pawełsur Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Cześć : Mam audi a4 1,9 TDI AVANT. Mój problem polega na tym że nie działają wskaźniki na liczniku (wody, paliwa, ciśnienia oleju silnika, obrotomierz, predkościomierz, ani nie pokazuje stanu kilometrów) bezpieczniki sprawdzałem i wszystkie są dobre. Próbowałem wszystkiego i nie wiem o co chodzi. Bardzo proszę o pomoc. Z góry bardzo dziękuje.
adamq Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Podłącz VAGa, sprawdź błędy i zrób outpust test.
pawełsur Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 czesc niestety nic mi to niepomoglo bo niemam morzliwosci podpioc pod waga .autko jest za granica a ja niemoge sie tam dogadac i prubuje sam to naprawic szukalem w przekaznikach ale niewiem co moglo to spowodowac ze nie dziala nic tablica jest ok bo sprawdzalem nie dochodzi zaden sygnal elektryczny a w silniku tak jak czujnik oleju i ine czujniki tak jak wody paliwa niemaja zadnego napiecia elektrycznego jednym slowem :wallbash:jakby ktos mugl troche mnie nakierowac to bym byl wdzieczny
jocker01 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 to wyglada na jakas powazniejsza usterke, bez vaga raczej nic nie zdzialasz a domowym sposobem to jest troche sporo roboty, skoro wszystko nie dziala, moze jest jakies zwarcie. moze poprostu nie ma masy! popytaj moze ktos ma vaga ( gdzie za granica) Pozdrawiam Jocker01
Musashi Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 sadze ze to problem jakiegos zimnego lutu w zestawie wskaznikow. tego typu awarie sa opisane w praktyce warsztatowej serwisow. tak wiec warto wymontowac zegary, otworzyc i dobrze obejrzec plytke drukowana, zwracajac szczegolna uwage na polaczenia elementow lutowanych do masy oraz +.
jocker01 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 sadze ze to problem jakiegos zimnego lutu w zestawie wskaznikow. tego typu awarie sa opisane w praktyce warsztatowej serwisow. tak wiec warto wymontowac zegary, otworzyc i dobrze obejrzec plytke drukowana, zwracajac szczegolna uwage na polaczenia elementow lutowanych do masy oraz +. to moze byc zimny lut, jednak w liczniky sa setki takich polaczen i nie sadze aby sie udalo, a na pierwszy rzut oka trudno znalesc zimne luty, zazwyczaj trzeba poprawic lutownica wszystki lutowane laczenia, moje zegary wygladaja tak: Pozdrawiam Jocker01
YATES Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zimny lut albo jeśli masz zegary z FIS-em padnięty jeden z dwóch procesorów. Spróbuj w I kolejności zrobić zimne luty,bo to niewielki koszt,a jak to nie pomoże to pewnie wymiana procesora. FIS to jest takie urządzenie (komputer) pokazujące na centralnym wyświetlaczu w liczniku różnie wartości np. spalanie,średnią prędkość,orientacyjną ilość kilometrów do końca paliwa w baku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się