Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARG] Audi A4 125 km 1.8 benzyna jakie odczucia?


holek182

Rekomendowane odpowiedzi

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

wiec tak szczerze, co w tych zmianach na dobre wyszlo dla zwyklego uzytkownika auta z nowszym silinikiem?

to ze musi dać prawie tysiaka za elektroniczny napinacz łańcucha :wink4:

nie no aż tyle nie kosztuje , ale tez nie jest to rzecz awaryjna :wink4: wynagradza to bardziej bezawaryjność reszty podzespołów ... chociaż co nie ukrywam cena cewek zapłonowych do ARG też nieco wqurwia :disgust::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierowniku co masz na myslli? - "wynagradza to bardziej bezawaryjność reszty podzespołów "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

pompa wody to chyba właśnie nie jest w arg na rozrządzie a osobno :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ARG ma plastikowy kolekektor dolotowy z tak zwaną kierownicą powietrza dolotowego , pompa wody na rozrządzie, napinacz łańcucha elektroniczny i to chyba tyle.. jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi :hi: Udanej Majówy życze wszystkim :hi:

pompa wody to chyba właśnie nie jest w arg na rozrządzie a osobno :mysli:

w ADR jest na bank na rozrzadzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja mam 125ADR moje pierwsze autko z papierami jezdząc do Niemiec woże nieraz pełno jedzonka i według mnie na tamten rocznik jest ok, tylko tzeba dbac nastepny który będę kupował diesel 170kmBS-lineallroad :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ARG i nie ma pompy wody w rozrządzie 160 tys i sie odzywa nie długo wymiana ją czeka :disgust:

jakie masz objawy ze czujesz ze pompa sie konczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pompy słychać szmer cięzko opisać go trochę ubywa płynu chłodniczego i czuję spalony płyn chłodniczy ale byłem w serwisie Audi odrazu powiedzieli że pompa się kończy i to tyle temp silnika w normie jeszcze he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy takowych Audi A4 z silnikiem 1,8 kat. 125km w benzynie . Mianowicie mam problem i być możne ktoś z was tez tak miał . Chodzi o to ze po kupnie autka zauważyłem problem z brakiem mocy a dokładniej po osiągnięciu 3k obrotów to tak jak by ktoś przyczepkę doczepił ^^ . szukałem co to możne być i wszystko wskazywało na przepływomierz , do czasu. Pojechałem do podobno bardzo dobrego elektromechanika , zbadał mi co i jak i okazuje się ze to nie jest przepływomierz powietrza lecz przestawiony rozrząd o ząbek czy cuś, bo silnik pracuje ładnie . wynikiem przestawionego rozrządu ma być błędny odczyt z czujnika do komputera co daje to ze nie działają mi zmienne fazy rozrządu,,, a co za tym idzie brak mocy , pytanie moje takie . czy jest to możliwe czy koleś coś na biegu wymyślił .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój jak 3 tys przekroczy to zapier....aż mu przód podnosi ,brak 6 biegu i dość głośno jak bardziej się ciśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadaczy takowych Audi A4 z silnikiem 1,8 kat. 125km w benzynie . Mianowicie mam problem i być możne ktoś z was tez tak miał . Chodzi o to ze po kupnie autka zauważyłem problem z brakiem mocy a dokładniej po osiągnięciu 3k obrotów to tak jak by ktoś przyczepkę doczepił ^^ . szukałem co to możne być i wszystko wskazywało na przepływomierz , do czasu. Pojechałem do podobno bardzo dobrego elektromechanika , zbadał mi co i jak i okazuje się ze to nie jest przepływomierz powietrza lecz przestawiony rozrząd o ząbek czy cuś, bo silnik pracuje ładnie . wynikiem przestawionego rozrządu ma być błędny odczyt z czujnika do komputera co daje to ze nie działają mi zmienne fazy rozrządu,,, a co za tym idzie brak mocy , pytanie moje takie . czy jest to możliwe czy koleś coś na biegu wymyślił .

kolego polecam ten temacik

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/silnik-125-koni-problemy-245106/

mapewno pomoże:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...