Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Ktora Turbina lepsza pod mody AWX, AWX/ARL czy BRD do A4 B5 ATJ/AJM?


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

siemka

sporo sie naczytalem i zaczynam miec watpliwosci co do zakupu T z AWXa pozniej miala byc hybryda AWX/ARL ale coraz wiecej czytam ze BRD bedzie o wiele lepsza

co myslicie ktora zapodac do swojego ATJa i do kazdego innego 1.9TDI ??

jak z montazem pasi P&P jak ta z AWXa czy potrzebny kolek wydechowy conajmniej z AWXa?

ktora bedzie wczesniej wstawac, ktora lepsza pod mody fmic i soft??

w BRD widac jakas kosci kilku-pinowa wiadomo jak to ogarnac w B5

dzieki

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz BRD to i pompki do zmiany :good:

BRD z dołu nie pojedzie tak jak AWX ale góra ciagnie az miło

BRD pasuje p&p pod kolektor AWX, jedynie pod BRD nie pasuja waz od dolotu\

mozesz jeszcze załozyc CAHA tylko troche wiecej zabawy :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po ewentualnym zalozeniu zobacze ile wypluje wtedy przyjedzie czas na pompki albo i nie :)

czytalem ze BRD wstaje dopiero powyzej 2000rpm prawda/fausz

jak jest z AWXem przy ilu sie budzi???

szukam dobrej alternatywy za moja seryjna turbawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 :decayed:

moze do 2000 zejdzie po korekcie.

na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warto ja zakladac czy lepsza bedzie hybryda AWX/ARL

wydaje mi sie ze na tej hybrydzie 170-180 tez peknie bez problemu

pasowalo by zalozyc cos rozwojowego przy ewentualnych dalszym modach ale 2000rpm to troche duzo zwazywszy ze zakres obrotow w dieslach nie za duzy :) 4500rpm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz BRD :good: tylko dorzuć do tego mapsensor AWX

a nie za pozno wstaje troche :mysli:

bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak zakładajac hybryde masz lepszy dół( u mnie wstaje od 1800obr ale góra jest krótsza w porównaniu do AWX, niewiem moze to wina braku wiekszego mapsensora, a z drugiej strony po co mocny dół, zobacz sobie na wykresy AWXów z turbo BRD na 2tys obr mają ponad 300nm przy BRD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w AJMie turbo z AWXa i dół ciągnie ciulowo ale góra jest piękna :rolleyes:

ja bym brał BRD :good: jeszcze zalezy co planujesz dalej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam w AJMie turbo z AWXa i dół ciągnie ciulowo ale góra jest piękna rolleyes

AWX ciulowo?

mniejsza suszara z dolu lepej jedzie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz BRD... Sam bym tak zrobił jakbym miał wybierać. tyle na temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 :decayed:

moze do 2000 zejdzie po korekcie.

na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM

Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone.

Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo.

U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 :decayed:

moze do 2000 zejdzie po korekcie.

na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM

Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone.

Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo.

U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr.

Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak??

kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD

czekam na wiecej podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to ciężko powiedzieć , ponieważ nie wiadomo ile pośmiga jedna jak i druga .... osobiście wole nie regenerowane ( nie rozkręcane ) .

Wiąże to się z większą kasą przy zakupie - ale tak to jest niestety . Swoją kupiłem z gwarancją roczną i małym przelotem - to mnie przekonało chociaż kasa nie byla mała , ale się opłaciło :kox: ...... ale to tylko moje zdanie :naughty:

Moja rada , nie kupuj na szybko ..... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...