Si?a 0 Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39022.html BS: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39025.html BS: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39029.html dyn: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39024.html dyn: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39027.html dyn: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39028.html stat: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39030.html stat: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39023.html stat: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_39026.html Dzięki z góry za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Zalej jakimś dobrym paliwem cały bak + STP i zobacz czy korekcje na 1 i 2 wtrysku spadną (013) troche duża dawka paliwa na wolnych ale jak nic sie nie dzieje to ok. I sprawdz filtr powietrza w jakim stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 statyczny kąt wtrysku można by poprawić nastawnik trochę przybrudzony, poza tym szafa gra czemu dolewasz mixolu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 zmieniam wtryski na afn. Logi wkleję przy najbliższej okazji.[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 12:57_________________________________________________Po zmianie wtrysków: BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49776.html BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49777.html BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49778.html Dynamiczne: dyn: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49779.html dyn: 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49780.html dyn: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49781.html statyczne: stat: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49782.html stat: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49783.html stat: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_49784.html Teraz planuję virusa, co sądzicie o logach? Można śmiało chipować auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Fura słabo się zbiera, turbo wstaje późno, nie zaszkodzi wypalić kolektor ssący jak nigdy nie był czyszczony, wyczyścić przepływkę, odpiąć wężyk od ecu i przedmuchać, w ostateczności jeszcze cięglem podregulować no ale to już na czipie spytaj jak nadal turbo będzie wstawać kulawo, można by jeszcze podejrzewać N75, żeby go sprawdzić musisz podmienić od innego 1Z i zrobienia loga 011 dynamicznego masz katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 w 1z wstawianie turbo sprawdza sie odlaczajac wezyk z silownika i go zaslepiając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 to od czego najpierw zacząć? Właśnie słabo się zbiera, myślałem że to przez wtryski afny się tak porobiło i trzeba chipować żeby znów ładnie furka jeździła jak powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 podmien N75 od innego 1Z-ta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Kolektor ssący w tym aucie jest mocno zarośnięty :gwizdanie: Co do mulenia to może się tak dzieje bo są większe wtryski na ori sofcie Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Kolektor ssący w tym aucie jest mocno zarośnięty :gwizdanie: Co do mulenia to może się tak dzieje bo są większe wtryski na ori sofcie Pozdrawiam! wyczysc kolektor, wtryski zostaw w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Kolektor wypale, przepływkę wyczyszczę i zrobię logi. Dalej komplet robić czy jakieś pojedyncze wtedy (które) wkleić? [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 21:11_________________________________________________BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50371.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50372.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50373.html Statyczne: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50375.html 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50376.html Dynamiczne: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50378.html 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50379.html 004,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_50380.html <tutaj jest 011 Są jakieś poprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Kat wtrysku podreguluj Przeplywka juz jest ok Ale co do turbo to dalej za pozno sie budzi i mam pytanie :chytry: czy wezyk do ecu wydmuchales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Kolektor i przepływke ruszyłem. Czyli teraz zabrać się za wężyk. Masz foty jakieś którego to dorwać? Wystarczy przedmuchać? Które logi wtedy zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 003 008 011 Tak zabierz sie za wezyk jak i ecu rozbierz przedmuchaj.A jak nie to dalej bedziemy myslec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Wziąłem się za wężyk. Wszystko ok, nie był zasyfiały. Za co teraz się zabrać? Logi wkleję jutro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 normalne logi rób od 1000obr do 4200, dodatkowo zrób: w 1z wstawianie turbo sprawdza sie odlaczajac wezyk z silownika i go zaslepiając i robisz 011 tylko tym razem od 1000obr do 2500obr, tym sposobem sprawdzimy czy N75 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Statyczne: BS 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51088.html BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51089.html BS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51090.html 000,001,003- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51095.html 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51096.html Dynamiczne: Tutaj na zaślepionym: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51091.html tutaj normalnie robione dynamiczne: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51092.html 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51093.html 011,003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51094.html (tutaj patrzeć tylko na 011) To chyba wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Rozkręcałeś tą obudowę ecu i przedmuchałeś ten wężyk który idzie do niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 te logi są nic nie warte, logi robi się pojedynczo a nie 3 naraz, od 1000obr a nie od 1500obr, zrób tylko ponownie 011 z odłączonym i zatkanym wężykiem i drugiego normalnego, tylko pojedynczo, normalny 1000obr-4200obr a bez wężyka 10000obr-3000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Si?a 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 011 z odłączonym- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51431.html 011 normalnie- http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_51432.html Teraz mam nadzieję, że jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się