Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Szarpanie podczas ruszania


ramonek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak w temacie moje auto podczas ruszania zaczyna szarpac , po zaciągnieciu hamulca ręcznego i puszczaniu pedała sprzegła szarpania niema. tylko gdy ruszam. Dzieje sie to na pierwszym biegu i wstecznym. Acz kolwiek po zaciągnieciu hamulca na zadnym z biegow nie szarpie. Zmienialem sprzegło 2 razy problem dalej jest ,Koła dwumasowego nie ma . poduszki kupione nowe (corteco) kto ma pomysł co to moze byc ??? Dodam iz zmienialem jeszcze czujnik temp bo ktos zasugerowal ze to moze byc wina tego .Oczywiscie nie pomogło

Ma ktos jakies mozliwe odpowiedzi na moj problem moze przeguby ?? jak je sprawdzic ??

Czy trudno wybrać z pola wyboru prefix? (nie trzeba wypisywać jakiś swoich udziwnień) - poprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi wreszcie znalazła sie bolączka.

Mianowicie przeguby sa do wymiany , osłony były całe jak je zdjął mechanik to brak smaru. Smar uzupełnilismy i problem prawie calkiem znikł wiadoma sprawa ze zuzytych przegubow nie naprawie ale jest mocna poprawa szarpania niema delikatnie z rana czuc jakies bujanie ale poprawa bardzo mocno odczuwalna .Jak bedzie kasa zmienie przeguby na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Ramonek, czy mógłbyś wyjaśnić które przeguby wymieniłeś, wewnętrzne czy zewnętrzne? czy szarpało zawsze, czy bardziej na skręconych kołach, albo w korku po wielokrotnym ruszaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec Wpierw moj problem polegał na tym,ze auto po jezdzie w korku szarpało podczas ruszania mechanik stwierdził ze dwumas do wywalenia.Po wywaleniu dwumasu (zastosowałem sprzeglo z audi 80 B4 1.9tdi 1z) auto zaczeło szarpac na zimnym silniku mechanik stwierdził ze widocznie sprzegło lipne wiec kolejny zestaw docisk tarcza i łozysko.

problem dalej był. Razem z mechanikiem stwierdzilismy ze nie moze byc to problem sprzegła po wejsciu w kanał i ruszaniu przegubami wyczuwalem luz ,a po zdjeciu osłon gumowych mechanik stwierdzil ze mało smaru mają i są juz wyrobione. Z braku kasy poprostu po tanioscii sam smar napakowalem w gumy i smigam efekt jest i to zdecydowanie choc dopiero po przejechaniu paru km. Przeguby mam wszystkie do wywalenia bo wymieniac jeden to taka zabawa i liczenie na szczesci ze moze bedzie to akurat ten.Mi sam smar dał wystarczający efekt zeby smialo wystawic auto na sprzedaz i na bank kupujący sie nie jarnie ze cos jest nie halo ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...