Mariusz Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Witam.Mam kłopot jak odpale rano zimne auto to iężko chodzi kierownica jak się pochodzi kilka minut to już kręci się lekko.Byłem u mechanika i stwierdził że płyn jest do wymiany wymieniłem płyn na SWAG MINERALNY ZIELONY NR 99 90 61 62 i dalej jest ten sam problem tylko jak kręce w prawo jak odpale go po nocy to idzie lżej koło kierownicy a w lewo ciężo jak pochodzi ok 5 min to kierownicą kręci się lekko w obie strony.Co może być tego przyczyną pompa wspomagania czy przekładnia kierownicza ???? WESOlYCH SWIĄT ZYCZE WSZYSTKIM...... [br]Dopisany: 25 Grudzień 2007, 12:01 _________________________________________________Wcześniej był wlany płyn czerwony mineralny wypłukałem układ i wlałwm SWAG mineralny czy przez to może rozszczelnić się MAGLOWNICA ????????????? Kupiłem dziś nową pompe będe ją wymieniał jak założe to napisze czy działa.Oto link do tej pompy co kupiłem pompa jest firmy ZF http://moto.allegro.pl/item287330694_..._audi_a4_vw_passat_b5_skoda_nowa.html Prosze o ocenienie czy to jest dobra firma. Ta stara pompa była cicha nic nie szumiała tylko by7ła od VW golfa 4 w maglownicy nieraz słychać jaj coś stuka. Pozdrawiam
cayenne Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Wszystko wskazuje na uszkodzoną maglownicę.
Mariusz Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2007 A ten płyn SWAG 6162 mineralny zielony czy jest dobry??
cayenne Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 A ten płyn SWAG 6162 mineralny zielony czy jest dobry?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,19688.0.html
Mariusz Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2007 Witam.Dziś sprawdziłem dokładnie odpaliłem rano kręcąc w prawo kierownica idzie lekko a wlewą strone ciężko pokręciłem kilka razy nagle słychać stuk i wtedy jest wszystko ok działa sprawnie i tak codzień.Chcę zapytać czy ma to jakieś znaczenie bo założona jest pompa wspomagania od GOLFA 4 czy np może ona dawać małe ciśnienie bo słyszałem że są pąpy co dają różne ciśnienia..POZDRAWIAM.[br]Dopisany: 26 Grudzień 2007, 11:45 _________________________________________________Mógłby mi ktoś podać jaki jest nr fabryczny pompy wspomagania A4 TDI 95r[br]Dopisany: 26 Grudzień 2007, 11:47 _________________________________________________Silnik ma 90KM
carlooss Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Na moje to albo za słaba pompa i dopiero po rozgrzaniu płynu zaczyna dobrze działać albo układ jest może zapowietrzony
cayenne Opublikowano 26 Grudnia 2007 Opublikowano 26 Grudnia 2007 albo układ jest może zapowietrzony Jeśli układ jest zapowietrzony to pompa wyje tak,że nie sposób jej nie usłyszeć.
Motor Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Pompa wspomagania do wymiany. Jak już zacznie działać to czujesz/słychać delikatne wibracje zgrzytanie (na kierownicy) podczas skręcania..?
Mariusz Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2007 Kupiłem dziś nową pompe będe ją wymieniał jak założe to napisze czy działa.Oto link do tej pompy co kupiłem pompa jest firmy ZF http://moto.allegro.pl/item287330694_pompa_wspomagania_audi_a4_vw_passat_b5_skoda_nowa.html Prosze o ocenienie czy to jest dobra firma. Ta stara pompa była cicha nic nie szumiała tylko by7ła od VW golfa 4 w maglownicy nieraz słychać jaj coś stuka. Pozdrawiam[br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 18:30 _________________________________________________Wymieniłem pompe i poprawiło się troche po odpaleniu rano jeszacze w lewą strone cężko się kręci ale jeden obrót kierownicy i już jest ok w maglownigy słychać stuki kręcąc w lewo .Wymienie jeszcze raz płyn bo widzę ze jest już trochę brudny i zobacze wtedy.
Gość dzikidzidz Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Wymieniłem pompe i poprawiło się troche po odpaleniu rano jeszacze w lewą strone cężko się kręci ale jeden obrót kierownicy i już jest ok w maglownigy słychać stuki kręcąc w lewo .Wymienie jeszcze raz płyn bo widzę ze jest już trochę brudny i zobacze wtedy. stukania na maglu wynikają ze zużycia zebów listwy, ewentualnie ślimaka, pęknięcia itd ( o tym sporo już na forum jest). Nie wyeliminujesz tego zmieniając płyn. Pozatym ten objaw u Ciebie wskazuje, jakby zawory w maglu się przycinały, jeżeli podziałasz dużą siłą (zwiększy się ciśnienie) płyn jest puszczany - stąd być może taki opór u Ciebie na kółku. Jeżeli pompa nie wyrabia to ona albo wyje, albo masz "chwilowe" wspomaganie na zasadzie "skoków"... Stawiałbym na magiel... ps.pozatym w przypadku jeżeli miałbyś pompę, która dawałby ciśnienie niższe o parę barów, to miałbyś minimalnie większy opór na kierownicy, co w zasadzi nie jest wadą
Mariusz Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2008 DZięki.Rozglądam się za kupnem maglownicy.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2008, 15:45 _________________________________________________Wymieniłem maglownice i wszystko jest już okej....DZięki...POZDRAWIAM
Rekomendowane odpowiedzi