Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Ktora Turbina lepsza pod mody AWX, AWX/ARL czy BRD do A4 B5 ATJ/AJM?


olovski

Rekomendowane odpowiedzi

A co Ci Ernest proponuje :mysli:

Rozmawiałeś z nim , jeśli nie to pogadaj - znając się na pewno coś doradzi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie BRD, i takiej szukaj najlepiej nowej lub po regeneracji z gwarancją.

Hybryda to jeszcze większa loteria.

Ja kupiłem nową BRD i od 2 lat śmiga bez problemu, ma już najechane ponad 40tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 :decayed:

moze do 2000 zejdzie po korekcie.

na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM

Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone.

Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo.

U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr.

Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak??

kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD

czekam na wiecej podpowiedzi

z powietrza mocy nie uzyskasz, wiec władajac turbo od AWX będziesz miał max 160km nie oszukujmy sie :gwizdanie: jak nie ruszysz układu paliwowego to cudów nie oczekuj :gwizdanie: pompotryski do zmiany i wtedy bedzie to 18Xkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci Ernest proponuje :mysli:

Rozmawiałeś z nim , jeśli nie to pogadaj - znając się na pewno coś doradzi :wink4:

rozmawialem

powiedzial ze na AWX bezpiecznie tylko w okolicach 150KM

jak chce wiecej zrobi mi hybryde AWX/ARL i z nia mozna by mierzyc w 170-180KM

o BRD wogole nie rozmawialem nie bralem jej pod uwage na tamta chwile

a decyzja padla na AWXa bo po przeczytaniu kilku watkow pisano ze dosc wszesnie wstaje

program mozna wystroich zeby ladnie rowno szedl i mial w miare plaski moment

boli mnie tylko to ze ta z BRD bedzie pozno wstawac wiecie jak jest z RPM w TDI strasznie zawężony zakres, jak dmuchnie przy 2tys hehe to do tych 4,5 to bedzie moment:)

moge sie myslic nie mam za wiele wiedzy na temat stratu jednej i drugiej dlatego Was pytam :tongue4:

Ja mam u siebie BRD, i takiej szukaj najlepiej nowej lub po regeneracji z gwarancją.

Hybryda to jeszcze większa loteria.

Ja kupiłem nową BRD i od 2 lat śmiga bez problemu, ma już najechane ponad 40tyś km.

no za nowa to pewnie ponad 2 kola trzeba polozyc lekko

a wiadomo jak jest z uzywkami roznie mozna trafic

jest opcja wziecia BRD u Ernesta zamiast hybrydy wiec tam tez gwarancja bedzie.

hybryda miala mnie kosztowac 1350zl cos w tych granicach

nie wiem jak z BRD ale mozliwe ze bylo by cos taniej

wszystko kwestia tego na co sie zdecyduje dzieki waszej pomocy :hi:

AWx to juz czuc gdzies przy 1700... mam niewystrojone bRd to wstaje na 2500 :decayed:

moze do 2000 zejdzie po korekcie.

na pompkach z AWX i BRD gdzoes koło 180 kuca mozna uzyskac. nie wiem jakie sa w AJM

Głupoty gadasz. Wszystko zależy na jakie turbo się trafi i jak auto będzie wystrojone.

Jak się dobrze trafi to dół jest praktycznie taki sam jak na AWX, ale są też przypadki że auto jedzie z dołu jak na Bigturbo.

U mnie czuć że auto zaczyna mocno przyśpieszać od około 1600obr.

Jarola co masz u siebie BRD rozumiem tak??

kurde nadal niezdecydowany jestem mierze w jakies 190+ wszystko zalezy jak wyjdzie o strojeniu sam AWX pewnie nie styknie wiec albo hybryda AWX/ARL albo BRD

czekam na wiecej podpowiedzi

z powietrza mocy nie uzyskasz, wiec władajac turbo od AWX będziesz miał max 160km nie oszukujmy sie :gwizdanie: jak nie ruszysz układu paliwowego to cudów nie oczekuj :gwizdanie: pompotryski do zmiany i wtedy bedzie to 18Xkm

e no chyba az takiej tragedii nie ma

czytalem ze seria wydoli ponad 180KM ...

a tak na marginesie w pompkach idzie same koncowki wymienic zgadza sie??, czy trzeba cale pompki??

jak juz przyszlo by do wymiany zapodac te z AWX czy ARL czy BRD??

jakie koszta orientacyjne i jak ze zlozeniem tego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seria nie wydoli do 180 :gwizdanie: zobacz na wykresy, AJM/ATJ +AWX wyniki powtarzalne na 15Xkm :wink4: a co do pompek to AL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia pompek AL itd sa jakos okreslone z jakiego modelu?

i czy kazde beda pasowaly??

da sie same koncowki wtrysku przelozyc czy koniecznie cale pompki??

AL to pompki które systępowały w silnikach ASZ i ARL czasem były też wkładane do AWX.

Tak czy inaczej znalezienie nie zajechanych pompek AL graniczy z cudem.

W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki.

no wlasnie ku temu bym sie sklaniam na wymiane samych koncowek wedlug logow pompki mam ok

wiadomo gdzie mozna kupic takie koncowki, kto tym handluje??

i co to za koncowki jakie oznaczenia maja albo czego szukac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoich orginalnych pompowtryskiwaczach jak są w dobrym stanie możesz zmienić same końcówki na wydajniejsze, wtedy uzyskasz wydajniejsze pompki.

no wlasnie ku temu bym sie sklaniam na wymiane samych koncowek wedlug logow pompki mam ok

wiadomo gdzie mozna kupic takie koncowki, kto tym handluje??

i co to za koncowki jakie oznaczenia maja albo czego szukac??

Zagadaj do Cowboya z forum, on sprzedaje końcówki do pompowtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocy po kosztach nie zrobisz

musisz miec zapas bo sprzegło tez nie wiadomo jak sobie poradzi

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firad1043 koszta 1300zeta :confused4: zalamka myslalem ze to tansze ustrojstwo a to sama koncowka heh

chyba trzeba bedzie najpierw wszystko uzbierac a potem dopiero wkladac w auto

:(

Niestety , a to tylko początek :gwizdanie: a musisz jeszcze :

turbo,fmic,dp,kat i egr out ,korekta i całość cos około 4500zł ..... niestety zabawa kosztuje :naughty:

Koledzy dobrze radzą BRD :good: , zobacz mój wykres po korekcie ( pompek nie zmieniałem )

[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 22:51_________________________________________________

Wykres_PIXI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo w serii moce tarcza 240mm da rade ponad 400NM wiec to mnie nie martwi

FMIC sie szykuje tak jak i rurki ale chyba poczekam na turbinke i zamontuje naraz wszystko

moja musza olej nie chce za***ac nowego dolotu olejem

egr juz dawno out :tongue4:

dp nie bedzie potrzebny no chyba ze wkoncu wywale kata i wstawie rułkę :)

wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM podan to nie chce modzic

autem tez trzeba pojedzic a powyzej 200KM to juz tak bezawaryjnie nie bedzie hehe

tak mi sie wydaje w sumie 180kunia to chyba za duzo jak na jednostke 1.9 dobrze ze silniki sa ogolnodostepne hehehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...