damian81Z Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 witam prosze o ocene logów robione vag-com 311-2 windows 7 Dynamiczne Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41804.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41795.html BS Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) statyczne Grupy: 007,013,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41793.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41805.html Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63193.html Grupy: 001,009,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63192.html
damian81Z Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2011 rozumie ze reszta logów jest w normach ?
ciahciah Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 w logach widać jedynie że nastawnik się czasem przycina, nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania czasem? wymień filtr powietrza, sprawdź jaką masz przepływkę, jak bosch to tylko szczoteczką+ipa wyczyść siateczki, jak perburg zatkaj z jednej strony i nalej izopropanol, zatkaj z drugiej strony i delikatnie wybełtaj, drugie co może pomóc to wyczyszczenie kolektora ssącego i egr, a jak to też nic nie pomoże zostaje tylko zakup nowej w aso, nie kupuj nigdzie poza aso, i niech wymienia mechanik który podbije ci że wymienił by mieć gwarancje
damian81Z Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 szrapania zadnego nie odczuwam, nie mam tez tak ze raz moc jest a raz jej niema tak jak to jest przy typowej usterce przepływomierza __________________________________________________________________________________________________________________ wyczyscilem przepływomierz bo drobna siateczka od strony filtra byla cała zasyfiona [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 15:05:14_________________________________________________nowy log po czyszczeniu przepływomierza Grupy: 001,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42066.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42067.html
ciahciah Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 zrób resztę co pisałem bo nadal jest źle
damian81Z Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo
lukjar7 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 moim zdaniem to lmm czyszczenie kolektora to duzo roboty
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 czyszczenie kolektora to duzo roboty ... i to tak srednio potrzebnej w tym przypadku...
damian81Z Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 to co tylko wymiana przepływomierza pomoże ?, choć osobiscie nie odczuwam zeby auto muliło,albo przyzwyczaiłem sie do tego :> i mysle ze tak ma byc...
lukjar7 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 przy 3 k rpm obcina tylko 0,4 mg dlatego nie czujesz, ale przy 4 k rpm juz jest sporo obcięte wymien i bedziesz mial z głowy
ciahciah Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 takie podejście jest zrozumiale jak nie chodzi o swoją przepływkę...właśnie przez takie podeście wiele osób nie potrzebnie wywaliło kasę w błoto na druga przepływkę czyszczenie egr i kolektora może poprawić o kilka mg dawkę co będzie już na tyle przyzwoite że nie będzie trzeba kupować nowej która nie jest tania.. Zamień przepływki z innym 1.9TDI, pewnie masz perburg czyli każda od 90, 110km 1.9TDI z roczników 95-97r będzie pasować, po zamianie zrób obydwoma autami dynamiczne 003, 008 010 011, basic setting 003 011 no i powinno być jasne co jest do zrobienia, nie zapomnij o wymianie filtrze powietrza
damian81Z Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2011 logi po czyszczeniu kolektora dolotowego i egr, troche syfu było w kolektorze,egr zaślepiony Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42461.html
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo Jest minimalnie lepiej. Ale wciaz zle. I tak bedziesz musiał zmienic LMM i tak... odsunąłes tylko to w czasie. Ale przynajmniej bedziesz mial wyczyszczone kolektory i EGR. Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. Wykonaj logi dynamiczne kazdy oddzielnie - 011,010,008 i 003. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. mylisz się, zmniejsz otwór w kolektorze o 75% i zrób logi, może coś odkryjesz dolot ogarnięty masz katalizator? pytanie do znachorów czy w AHU można rozpiąć wydech za turbo i zrobić loga 008 czy grozi to pożarem? to tylko 12s ognia
damian81Z Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2011 mam katalizator, mam zamiar sie go pozbyc,ale dopiero po 7 maja wtedy mam przeglad :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się