Jump to content

[B5 ARG] Audi A4 125 km 1.8 benzyna jakie odczucia?


holek182
 Share

Recommended Posts

Witam posiadam Audi A4 1.8 125 km 20 V chciłałbym sie dowiedzieć jakie są odczucia z jazdy a w szególności z mocy bo szczerze mówiąć myślałem że te koniki trochę pociągnął ale sie rozczarowałem z deka ale nie jest źle ale ciżkie bydle to pewnie dlatego ;/

Link to comment
Share on other sites

Zbiera się sprawnie. Jest trochę głośny. Brakuje 6 biegu.

PS. Trzeba było przejechać się przed zakupem a nie teraz rozczarowanie... :cool1:

Link to comment
Share on other sites

NO tak ale stał ponad 4 miechy nie jeżdzony to wyobraź sobie jak jechał he i tak dobrze że doszedł do siebie powiem tak jest dobrze ale myślałem że 125 koników da bardziej rade pozdro

Link to comment
Share on other sites

NO tak ale stał ponad 4 miechy nie jeżdzony

proponuję dać nowe świece filtry i olej jeśli tego nie zrobiłeś bo według mnie to mógł się trochę zamulić od tego stania

Link to comment
Share on other sites

moze powiem ci tak ... mocą to nie powala ten silnik, ale jest bezawaryjny i bez problemowy

mam auto rok i poza zmianą oleju , przeglądem LPG i wymianą reszty filtrów nic przy nim nie robiłem... przy mrozach odpalał na pierwszy strzał i nie zawiódł mnie ani razu :hi:

jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a

Link to comment
Share on other sites

, ale jest bezawaryjny i bez problemowy

------------------------------------------

jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a

z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania :wink4:
Link to comment
Share on other sites

ja ze swojej strony uważam że najlepsze są ADRy z roczników 94-98 któe mają normalny kolektor ssący metalowy i zwykły napinacz łańcuszka rozrządu

ja w swoim ma przebieg Licznikowo 205 000 tys w tym 60 000 na gazie i silniczek chodzi idealnie Dobry olej i dbanie o motor to podstawa :hi:

Link to comment
Share on other sites

, ale jest bezawaryjny i bez problemowy

------------------------------------------

jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a

z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania :wink4:

Może dlatego wyrzuci duzo, bo na równi z AFNem najwiecej ich jest w a4-kach.

Silniczek ma 125KM dopiero przy 5,600 obr, wiec stąd Twoje rozczarowanie

Link to comment
Share on other sites

ja mam 165 km i też na początku byłem pod wrażeniem że to ładnie jedzie, ale wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i chce się więcej :>

Link to comment
Share on other sites

Kumpel ma to 125km i bardzo fajnie mu sie to zbiera. Jak z nim jechałem to nie wiedziałem kiedy a na liczniku juz 180 :tongue4:

Silnik chodził bardzo cicho i z dołu ładnie ciągnoł to zauwazyłem w jezdzie po mieście. 99-00r

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem zadowolony, jak już Koledzy powyżej napisali, żeby się "zbierał", trzeba go pociągnąć ponad 3 tys. obr., a od czterech to już zaczyna zapier.... :kox: :kox: :kox:

Oczywiście jak na 125 KM :gwizdanie:

Poza tym faktycznie bezproblemowa eksploatacja (ja akurat nie mam LPG), spalanie u mnie od października średnie 10.5 litra na 100km/h ( zimą dochodziło do max. 11.4), zapalanie też od pierwszego przekręcenia kluczyka, choć czasem musiał (zimą) te dwa, trzy razy wałem zakręcić.

Niezła elastyczność na 2 i 3 biegu, doskwiera brak 6. szczególnie przy szybkiej jeździe autostradą (140-160km/h).

