francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Witam, mam problem z przeładowującą turbiną. Logi dynamiczne robione do momentu w którym auto wpada w tryb awaryjny (przed każdym logiem auto uruchamiane na nowo). Każdy log robiony osobno. Odczytany błąd: 17958 - charge Pressure:control Deviation P1550 - 35-10 --- Intermitten Statyczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (0 - 013) 023 Log (0 - 023) Basic settings nie zrobilem bo wyskakiwal bład (musze pobrac pelna wersje vag) Dynamiczne: 001 Log (0 - 001) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 008 Log (0 - 008) 010 Log (0 - 010) 011 Log (0 - 011) Logi robilem po raz pierwszy wiec moga byc jakieś niedoskonałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie.... turbina była czyszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wyczysc sprezarke z syfosadzy i notlaufy pojda w zapomnienie.... turbina była czyszczona to moze nie tak jak trzeba ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 po wyczyszczeniu jak byś robił logi to dynamiczne rób od 1500obr do 4200, z takich do 3500obr czasem nie widać wszystkich problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wpada mi w tryb awaryjny przy ok 3700 i nie jestem w stanie do 4200 doviagnac turbina była zamieniana i bylo to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wstaw basic setting i zrób dynamiczne 003,011 ze zdjętym wężykiem z gruszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 napisze co było robione: -czujnik ciśnienia doładowania -przekladany komputer -turbina zamieniana -podmieniany N75 -podmieniony przepływomierz -spr. szczelność przewodów -wymieniony termostat i filtr powietrza -podmieniona gruszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 co z tego skoro po wymianie nie zrobiłeś logów operacje, które wyżej wymieniłem nie przyniosły żadnej poprawy, a logi które wrzuciłem przedstawiają aktualny stan auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 a powinny, wstaw logi o których mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 logi BS 000 Log (0 - 000) 003 Log (0 - 003) 004 Log (0 - 004) 011 Log (0 - 011) Przy logu 011 obserwowałem ruch sztangi wychylała sie o jakieś 0,5cm (dodam że mechanik regulował sztange) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Cisnienie wogole sie nie zmienia.Jak sztanga chodzi 0.5CM to powodzenia,mi tez by w awaryjny wpadl.Zacznij od regulacji sztangi do stanu pierwotnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 w jakim zakresie powinna poruszac sie ta sztanga przy bs011?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________już znalazłem odpowiedz na powyższe pytanie: Czym może byc spowodowany niewłaściwy ruch sztangi oprucz jej niewłaściwej długości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Najpierw wyreguluj ja,moze byc zle zlozone turbo,n75,gruszka turbo,wezyki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 sztanga pomieszana lub VTG zle poskladane.... no ale podobno cala turbina byla podmieniana ... i co tez tak bylo.. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 turbina była podmieniana i było to samo (teraz jest na tej podmienionej), jak sztanga jest podciągnieta do góry to wtedy ładuje czy odcina doładowanie? (to mój pierwszy diesel i dopiero sie ucze) dziś na 4 biegu przy 3000 odcięło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem? obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
francis 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 gdzie dynamiczne 003 i 011 ze zdjętym wężykiem? obstawiam turbo źle złożone ale żeby być pewnym na 100% wydłuż sztangę ile się da czyli z 10obr zaznacz przed wydłużaniem pierwotną pozycje, po wydłużeniu dopiero zrób te logi bez wężyka jak bede miał chwile to zrobie tak jak piszesz, mam jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator może mieć wpływ na przeładowywanie (mechanik chce go wycinać)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 nie,kat ma wplyw na niedoladowanie/pozne wstawanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się