Jump to content

[INNE] TVN TURBOKAMERA - 2 letnia A3 z silniekiem 2.0TDI


pox
 Share

Recommended Posts

Przed chwilą na TVN Turbo w programie TURBOKAMERA przedtawiony był przypadke posiadacza 2-letniej A3 z silnikime 2.0TDI

Uszkodzony silnik - brak samorowania olejem gdyż uszkodzeniu uległa pompa oleju.

Przebieg samochodu 100.500km czyli już po gwarancji.

Koszt naprawy to ponad 40tys PLN

Myslicie zę problemem jest ten sam co w A4? Czyli napęd pomy oleju?

Link to comment
Share on other sites

w A3 są zupełnie inne silniki, w poliftowych (model 2009) jeszcze inne. podejrzewam, że to pojedynczy przypadek. moje 4 letnie A3 ma przebieg ponad 120 tys i kompletnie nic się w nim nie psuje ;)

Link to comment
Share on other sites

no ciekawe ze w serwisie za 6 tysia.. auto 2008 rok i 100 tysia przebiegu, poprostu padaka te 2.0 tdi i tyle w temacie

Link to comment
Share on other sites

40 Tyś...silnik chyba od od Samolotu....max 6tysi za silnik do a3 :tongue4:

za 40k zł to nie kupisz porządnego silnika do motolotni a co dopiero do samolotu....

[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 23:17_________________________________________________

no ciekawe ze w serwisie za 6 tysia.. auto 2008 rok i 100 tysia przebiegu, poprostu padaka te 2.0 tdi i tyle w temacie

jestem identycznego zdania...

Link to comment
Share on other sites

poprostu padaka te 2.0 tdi i tyle w temacie

a miałeś kiedykolwiek do czynienia z 2.0 tdi, że tak mówisz? czy tylko naczytałeś się i nasłuchałeś? uwielbiam opinie ludzi, którzy nie mają i nie mieli 2.0 tdi...

Link to comment
Share on other sites

poprostu padaka te 2.0 tdi i tyle w temacie

a miałeś kiedykolwiek do czynienia z 2.0 tdi, że tak mówisz? czy tylko naczytałeś się i nasłuchałeś? uwielbiam opinie ludzi, którzy nie mają i nie mieli 2.0 tdi...

za to Ty majac 1 uwazasz te silniki za wspanialy wytwór VW/Audi? Błagam Cie, od dawna wiadomo ze smarowanie w tych motorach jest spierdolone, nawet na naszym forum mamy kilka watkow o przerobkach smarowania w tych silnikach, uwazasz je za bezpodstawne a ludzi którzy je stworzyli za nie znajacych sie na rzeczy ?? Na to wyglada...

w porównaniu do 1.9 TDI jest to porażka i nic z tym nie zrobisz.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Za to wielu miało i kończyło się to prędzej czy później awaria.

Link to comment
Share on other sites

poprostu padaka te 2.0 tdi i tyle w temacie

a miałeś kiedykolwiek do czynienia z 2.0 tdi, że tak mówisz? czy tylko naczytałeś się i nasłuchałeś? uwielbiam opinie ludzi, którzy nie mają i nie mieli 2.0 tdi...

za to Ty majac 1 uwazasz te silniki za wspanialy wytwór VW/Audi? Błagam Cie, od dawna wiadomo ze smarowanie w tych motorach jest spierdolone, nawet na naszym forum mamy kilka watkow o przerobkach smarowania w tych silnikach, uwazasz je za bezpodstawne a ludzi którzy je stworzyli za nie znajacych sie na rzeczy ?? Na to wyglada...

w porównaniu do 1.9 TDI jest to porażka i nic z tym nie zrobisz.

Pozdrawiam

2x Passat B6 2006 rok

1x Passat B6 2007 rok

1x Audi A6 2006 rok

1x Audi A6 2008 rok

1x Audi A3 2007 rok

wszystko 2.0 TDI, nadal chcesz mi zarzucić tylko jeden? to, co wymieniłem to auta, które mamy w firmie z silnikami 2.0 TDI. w jednym passacie padła głowica, wymiana na gwarancji za free, a w innym wtrysk (również wymiana za free na gwarancji). nie mówię, że to rewelacyjny silnik ma swoje wady i zalety jak każdy. ale łaskawie jak nie miałeś do czynienia z ŻADNYM 2.0 tdi to się nie udzielaj...

Link to comment
Share on other sites

http://www.auto-swiat.pl/1-wszystko-o-silniku-20-tdi

nic juz wiecej nie dodam, ale gwarantuje Ci ze pojawi sie tu pewnie wiecej osob zgodnych z opinia ze 2.0 tdi nie umywa sie nawet do 1.9 przez co VAG strzelił sobie samoboja. dziekuje

Link to comment
Share on other sites

Można tylko jedno powiedzieć o tym problemie :thumbdown:

A tak chciałem mieć 3,0 Q :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Sory Panowie za OT ale ręce opadają i scyzoryk otwiera się w kieszeni :baseball:

Link to comment
Share on other sites

znam ten artykuł. i nadal nie twierdzę, że 2.0 TDI to rewelacyjny silnik. tak jak już pisałem ma swoje wady i zalety. w następnym aucie też raczej będzie 2.0 TDI, tylko tym razem nie na pompowtryskach, ale na CR. i nadal twierdzę, że to 2-letnie z pierwszego posta to pojedynczy przypadek bo na a3-clubie jedynie coś nawala ewentualnie w BKD, w silnikach CR póki co nic się nikomu nie popsuło.

A tak chciałem mieć 3,0 Q :wallbash

3.0 TDI nie powinno stwarzać problemów od 2007 roku przy oznaczeniu ASB

Link to comment
Share on other sites

Dobrze, że zajrzałem do tego tematu bo ojciec myśli nad A4 B7 albo Passatem B6 z tym silnikiem :thumbdown: Ale teraz na pewno mu ten pomysł wybije z głowy...

Link to comment
Share on other sites

wg. Mnie lepszą alternatywą jest jakaś V-ka z porządną instalacją gazową... a koszt przejechania kilometra na pewno będzie niższy..

Link to comment
Share on other sites

Powstaje kolejny megamit tak jak z zawieszeniem, więc dla tych przerażonych i przeciwników radzę kupcie sobie rower będzie taniej i bez zbędnych kosztów.

ZAMYKAM

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...