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem zadowolony, jak już Koledzy powyżej napisali, żeby się "zbierał", trzeba go pociągnąć ponad 3 tys. obr., a od czterech to już zaczyna zapier.... :kox: :kox: :kox:

Oczywiście jak na 125 KM :gwizdanie:

Poza tym faktycznie bezproblemowa eksploatacja (ja akurat nie mam LPG), spalanie u mnie od października średnie 10.5 litra na 100km/h ( zimą dochodziło do max. 11.4), zapalanie też od pierwszego przekręcenia kluczyka, choć czasem musiał (zimą) te dwa, trzy razy wałem zakręcić.

Niezła elastyczność na 2 i 3 biegu, doskwiera brak 6. szczególnie przy szybkiej jeździe autostradą (140-160km/h).

To samo mogę napisać co kolega. Poza wymianą odmy to nie napotkałem jeszcze żadnej usterki. Co prawda dużo jeszcze nie zrobiłem kilosów bo niecałe 10k, ale jestem bardzo zadowolony. Jak dla mnie to autko się nieźle zbiera jak na swoją moc i gabaryty. Ze swojej strony POLECAM! :good:

Link to comment
Share on other sites

No widzę że chwalicie to prawda ze dopiero zaczyna żyć po osiągnięciu 3 tys obr a jak jest u was z kilkoma osobami siedzącymi w samochodzie ja odczuwam już po dwóch osobach że jest sporo gorzej z zbieraniem a jak jest full to szczerze bardzo słabo jestem zadowolony jak jade sam bez bagażu he pozdro

Link to comment
Share on other sites

no ja akurat przesiadłem się z vectry A 2,0 16v 150KM tak ze różnica jest ale nie jest źle tak jak koledzy piszą mała awaryjność i brak 6 biegu a co do kompletu osób w samochodzie jest odczuwalna różnica w przyspieszeniu ale przeciągniecie go od 4,5 tys do 5,5tys obr i leci

Link to comment
Share on other sites

mi tez tak jak koledzy wyzej pisza najbardziej brakuje 6 biegu przy wyzszych predkosciach.... :disgust:

ogolnie szalu nie ma ale do spokojnej jazdy moim zdaniem gites majonez, spalanie (ok 9-10 litrow w mieszanym cyklu) idzie przezyc,

mialem wczesniej vectre b 1,6 16v i tam miasto 8l a trasa tak do 120km/h 6l to byla istna bajka,

Link to comment
Share on other sites

, ale jest bezawaryjny i bez problemowy

------------------------------------------

jedna z lepszych jednostek napędowych Vag-a

z tymi stwierdzeniami-to lekko przesadziłeś...wpisując w wyszukiwarkę ADR,czy ARG-wyrzuci ponad 30 stron "bezawaryjności" i "bezproblemowego" użytkowania :wink4:

niech nawet moskal sie wypowie :wink4: dobrze utkwiło mi w głowie jak kiedyś czytałem jak mówił że jak miał ADR-a to nic przy nim nie robił , a jak usiadł na AEB to juz kicha :tongue4: (oczywiście nie należy tu skreślać 1.8T ) ale też należy zauważyć że ten silnik jest bardzo popularny w B5 , i jest to absolutne minimum ... bo 1.6 czy 1.9 (90KM) to niestety za mało jak na tą budę

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie 1.8 to lipa.Nie czuje sie ani trochę tej mocy.Może dlatego,że jezdziłem Civikiem 1.6 vtec i teraz to musze chyba sie przesiąść na v6 zeby mnie potargało he he

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie 1.8 to lipa.Nie czuje sie ani trochę tej mocy.Może dlatego,że jezdziłem Civikiem 1.6 vtec i teraz to musze chyba sie przesiąść na v6 zeby mnie potargało he he

:good: v6 :good:
Link to comment
Share on other sites

Co racja to racja, obroty do 3tys nie dają żadnego tzw."kopa" ale wtedy pali nawet 8.5/100km. Wiec trzeba wybrać,ale jazda szybka, albo spalanie. Ja od roku nie miałem jeszcze większych problemów.Raz skakała mi kontrolka,wymiana oleju itp. Ale po zimie ,już za kilka dni wymieniam łożysko, olej, i chyba muszę zabrać sie za zawieszenie, chyba jeszcze nie dawno było bardziej sztywne.

