Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Seba_LDZ

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8185

  • bartek1605

    6526

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Regulation Range Exceeded 19586 najczęściej jeżeli nikt nic sam nie kombinował przy egr to

sam sie wysypal, wiadomo ze membrana egr-a śmiga na cisnieniu i jest to czesc tego

dziadostwa ktora najczesciej pada.

Blad ten okazjonalnie wystrzeli tez kiedy cos bedzie nie teges z przyplywomierzem

nie ma 100% pewnosci nigdy wiec poradzilem coby zaczac od tego mniej kosztownego :wink4:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:33_________________________________________________Ciekawostka Johnny VS Skoda Zimny

uszczelka pokrywki pompowtryskiwacza

nr 27 na schemacie Etki nr czesci w/g etki 028 130 717

ceny w Skodzie:

uszczelka 14 zł

wymiana miedzy 100 - 150 - bo wie pan to jest sporo roboty.

Wiec grzecznie powiedzialem: chyba dla amatora ....... kilka śrub i jedna dziwna do ktorej pewno maci klucz

ale dzieki za dobre checi.

Niestety Zimny ma przesrane ze mna bo majac 2 skody, poprawialem ich diagnozy

(niekiedy wyssane z palca) kilka razy obilo sie o gore i listy z przeprosinami.

W zwiazku z tym chlopaki polecicie kogos kto mi wymieni ta uszczelke ?

Uszczelke kupie w Intercars 8 zl Bosch-owska :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej kosztownie ja proponuje wyłączyć programowo egr i zaślepić i tyle w temacie, po jaką cholere to mi potrzebne w aucie? żeby spaliny szły na kolektor? Zimą może jedynie się auto szybciej nagrzewa, bo innych zalet nie widzę a normy emisji mam gdzieś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 do sprawdzenia i kabelkologia

brak sterowania EGR

nom też mi się to od razu nasunęło i nawet się pytałem Mario czy wszystko dobrze podłączył ale mówił, że podłączył tak jak było...

na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać...

[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:46_________________________________________________

po czym wnosisz lmm :mysli:

od przepływki bym się odpier**lił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 do sprawdzenia i kabelkologia

brak sterowania EGR

na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać...

bo nie wolno :wink4:, przed odczytem jak najbardziej słusznie trzeba przewietrzyć cylindry

Także Mariano rękawy w góre i sprawdzanie wszystkiego po koleji :tongue4:

zobacz czy w ogóle podciśnienie dochodzi do zaworu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulation Range Exceeded 19586 najczęściej jeżeli nikt nic sam nie kombinował przy egr to

sam sie wysypal, wiadomo ze membrana egr-a śmiga na cisnieniu i jest to czesc tego

dziadostwa ktora najczesciej pada.

Blad ten okazjonalnie wystrzeli tez kiedy cos bedzie nie teges z przyplywomierzem

nie ma 100% pewnosci nigdy wiec poradzilem coby zaczac od tego mniej kosztownego :wink4:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 18:33_________________________________________________Ciekawostka Johnny VS Skoda Zimny

uszczelka pokrywki pompowtryskiwacza

nr 27 na schemacie Etki nr czesci w/g etki 028 130 717

ceny w Skodzie:

uszczelka 14 zł

wymiana miedzy 100 - 150 - bo wie pan to jest sporo roboty.

Wiec grzecznie powiedzialem: chyba dla amatora ....... kilka śrub i jedna dziwna do ktorej pewno maci klucz

ale dzieki za dobre checi.

Niestety Zimny ma przesrane ze mna bo majac 2 skody, poprawialem ich diagnozy

(niekiedy wyssane z palca) kilka razy obilo sie o gore i listy z przeprosinami.

W zwiazku z tym chlopaki polecicie kogos kto mi wymieni ta uszczelke ?

Uszczelke kupie w Intercars 8 zl Bosch-owska :)

kup uszczelke klucze ktos pewnie ma to moze na spocie sie ogarnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N18 do sprawdzenia i kabelkologia

brak sterowania EGR

na BS 003 czytałem dane ale jak dodał gazu zrywało mi połączenie - tzn. kanał był niedostępny i nie mogłem z niego czytać...

bo nie wolno :wink4:, przed odczytem jak najbardziej słusznie trzeba przewietrzyć cylindry

zobacz czy w ogóle podciśnienie dochodzi do zaworu

nom dokładnie o to chodziło... w pędzelek by wartości się "wyrównały" tylko później trzeba ponownie wchodzi i się łączyć z kanałem a szkoda, że tego soft sam nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ja mam nadzieje ze u mnie wszystko pojdzie dobrze z moimi naprawami :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Ciebie nie ma się nad czym zastanawiać... z tego co pamiętam to uszczelkę pod głowicą masz do wymiany (płyn Ci spierdziela) no i z heblami trzeba dojść do ładu (przeczyścić, poskładać, wymienić płyn ewentualnie klocki z przodu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 20:48_________________________________________________Mario widzę że sobie kłopotu narobiłeś tym EGR może jednak to wina tego upadku :mysli:[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 21:11_________________________________________________Kimi jak tam Gdańszczaninie co tam w robocie i na plaży :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Seby to akurat co innego mi przychodzi do głowy z tym gotowaniem, ale poczekamy na rozwój wypadków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mow kurde bo bedziemy zaraz robic uszczelke pod glowica [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:03_________________________________________________ :decayed: jak masz pomysl to dawaj ja mam tez jeszcze jedna opcje ale tlumacze sobie ja lopatologicznie :) wiec raczej moze byc nie prawdziwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ta od klimy jest nowa

tylko wiesz albo moze i nie wiesz jakie sa objawy:

przy jebaniu w kociol :) wypluwa plyn dolem zbiorniczka czyli tym kanalikiem odplywowoym

przewody oba do zbiorniczka sa twarde i na tescie cisnieniowym wyszlo ze jest duzo za duze cisnienie w ukladzie

mimo ze jest malo plynu na rozgrzanym silniku wypycha go do gory(czyli jak przy zapowietrzonym ukladzie ale odpowietrzalem go juz

na wiele sposobow ktore opisywali na forum i nic to nie dawalo)

wymienilem zbiorniczek na nowy bialy bo mialem niebieski i teraz po jakichs 20 000 jest czarny nagar wewnatrz czyli spaliny

no i chyba tyle :)[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2011, 22:16_________________________________________________jesli masz na to jakis inny patent to jeszcze mamy tydzien a w sumie dwa wiec mozemy cos przetestowac :) ja jestem otwarty na pomysly

u kazdego mechanika obstawiali uszczelke ale nie ma co sie dziwic dla nich zarobek dla mnie koszty nawet jesli by nie bylo to to to i tak by nei powiedzieli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...