Karl28 Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Pacjent to A4 b5 akn 99r kombi mojego wujka.Auto po wymianie turbiny i rozrządu z dwa miesiące temu. Znaczy się rozrząd wcześniej,ale coś chyba było niby nie halo to "fachowcy" stwierdzili,że turbina i wymienili turbinę za 1200pln(ponoć miała łopatki roztrzaskane-ja w to nie wierze) Rano troszkę ciężko pali i dymi na biało-niebiesko. Żadnych błędów w sterownikach,nawet po próbach dynamicznych-tylko dymi na biało-niebiesko,ale nie tak strasznie-ponoć za***iście śmierdzi..Specem nie jestem dlatego PROSZĘ O POMOC Dynamiczne: 000 - Log (1 - 000) 001 - Log (0 - 001) 003 - Log (5 - 003) 004 - Log (4 - 004) 008 - Log (6 - 008) 010 - Log (2 - 010) 011 - Log (3 - 011) Statyczne: 000 - Log (5 - 000) 001 - Log (4 - 001) 003 - Log (0 - 003) 004 - Log (1 - 004) 007 - Log (6 - 007) 013 - Log (3 - 013) 014 - Log (7 - 014) 018 - Log (2 - 018) STATYCZNE BS: 000 - Log (0 - 000) 003 - Log (1 - 003) 004 - Log (2 - 004) 011 - Log (3 - 011)[br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 00:09_________________________________________________Panowie naprawdę sprawa pilna,proszę o jakieś sugesie
przemik Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 Dwa problemy ma wujek. 1. Fatalnie ustawiony kąt wtrysku... calkowicie po drugiej stronie - do natychmiastowej poprawy. 2. Przeplywomierz... zdechł - stąd toczenie się. Pozdrawiam
Karl28 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 I co w związku z tym Panowie? Co proponujecie? Poradzę sobie sam? ogarniam prawie wszystko w afnie Także proszę o rzeczową pomoc. Szperam na razie po forum :gwizdanie: 13 h w pracy także sami rozumiecie.....[br]Dopisany: 31 Marzec 2011, 21:10_________________________________________________Panowie proszę o pomoc,czy wystarczy mi zrobić te dwie czynności??? http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084
lukjar7 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 tej przepływki raczej już nie wskrzesisz
przemik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Wystarczy. Jak to zrobisz, wykonaj logi - 004 Basic settings, 004 stat, 011,010,008 i 003 - dynamiczne
Karl28 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Jutro wrzucę logi po czyszczeniu przepływki.Po jeździe próbnej mogę jedynie stwierdzić że mniej kopci i trochę żwawiej się wkręca ale i tak do mojej niuni ze 110km to jej sporo z dynamiki brakuję. 1.Czy,żeby ustawić kąt początku wtrysku,muszę bezwzględnie ściągać przód w tej 2.5 v6? 2.I czy auto z tak nędznym kątem ma takie objawy jak opisałem? 3.Czy nic się nie dzieję silnikowi jak wujo jeżdził już tak od 2 lat -ponoć? [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2011, 20:47_________________________________________________Panowie poradzicie coś? :>
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 1. Nie trzeba sciagac przodu. 2. Moze miec ale to auto jest slabe głownie przez popsuty przeplywomierz. 3. No zywotnosci to mu raczej nie wydluzyło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się