SebastianJ Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Witam, od jakiegos czasu zaobserwowalem ze cos sie dzieje z autem. Pierwszy raz bylo to w grudniu zaobserwowalem ubytek plynu chodniczego. Po uzupelnieniuz minimum do maksimum, wystarczylo to na okolo 1000-1500km i znow minimum. Auto bardzo wolno bierze plyn, jednak ostatno plun ubyl z maximum do minimum po przejechanu okolo 500km. Kopci na bialo takjak przy peknietej glowicy ale tylko na zimnym silniku, jednak nie zawsze (zawyczaj). Na korku oleju nic nie widac. Czy tomoze byc nie glowica? Dlaczego to postepuje tak wolno? Gdy do silnika dostaje sie mala ilosc plynu chlodniczego to czym to grozi poza tym ze plyn nie jest sprezliwy i moglo by dojsc do pogiecia zaworow lub korbowodow? Co jesli po zdjeciu glowicy okaze sie ze to nie glowica i nie uszczelka? Raczej chyba niemozliwe aby uszkodzona uszczelka pod glowica wytrzymala tak dlugo?
Konrad.jpg Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Płyn chłodniczy też czysty? Jak z mocą ? Przegrzałeś kiedyś silnik?
rookie Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wywala ci płyn chłodniczy w czasie jazdy. Winna jest uszczelka pod głowicą. Przy czym płyn i olej mogą być czyste, nie od razu dochodzi do wymieszania. Zależy w którym miejscu uszczelka puści.
Narcyz 35 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Nie chce mi się wierzyć że głowica pęknięta. Głowica pęka przeważnie pomiędzy zaworami i nie ma szans jechać na pękniętej głowicy. Moment i płyn zagotowany.
SebastianJ Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzieki chlopaki, 1.Plyn jest czysty 2. Moc jest 3. Silnik przegrzany, hmm no coz lubialem/lubie go czasem pokatowac na maxa 4. Plynu nie wywala Dzis rano plynu bylo minimum, ostatni raz dolalem jakies 600-750 km temu, jednak po odpaleniu bardzo mocna kopcil na bialo i bylo czuc charakterystyczny zapach, takze napewno bral wtedy wode. Przestal kopcic dopiero jak uzyskal prawie normalna teperature i nie bylo znaczenia czy jade delikatnie, normalnie czy pracuje na wolnych obrotach kopcil caly czas. Zrobilem dzis jakies 200 km z czego 120 km na maxa, plynu nie wziol ani troche. Mi to wyglada jak by bylo pekniecie ktore sie zamyka po rozgrzaniu materialu, ale znawca nie jestem? pozdroawiam
Gość Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 poczytaj o pękniętych głowicach w 2.0 TDI, to prawie standard w tych rocznikach...niestety ale koncern się nie popisał... taki sam shit jak wałki w 2.5 TDI z początkowych lat. pzdr.
Martin_Speed Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Tak szczerze mowiac poza 1,9 to wszystkie silniki sa do d*py..jedno poprawia to co innego zostaje c**jowego,,, kiepskiej jakosci turbiny, glowice, jeszcze gorsze PD niz w 1,9 ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się