Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Turbina-czy to jej koniec??


dreamburn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam takie pytanie,odkreciłem wąż gumowy od strony zimnej w turbinie i przy okazji sprawdziłem czy ma luz, okazało sie ze ma lekki luz ok1mm w lewo i w prawo, góra dół.Luz wzdłużny prawie nie wyczówalny, chociaz niekiedy wydawało mi sie ze go wogóle nie ma.Teraz pytanie czy mozna tak jezdzic??oleju nie puszcza,tzn nie ubywa na bagnecie!, jak narazie nie zauwazyłem zeby cos tam ocierało, dodam ze słuchałem jak pracuje na sciagnietej gumie od strony zimnej, łopatki sa ok zadna nie połamana, samochód zbiera sie tak jak powinien, zadnych błedów turbo nie łapie!,kreci do konca.Słyszałem ze minimalne luzy zawsze ponoc sa dopiero jak turbo zaczyna sie krecic i dostanie olej to wtedy one znikaja,tak słyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki ze mozesz niekiedy pozegnac sie z silnikiem.Silnik wejdzie na max obroty lub zgasnie :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego musisz mieć minimalny luz czyli taki jak ty masz no może troszke mniejszy ale to jest norma.Jak nie masz wogóle luzu to jest zmartwienie ze masz zapieczone łożyska na wałeczku turbiny.No jeśli luz sie powiekszy wtedy mozesz zauwazyć dymienie na szaro z rurki wydechowej wtedy jest sie nad czym martwic bo wtedy jak koledzy wyżej piszą możesz się zdziwić jak ci sie wkreci na max obroty ty go bedziesz chciał zgasić a on ci pokaze środkowy palec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wtedy tylko na bieg i hamulec :embarrassed: Jak narazie wywaliłem kata wiec troche odrazu zakopcił ale to ponoc normalne przez jakis czas ,jak miałem kata to nic nie kopcił, dosłownie nic!,nawet podczas odpalania!choc widziałem u niektórych podczas odpalania czarna chmure.Wiec narazie niema sie czym martwic?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba coś ci się pomyliło muszisz poczytać z Podstaw konstrukcji maszyn taki dział jak metaloznawstwo. przykład silnik w simsonie jak przegrzejesz to tłok sie rozszerza i trze o ścianki cylindra noi sie zaciera,w tym przypadku puchnie wałeczek.Niechce się z nikim kłucic ale takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytłumacz mi jak to jest mozliwe ze na zimnym nie mam prawie żadnego luzu a na rozgrzanym mam??Jezeli powołac sie na Twoja teorie to by wychodziło ze Jezeli na zimnym mam miec luz a na ciepłym nie mam miec luzu czy mniejszy luz, to w przypadku mojej turbiny na zimnym silniku powinien lac sie z niej olej bo luz na ciepłym silniku jest mniej wiecej ok1mm w jedna i druga strone , to na zimnym powinien byc ok2mm lub wiecej , A jest dokładnie na opak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...