Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Rozrzad-Proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Dzisiaj zdemontowałem cały przód od swojej audiczki.Miałem zamiar wymienić pompę wody.Gdy ściągnąłem obudowę od paska rozrządu zdaje mi się że mam przestawiony rozrząd.Mam pytanie jak powinny być ustawione koła zębate?

Z tyłu za silnikiem na kole zamachowym są dwa oznaczenia ** 0**i **I** nie wiem które jest właściwe

Kolo 1 pokrywa mi się z wycięciem na obudowie zaworów, a co do kół 2i 3 to nie mam pojęcia jak powinny być ustawione.Proszę o waszą Pomoc.Pozdrawiam Piotr

836aa63b6ebf48fdmed.jpg

79a2e1fe3da15a47med.jpg

8bc90b6736d9aea1med.jpg

cdd566ccf0638b4cmed.jpg

Opublikowano

Czyli kolo numer nr1 powinno się pokrywać z kreseczka na pokrywie zaworów.A na kole nr 3 ustawić zero na wale czy 1 bo nie wiem czy są jakieś oznaczenia na kole.

Opublikowano

koło nr 3 to własnie wał:) powinny byc znaki w tych miejscach co w linku który wysłałem.Zajzyj na kołozebate nr 3 i obejrzyj czy nie ma nigdzie wciec i na pokrywie.Wedłog rysunku powinny sie zgrac gdzies u góry.Autodata by sie przydała zeby dokładnie zobaczyc co w tym twoim silniku sie robi.Albo ktos kto dokładnie przerabiał 1.8 T.zobacz znaki na małym kólku jesli nigdzie nic nie znajdziesz to albo gdzies blokade sie wpina albo własnie na kole zamochowym.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:27_________________________________________________na kole zamachowym odnies sie do 0

[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:33_________________________________________________a najlepiej wykrec swiece z cylindra pierwszego i wsadz długi sróbokret i krec wałem tak aby tłok znalazł sie maksymalnie u góry rozumiesz o co chodzi?.Wtedy sprawdź znaki na kole zamachowym i zobacz na czym stoi

Opublikowano

Czyli jak wsadzę śrubokręt i tłoki będą na samej górze,to znak na wale powinien być zero.

Opublikowano

mysle ze odniesieniem ma byc 0 wiec jezeli wsadzisz sróbokret i obrócisz wałem w prawo tak aby tłok znalazł sie w górnym martwym połozeniu to potem tak zostawiasz i sprawdzasz znaki na kole zamachowym.wtedy bedzie dokładnie widac na czym nma stac.wedlug mnie powinno byc to 0.Wiec jeżeli potem bedziesz juz wiedział na czym odniesc sie na wale to ustaw tez wałek rozrzadu zeby kreska na wałku i 0 na kole zamachowym sie pokrywało.Jezeli ustawisz prawidłowo wał w na wałku nie bedzie sie zgadzac o 1 ząb to bedzie znaczyło ze bedzie trzeba przestawic rozrzad.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:00_________________________________________________i nie tłoki tylko tłok naw pierwszym cylindrze!!!!!!!!!!:)

Opublikowano

Ok . Dzięki

Opublikowano

A te koło numer 2 to co to jest? Pompa wody.

Opublikowano

Jutro z samego rana działam.

Opublikowano

pompa wody tak to to pomyliło mi sie:)

[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:18_________________________________________________na spokojnie sobie zrob.Wykrec swiece z pierwszego cylindra potem wsadz w ta dziure po swiecy srubokret i obracaj wałem tak aby byl na samej gurze do do mm.wtedy ogladaj znak na kole.i zobaczys zco tam bedzie.potem tylko jeszcze wałek zgrac i sprawdzic czy cos nie pasuje czy jest ok

Opublikowano

Właśnie się zastanawiam nad tym.Bo poniżej koła 3 lekko na prawo to to chyba pompa wody,a jeszcze bardziej na prawo pompa wspomagania.

Opublikowano

Dzięki kolego. :good:

Opublikowano

to juz musisz ocenic sam jakie przewody ida:) jak masz drugą pompe wody to zobacz i bedziesz wiedział co jest co.Pompa wody na rozrzadzie jest.Tamto to pompa wspomagania z tego co widze.szkoda ze nikt z AEB nie napisze i nie pomoze by było łatwiej:) ale spoko dojdziemy do ładu.Jutro sprawdź najpierw znaki na małyk kole zebatym czy czasem ich nie ma ajak nie to to co wyzej pisałem:)[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:27_________________________________________________pompa wody to własnie po prawej.Zobacz czy ida grube weze od wody do niej.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:31_________________________________________________http://moto.allegro.pl/pompa-wody-audi-a4-1-8-1-8-turbo-20v-i1535252974.html

[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:33_________________________________________________A masz klime moze?

Opublikowano

Dobra jutro zaczynamy.Jadę do sklepu kupić jeszcze ta pompę bo ta jest chusteczkowa.Jak autko chodzi na wolnych obrotach to zaczyna piszczeć.Jest przód rozebrany to trzeba wymienić.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:38_________________________________________________Mam.Ale klima jest od lewej strony.

Opublikowano

juz wszystko wiem:) to to co ci wyzej link wysłałem a pompa wspomagania jest jeszcze po prawej stronie

http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-turbo-pompa-wspomagania-i1526186167.html

teraz widac jak na dłoni:)[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:39_________________________________________________no włąsnie ale zdjecie przycieło dlatego nie zauwazyłem:) juz wszystko jest jasne a jutro tylko do pracy:) daj znac jak poszło ja to dopiero w okolicach 18 do chaty wroce a potem jeszcze u siebie jeszcze musze połos wsadzic druga bo mi przeguby poleciały i jeszcze wahacz górny przedni prawy bo mi skrzypiał jak cholera.Tez mi z godzine zejdzie.To do udłyszenia pozdrawiam :good:

Opublikowano

Kiedyś rozrząd robiłem w Golfie to na wale zero i na kole od walków też się musiało pokryć.Tylko tu zmyliła mnie ta kreska.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:44_________________________________________________Trzymaj się.Dzięki :good:

Opublikowano

w vw jest tez 0 to u ciebie tez powinno byc ale lepiej sprawdzic to bedzie pewność a jak tłok na maksa w górze to jest pewność ze jest dobrze i musi byc znak i pewnie biedzie 0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...