damian81Z 2 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 witam prosze o ocene logów robione vag-com 311-2 windows 7 Dynamiczne Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41804.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41795.html BS Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011) statyczne Grupy: 007,013,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41793.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_41805.html Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63193.html Grupy: 001,009,008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_63192.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 przeplywka do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 mało przepływomierz mierzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 na ktorym logu to widac Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 1 Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 na ktorym logu to widac 008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 3, 2011 Author Share Posted April 3, 2011 rozumie ze reszta logów jest w normach ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 w logach widać jedynie że nastawnik się czasem przycina, nie odczuwasz szarpania podczas przyspieszania czasem? wymień filtr powietrza, sprawdź jaką masz przepływkę, jak bosch to tylko szczoteczką+ipa wyczyść siateczki, jak perburg zatkaj z jednej strony i nalej izopropanol, zatkaj z drugiej strony i delikatnie wybełtaj, drugie co może pomóc to wyczyszczenie kolektora ssącego i egr, a jak to też nic nie pomoże zostaje tylko zakup nowej w aso, nie kupuj nigdzie poza aso, i niech wymienia mechanik który podbije ci że wymienił by mieć gwarancje Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 szrapania zadnego nie odczuwam, nie mam tez tak ze raz moc jest a raz jej niema tak jak to jest przy typowej usterce przepływomierza __________________________________________________________________________________________________________________ wyczyscilem przepływomierz bo drobna siateczka od strony filtra byla cała zasyfiona [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 15:05:14_________________________________________________nowy log po czyszczeniu przepływomierza Grupy: 001,008,003 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42066.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42067.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 zrób resztę co pisałem bo nadal jest źle Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 5, 2011 Author Share Posted April 5, 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 moim zdaniem to lmm czyszczenie kolektora to duzo roboty Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 czyszczenie kolektora to duzo roboty ... i to tak srednio potrzebnej w tym przypadku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 to co tylko wymiana przepływomierza pomoże ?, choć osobiscie nie odczuwam zeby auto muliło,albo przyzwyczaiłem sie do tego :> i mysle ze tak ma byc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukjar7 0 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 przy 3 k rpm obcina tylko 0,4 mg dlatego nie czujesz, ale przy 4 k rpm juz jest sporo obcięte wymien i bedziesz mial z głowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 takie podejście jest zrozumiale jak nie chodzi o swoją przepływkę...właśnie przez takie podeście wiele osób nie potrzebnie wywaliło kasę w błoto na druga przepływkę czyszczenie egr i kolektora może poprawić o kilka mg dawkę co będzie już na tyle przyzwoite że nie będzie trzeba kupować nowej która nie jest tania.. Zamień przepływki z innym 1.9TDI, pewnie masz perburg czyli każda od 90, 110km 1.9TDI z roczników 95-97r będzie pasować, po zamianie zrób obydwoma autami dynamiczne 003, 008 010 011, basic setting 003 011 no i powinno być jasne co jest do zrobienia, nie zapomnij o wymianie filtrze powietrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 logi po czyszczeniu kolektora dolotowego i egr, troche syfu było w kolektorze,egr zaślepiony Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/chodor81_42461.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 ok nastepne logi beda po czyszczeniu kolektora i egr Mysle, ze jak to zrobisz to logi bedą wygladały tak samo Jest minimalnie lepiej. Ale wciaz zle. I tak bedziesz musiał zmienic LMM i tak... odsunąłes tylko to w czasie. Ale przynajmniej bedziesz mial wyczyszczone kolektory i EGR. Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. Wykonaj logi dynamiczne kazdy oddzielnie - 011,010,008 i 003. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. mylisz się, zmniejsz otwór w kolektorze o 75% i zrób logi, może coś odkryjesz dolot ogarnięty masz katalizator? pytanie do znachorów czy w AHU można rozpiąć wydech za turbo i zrobić loga 008 czy grozi to pożarem? to tylko 12s ognia Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian81Z 2 Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 mam katalizator, mam zamiar sie go pozbyc,ale dopiero po 7 maja wtedy mam przeglad :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciahciah 3 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 no to postaraj się pożyczyć przepływke od innego 1.9 z roku max 97r na chwile by zrobić loga 008, no bo albo silnik nie ma pełnej mocy przez przytkanego kata albo przez kulawą przepływkę, już tylko te dwie opcje zostały Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Wiadomo, że od czyszczenia tych elementów nie przybedzie ilosci [masy] powietrza ktora smiga przez przeplywomierz. mylisz się, zmniejsz otwór w kolektorze o 75% i zrób logi, może coś odkryjesz Silnik 1.9 TDI to w miare prosta konstrukcja i zasada jego działania jest dosc oczywista... doprawdy niektórym cieżko to zrozumiec. Nie mam juz nic do powiedzenia w tym temacie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now