Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


konraddo

Rekomendowane odpowiedzi

pierwszy raz robiłem logi, mam nadzieje że są ok :)

logi dynamiczne na 3 biegu

na 4-5 biegu w okolicy 1900-2000 obr telepie budą, po przekroczeniu 2000 od razu przestaje

może z logów coś wyniknie w tej sprawie..

Autko zakupione rok temu, czas najwyższy bliżej się przyglądnąć.. :)

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 004)

Log (3 - 007)

Log (4 - 013)

Log (5 - 014)

Basic:

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 011)

Dynamiczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedoladowanie,dziura w dolocie lub nieszczelny uklad podcisnienia.Filtr paliwa do wymiany,bo korekcje dramat.Jak sie nie polepszy to wtryski do sprawdzenia/wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie rob z wtryskami. Poki co :)

Doprowadz do porzadku doladowanie bo auto wyraznie ma ograniczoną moc.

Przyczyną tego jest/moze byc:

- niesprawny zawor N75 - do podmiany/sprawdzenia

- nieszczelnosc w dolocie

- niedomykajacy sie zawór upustowy

Te wysokie korekcje prawdopodbnie są zwiazane z zanieczyszczonym nastawnikiem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij impulsator od skrzyni biegów i jak przestanie szarpać masz pewność że nastawnik do czyszczenia :hi:

możesz jeszcze zrobić dynamicznego 004 od 1000obr już z zapiętym impulsatorem

sprawdź N75 i wszystkie wężyki w tym układzie, podejrzane wymień, sprawdź zakres pracy cięgła i sprężynę gruchy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodem zabrudzonego nastawnika jest marne paliwo i filtr paliwa wiec...filtr paliwa bezwzględnie powinien być wymieniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za pomoc :hi:

przyjrzę się doładowaniu i nastawnikowi, no i będę bardziej zwracał uwagę na jakość paliwa..

Filtr paliwa zmieniałem w połowie sierpnia ubiegłego roku, ok. 7 tys km temu, ale widać że już przyszła na niego pora

przy ujemnych temperaturach rzadko się zdarzało że odpalił od razu, przeważnie za drugim, bądź przy pierwszym dłuższym zakręceniu poza tym po odpaleniu zimnego i krótkiej przejażdźce (1,5 km) przykładowo do sklepu, ponowne odpalenie też sprawiało trudności, przypuszczam że to też mogą być objawy zabrudzonego nastawnika..

poszukam i odepnę wtyczkę od impulsatora ze skrzyni biegów i wtedy zrobię dynamicznego 004 tak jak napisał ciahciah, wtedy jeśli podejrzenia się potwierdzą, będę mógł się zacząć rozglądać kto mógłby się zająć czyszczeniem w okolicach Elbląga, ewentualnie Suwałk, bo też dość często tam bywam

ps. zdaje się, że od vauxhall95 odkupiłem te autko :D (to już będzie prawie 2 lata temu), pozdrowienia!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

winny niedoladowania bedzie pewnie n75 u sobie mialem prawie identyczny log011 i po wymianie n75 doladowanie wrocilo do normy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem.Nawzajem pozdrawiam,jak bedziesz mial jakies problemy chetnie pomoge.Jak chcesz to moge wyczyscic Ci nastawnik :hi: :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...