Link to comment
Share on other sites

Jak na te gabaryty to ciągnie moim zdaniem a jak ktoś chce wyścigówkę to niech sobie kupi TT. A4 to mała limuzyna a nie wóz na wyścigi.Pali 10L na 100km i nie wiem czy to dużo czy nie?Na pewno mniej pali jak 1.6.

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem zadowolony z osiągów 1.8, jeżdżę na sekwencji, tak jak piszą koledzy przyspieszenie czuć ładnie pow. 3 tys obr. ale czuć je rzeczywiście. najlepszy efekt jest przy szybkiej, krótkiej zmianie biegów, wtedy samochód ładnie się rozpędza, ale kręcenie do 5 tys też daje dobry efekt :) Z pasażerami różnica jest faktycznie odczuwalna, ale nie jest tak źle. Spalanie u mnie przy kwietniowych temp to 12 l/100 km lpg miasto, trasa poniżej 10 przy spokojnej jeździe.

Jechałem niedawno z taksówkarzem A4 1.8 z 1998 miał na liczniku 450 000 km i mówił, ze tylko bieżące naprawy robi. :)

Link to comment
Share on other sites

Również mam a4 z silnikiem 1.8 bez turbo i bez gazu. Na przyspieszenie nie ma co narzekać, bo jak na taką budę jest dobre. Największym plusem tych silników jest tak jak koledzy wyżej piszą bezawaryjność , bo po 60 tys. km wymieniłem tylko rozrząd, odmę i wiadome oleje i filtry kilka razy.

Link to comment
Share on other sites

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

Link to comment
Share on other sites

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

i jak porównanie V6 do 1.8? Jeździłeś 1.8?
Link to comment
Share on other sites

Ja szukajac swojej a4 chcialem tylko v6, czasami myslalem ze moze jednak wziasc 1.8 ale jak zobaczylem raporty spalania, roznice w momencie to utrwaliłem sie w jednym, 1.8 zeby pojechalo zwawo trzeba krecic wiec i spalanie rosnie, w swojej v6 krece do 3500 obr i auto jedzie

i jak porównanie V6 do 1.8? Jeździłeś 1.8?

jezdzilem 1.8 ale nigdy nie mialem

jak dla mnie to nie ma co porownywac

nie powiem auto jedzie, da sie podrozywac ale wole miec wieksza moc i jej nie wykorzystywac niz cisnac do konca zeby np tira szybko wyprzedzic

zaleta 1.8 sa mniejsze skladki OC :wink4:

Link to comment
Share on other sites

1.8 - bezawaryjny silnik - wystarczajacy do normalnej jazdy.

Link to comment
Share on other sites

też mam 1.8 i nie narzekam są szybsze i są wolniejsze auta ale jednostka sprawdzona i bezproblemowa mam model 1997 i mam zwykły napinacz łańcuszka rozrządu podstawa do dobry Olej Świece ( u mnie olej co 10 000 Mobil 5w50) świece NGK co max 15 000 KM regularnie itp ogólnie udana jednostka wiadomo nie jst stworzona na wyścigi ale i jak się pociśnie na Obroty to też daje radę ogólnie na trase bardzo lubię tą jednostkę 20 zaworków ładnie robi robotę nie ma co narzekać Panowie do zwykłej jazdy wystarczy myślę że jak na 1.8 dobrze się odpycha vectra 1.8 16v dostaje baty,Mazda Mx3 1.6 , mazda 626 95r 2.0 16v też wiadomo trzeba wiedzieć z kim się ustawić by się zabawić :):hi:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...