Jump to content
IGNORED

[B5 AHU] Proszę o ocenę logów


damian81Z
 Share

Recommended Posts

witam prosze o ocene logów

robione vag-com 311-2 windows 7

Dynamiczne

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41804.html

Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41795.html

BS

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

statyczne

Grupy: 007,013,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41793.html

Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41805.html

Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63193.html

Grupy: 001,009,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63192.html

Link to comment
Share on other sites

mało przepływomierz mierzy

Link to comment
Share on other sites

na ktorym logu to widac

Link to comment
Share on other sites

rozumie ze reszta logów jest w normach ?

Link to comment
Share on other sites

w logach widać jedynie że nastawnik się czasem przycina, nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania czasem?

wymień filtr powietrza, sprawdź jaką masz przepływkę, jak bosch to tylko szczoteczką+ipa wyczyść siateczki, jak perburg zatkaj z jednej strony i nalej izopropanol, zatkaj z drugiej strony i delikatnie wybełtaj, drugie co może pomóc to wyczyszczenie kolektora ssącego i egr, a jak to też nic nie pomoże zostaje tylko zakup nowej w aso, nie kupuj nigdzie poza aso, i niech wymienia mechanik który podbije ci że wymienił by mieć gwarancje

Link to comment
Share on other sites

szrapania zadnego nie odczuwam, nie mam tez tak ze raz moc jest a raz jej niema tak jak to jest przy typowej usterce przepływomierza

__________________________________________________________________________________________________________________

wyczyscilem przepływomierz bo drobna siateczka od strony filtra byla cała zasyfiona

[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 15:05:14_________________________________________________nowy log po czyszczeniu przepływomierza

Grupy: 001,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42066.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42067.html

Link to comment
Share on other sites

zrób resztę co pisałem bo nadal jest źle

Link to comment
Share on other sites

ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr

Link to comment
Share on other sites

ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr

Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo :)

Link to comment
Share on other sites

moim zdaniem to lmm :) czyszczenie kolektora to duzo roboty :P

Link to comment
Share on other sites

czyszczenie kolektora to duzo roboty

... i to tak srednio potrzebnej w tym przypadku...

Link to comment
Share on other sites

to co tylko wymiana przepływomierza pomoże ?, choć osobiscie nie odczuwam zeby auto muliło,albo przyzwyczaiłem sie do tego :> i mysle ze tak ma byc...

Link to comment
Share on other sites

przy 3 k rpm obcina tylko 0,4 mg dlatego nie czujesz, ale przy 4 k rpm juz jest sporo obcięte :)

wymien i bedziesz mial z głowy

Link to comment
Share on other sites

takie podejście jest zrozumiale jak nie chodzi o swoją przepływkę...właśnie przez takie podeście wiele osób nie potrzebnie wywaliło kasę w błoto na druga przepływkę

czyszczenie egr i kolektora może poprawić o kilka mg dawkę co będzie już na tyle przyzwoite że nie będzie trzeba kupować nowej która nie jest tania..

Zamień przepływki z innym 1.9TDI, pewnie masz perburg czyli każda od 90, 110km 1.9TDI z roczników 95-97r będzie pasować, po zamianie zrób obydwoma autami dynamiczne 003, 008 010 011, basic setting 003 011 no i powinno być jasne co jest do zrobienia, nie zapomnij o wymianie filtrze powietrza

Link to comment
Share on other sites

ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr

Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo :)

Jest minimalnie lepiej. Ale wciaz zle. I tak bedziesz musiał zmienic LMM i tak... odsunąłes tylko to w czasie. Ale przynajmniej bedziesz mial wyczyszczone kolektory i EGR.

Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. :)

Wykonaj logi dynamiczne kazdy oddzielnie - 011,010,008 i 003.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. :)

mylisz się, zmniejsz otwór w kolektorze o 75% i zrób logi, może coś odkryjesz :)

dolot ogarnięty :good:

masz katalizator?

pytanie do znachorów czy w AHU można rozpiąć wydech za turbo i zrobić loga 008 czy grozi to pożarem? to tylko 12s ognia :evil:

Link to comment
Share on other sites

mam katalizator, mam zamiar sie go pozbyc,ale dopiero po 7 maja wtedy mam przeglad :>

Link to comment
Share on other sites

no to postaraj się pożyczyć przepływke od innego 1.9 z roku max 97r na chwile by zrobić loga 008, no bo albo silnik nie ma pełnej mocy przez przytkanego kata albo przez kulawą przepływkę, już tylko te dwie opcje zostały

Link to comment
Share on other sites

Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. :)

mylisz się, zmniejsz otwór w kolektorze o 75% i zrób logi, może coś odkryjesz :)

Silnik 1.9 TDI to w miare prosta konstrukcja i zasada jego działania jest dosc oczywista... doprawdy niektórym cieżko to zrozumiec. :)

Nie mam juz nic do powiedzenia w tym temacie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...