Misian88 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam! Wymieniłem stare kabelki WN na nowe kabelki Sentech High Power z rdzeniem ferromagnetycznym. Stare już były popękane i miały przebicia. I teraz tak, założyłem kabelki, wszystko niby cacy, ale jak pojeżdżę trochę po mieście i załapie temperaturę to zaczyna przerywać silnik a jak go zgaszę to ma problem zęby wystartować, tzn kręcę kręcę, coś tam próbuje tak jak by na jeden gar palić, ale w między czasie strzela mi w tłumiku. Jak postoi i ostygnie to odpala jak masełko. No i dziś wieczorem poszedłem zobaczyć czy coś się gdzieś indziej nie dzieje i oczom nie wierzyłem. Kable świecą, tzn jest ulot elektryczny pomiędzy przewodami i przy zapinkach do pokrywy zaworów i nad rozdzielaczem gdzie dotykają rurki stalowej z rozdzielacza chłodzenia gdzie idzie na nagrzewnice. Jak dotykam kabelkami śrubokrętem i dotykam nim do kadłuba silnika to tez są malutkie iskierki na styku kabel wn- śrubokręt. To ma tak być czy coś nie tak? Motor to 1.6 tylko benzyna 101 km, przebieg 240tysi
Narcyz 35 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Jak się kupuje badziewie to tak się dzieje , czyli cena zgodna z jakością .
bestb Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 miałem kable w firmowym aucie i nie byliśmy zadowoleni...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się