aucie jest mocno zarośnięty :gwizdanie:

Co do mulenia to może się tak dzieje bo są większe wtryski na ori sofcie :mysli: Pozdrawiam!

wyczysc kolektor, wtryski zostaw w spokoju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor wypale, przepływkę wyczyszczę i zrobię logi. Dalej komplet robić czy jakieś pojedyncze wtedy (które) wkleić? [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 21:11_________________________________________________BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50371.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50372.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50373.html

Statyczne:

000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50375.html

004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50376.html

Dynamiczne:

000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50378.html

004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50379.html

004,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50380.html <tutaj jest 011

Są jakieś poprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku podreguluj

Przeplywka juz jest ok

Ale co do turbo to dalej za pozno sie budzi i mam pytanie :chytry: :chytry: czy wezyk do ecu wydmuchales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor i przepływke ruszyłem. Czyli teraz zabrać się za wężyk. Masz foty jakieś którego to dorwać? Wystarczy przedmuchać? Które logi wtedy zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

003 008 011

Tak zabierz sie za wezyk jak i ecu rozbierz przedmuchaj.A jak nie to dalej bedziemy myslec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem się za wężyk. Wszystko ok, nie był zasyfiały. Za co teraz się zabrać? Logi wkleję jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalne logi rób od 1000obr do 4200, dodatkowo zrób:

w 1z wstawianie turbo sprawdza sie odlaczajac wezyk z silownika i go zaslepiając :)

i robisz 011 tylko tym razem od 1000obr do 2500obr, tym sposobem sprawdzimy czy N75 ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statyczne:

BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51088.html

BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51089.html

BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51090.html

000,001,003- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51095.html

004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51096.html

Dynamiczne:

Tutaj na zaślepionym: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51091.html

tutaj normalnie robione dynamiczne:

000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51092.html

004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51093.html

011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51094.html (tutaj patrzeć tylko na 011)

To chyba wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręcałeś tą obudowę ecu i przedmuchałeś ten wężyk który idzie do niego? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te logi są nic nie warte, logi robi się pojedynczo a nie 3 naraz, od 1000obr a nie od 1500obr, zrób tylko ponownie 011 z odłączonym i zatkanym wężykiem i drugiego normalnego, tylko pojedynczo, normalny 1000obr-4200obr a bez wężyka 10000obr-3000obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...