Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


a4sline1,9

Rekomendowane odpowiedzi

witam!!!

tak jak w temacie proszę o analizę logów

statyczne

statyczne_000_001_003.jpg

statyczne_004_007_013.jpg

statyczne_014_018_023.jpg

BS

BS_000.jpg

BS_003.jpg

BS_011.jpg

dynamiczne

dynamiczne_000.jpg

DYNAMICZNE_001.jpg

DYNAMICZNE_003.jpg

DYNAMICZN0_004.jpg

dynamiczne_008.jpg

DYNAMICZNE_010.jpg

DYNAMICZNE_011.jpg

z góry dziękuje za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien termostat, reszta jest dobrze. :)

do wymiany na pewno?, bo temperaturę trzyma na blacie 90, ale z drugiej strony może coś szwankuje, to by tłumaczyło zawyżone spalanie -6.8-7.0 na trasie przy 120-130(trochę mnie to boli :angry:),a reszta parametrów mających wpływ na spalanie o.k.?

p.s. te moje logi prawidłowo zrobione, czy coś robię źle?to pierwsze logi jakie robiłem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe ze nie dogrzales fury jak nalezy.

Przejedz sredniodynamicznie 8-10 km i zaloguj 007 stat - wyjasni sie sprawa termostatu.

Jak na pierwszy raz - logi OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet przy temperaturze 75C ma blacie widnieje 90C.

Pozdrawiam Damian

jak już to powyżej 81oC :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wklejam 007 po 10km dynamicznej jazdy-co z tym termostatem?

image.jpg

a jeszcze jedna sprawa przy próbie dynamicznej złapał muła i wyskoczył taki błąd -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - - czy to początek jakiś kłopotów? :mysli:

z góry dzięki za podpowiedzi :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie termostat ok , ale dla pewności przejedź się więcej niż 10 km z podłączonym VAGiem w gr. 007 i sprawdź czy osiągnie ~ 90oC a jak tak to po ilu km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie termostat ok , ale dla pewności przejedź się więcej niż 10 km z podłączonym VAGiem w gr. 007 i sprawdź czy osiągnie ~ 90oC a jak tak to po ilu km

na tym 007 powyżej jest 89.1 to jest po 20km :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tym 007 powyżej jest 89.1 to jest po 20km :mysli:

no to według mnie wszystko ok ... u mnie przy temp. jakie mamy teraz w dzień ( powiedzmy + 15oC ) silnik osiąga 90oC ( jazda do 2000-2200 rpm ) po przejechaniu ~ 7 km ... po jakiejś ostrzejszej jeździe temp. wynosi nawet 94oC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat do wymiany.Cos z doladowaniem(jakby kierownice w turbo)

-[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________ :hi:

-podpowiecie panowie co z tym doładowaniem- trzeba wyciągać i czyścić ?

-o ile więcej więcej przez ten termostat może mi spalać- 0.5 l. -1,0 l/100 km? co jeszcze może mieć wpływ na tak duże spalanie(6.8-7.0 l/100km w trasie-120-130km/h)

proszę o jakieś podpowiedzi :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest duze spalanie ?

według mnie to dużo, mi tyle pali w trasie ale przy jeździe z prędkością 160-180km/h, przy 120-130km/h poniżej szóstki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest duze spalanie ?

według mnie dużo(6.8-7.0 w trasie), kumpel w swoim AVF na trasie schodzi poniżej 6 litrów,
za duzo ci pali, mnie pali 6.5 przy quattro przy srednich predkosciach 140-150 km/h na oponach 225/45/17 pzdr, termostat mam sprawny. good
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...