Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Gdzie wymienić olej w Multitronicu w okolicach Wrocławia


Mychu

Rekomendowane odpowiedzi

Zadzwoń do Auto-Luboń 608490874. Warsztat jest na terenie giełdy samochodowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mychu - jeśli nie przeszkadza Ci dystans, możesz przyjechać do mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spece od VAGów nie robią takich rzeczy :(

Macie jakieś pomysły, bo nie chcę jechać do Sopy

Jedz do Bart-S , przynajmniej zrobi to osoba która na prawde ogarnia temat i do tego cena będzie normalna :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed dwoma miesiącami wymieniałem olej w swoim multitronicu w ASB Długołęka ul.Wrocławska 6g.

Całkowity koszt: olej + wymiana = 450 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darek dobrze ci pracuje skrzynia po tej wymianie

ja tez jestem na etapie wymiany i w zwiazku z tym ze nie wiem kgogo we wro wybrac zadzwonilem do smoka (naszego kolegi z forum) i podobno czesto przelewaja olej, a gdy jest za duzo oleju auto wiecej naprzyklad pali.

zauwazyles u siebie jakas roznice?? i ile tego oleju ci wlali??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy jest za dużo oleju auto jest minimalnie zamulone, i spalanie jest większe.. ale to zależy ile tego oleju jest za dużo....

a co do sprawdzenia dokładnie poziomu to jest potrzebny vag i wiedza w jakiej dokładnie temp. skrzyni otworzyć zawór kontrolny i sprawdzić czy coś wyleci czy nie.... (jeśli wyleci to jest za dużo, jeśli minimalnie to jest OK, a jeśli nic nie wyleci to za mało :gwizdanie:)

Więc jeśli kolega Darek62 nie stał pod autem i nie patrzył czy mechanik po zalaniu olejem sprawdzał dokładnie jego poziom przy odp. temp. skrzyni to tego nie wie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chester121. Olej w swojej CVT wymieniałem niejako przy okazji wymiany sterownika elektronicznego skrzyni. Nie wiem ile go zalali. Mało tego, nie wiem co zalali, gdyż nie wynika to ani z FV, ani z półrocznej pisemnej gwarancji, ale wg zapewnień serwisu - stosują tylko olej oryginalny :mysli:. Dodam, że przez pięć miesięcy po wykonaniu usługi z autem było wszystko cacy - spalanie w mieście w granicach 7/100; trasa 5,5 do 6l. Przyspieszenie przyzwoite, praca skrzyni płynna. Jednak w połowie sierpnia w układzie napędowym coś kilkakrotnie "zafiksowało" /jednorazowe szarpnięcia, jakby "zrywanie" sprzęgła przy pierwszym ruszaniu do przodu bezpośrednio po uruchomieniu silnika/. Odczytane zmierzone wartości z bloków skrzyni, po konsultacji z Bart-S :hi:wydają się być OK. Jedyne co mnie w tym wszystkim pociesza to fakt, że jak niespodziewanie szarpnięcia się pojawiły, tak szybko ustąpiły :decayed:. Dla tego na razie normalnie eksploatuję auto, a co będzie dalej - czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...