niester Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Witam Wszystkich, od jakiegoś czasu noszę się z zainstalowaniem gazu w moim A4 B5 1.8T (1999). Ostatnio zadzwoniłem do montera w Gdańsku polecanego na "1000%" na tym portalu (http://www.autogazgdansk.pl, p. Barabasz). Człowiek sprawiał wrażenie bardzo doświadczonego i wiedzącego o czym mówi. Niestety kiedy dowiedział się, że sterownik silnika był przeprogramowywany (tzw. ECO Tuning zrobił poprzedni właściciel) powiedział od razu, że instalacji mi nie założy. Chyba, że z powrotem przeprogramuję i przejadę przynajmniej 5000km (autoadaptacja). Tłumaczył to przestawionymi czasami zapłonu, wyższą liczbą oktanową gazu, które w skrajnym przypadku mogą spowodować ujemny moment obrotowy i urwanie wału. Zadzwoniłem do gości od tuningu (firma SKN w Niemczech) i ci znowu stwierdzili, że to kompletna bzdura i koleś zwyczajnie nie potrafi odpowiednio ustawić gazu. Czy mógłby ktoś pomóc mi tej tematyce? Kto w tej sytuacji ma rację? Z góry wielkie dzięki! Pozdrowienia, Łukasz
moskal Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 Stary , znam z tego forum dwie sztuki 1.8T AEB robione na +/-250KM i pieknie smigaja na gazie , o chipowanych nie wspominam bo jest ich multum. wiec moim zdaniem olej tego pana gazoewnika i szukaj innego - bardziej kumatego
PG Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 jezeli tuning bedzie zrobiony zgodnie ze sztuka to na lpg przy odpowiednio dobranych komponentach nie bedzie problemu.
wojtek26 Opublikowano 16 Marca 2011 Opublikowano 16 Marca 2011 podstawa to odpowiednio dobrane garty i spokojnie mozna gazowac nawet Chipowane auta fakt ze wtedy chodza na zapetleniu wtryskiwaczy PB ale spokojnie da sie to ogarnąc równiez i na LPG. Podstawa to dobry sterownik ale najważniejsze wtryskiwacze i reduktor lub 2 zalęznie od mocy silnika.
niester Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Opublikowano 16 Marca 2011 daj namiary na tego gazownika :gwizdanie: Już podałem na początku http://www.autogazgdansk.pl (p. Barabasz) Dzięki bardzo za rady! Pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 17:17_________________________________________________Bardzo dziękuje za informacje! Znacie warsztat, który moglibyście mi polecić? Jakiś gdzie mają cierpliwość, żeby dokładnie ustawić parametry jako, że wóz ma tuning? Jaka instalacja byłaby do mojego 1.8T dobra? Osobiście myślałem o BRC Seq24 lub Prins. Z tym, że ta druga jest mocno droższa. Jeszcze dwa ostatnie pytanie, które nie dają mi spokoju. 1. Samochód ma przejechane już 192tys., więc czy jest za stary na robienie jeszcze gazu? (dodam, że robiłem mu kompresję i ta wyszła porządnie 12,5 bara) 2. Na prawej stronie silnika (patrząc od przodu) jest gdzieś wyciek oleju. Cała ściana jest czarna, chociaż nie może być duży, bo obserwuję tylko kilka kropel przez noc. Czy lepiej naprawić to przed montażem gazu, czy nie to znaczenie kiedy. Pozdrawiam, Łukasz
wojtek26 Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 ja bym załozył do tego auta taki zestaw: Stag 300-4 + Wtryski Hana zielone Reduktor KME GOLD lub Scorpion GT Wielozawór extra Przewód FARO Przebieg 190tys to jest prawie nic spokojnie wkładaj instalacje ja zakłądałem jak miałem przebieg 260tys i nic sie nie dzieje z autem.
binio-stg Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Ja ostatnio byłem na serwisie z LPG tutaj: http://www.autogaztechnik.pl/artykul,strona_glowna,183,pl Facet wydawał się dość kumaty, podjedź pogadaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się