Piotrek98igo 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 zamieszczam loga ostatnio wymienilem turbo na CAHA i dzisiaj robilem logi,3 proby dynamiczne 011 byly ok doladowanie takie jakie wymagane,przy 4 przyjezdzie to doladowanie spada,jaka moze byc przyczyna?na vagu 0 bledow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 pokaż 003 i 010 dyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Turbo nowe ? Moze sie dolot rozszczelnil ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 nowe turbo,nie slysze zadnego szumu spod maski,mysle nad tym czy moze jakis wezyk podcisnienia sie nie zapycha?[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 16:33_________________________________________________wczoraj poupalalem nie ma zadnego spadku doladowania ciagnie do 4,5tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 podaj dokładne oznaczenie tego turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 firma kkk 03L145701E audi a4 model b8 170ps kod silnika CAHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Dysponujesz innym logiem tej CAHA? Moja hybrydowa BRD wstaje widze troche lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 a ponoc 1.6 sie nie sypia :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 panowie doszedlem do wszystkiego,a wiec tak po 1 byla nieszczelnosc miedzy turbo i FMIC,po 2 spadek doladowania byl spowodowany zgniecionym wezem za filtrem powietrza i turbo nie mialo jak zasysac,przeplyw byl mniej wiecej jak rurka wydechowa w matizie.fura juz ogarnieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się