Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Porśba o analize logów


radimm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Panowie zwracam się z prośbą o przeanalizowanie moich logów. Ogolnie problem tkwi w przeładowaniach które łapie co chwile, tzn jak po 3tys. / obr. go krece. Ogolnie wydaje mi sie tez ze nie jest tak zrywne jak powinno :wallbash:

Statyczne:

log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e0ef1af6564b4e1.html

log_01 001 002 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e527a74a6493fd97.html

log_01 004 007 013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b45f47716e2638e7.html

log_01 014 018 023 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b56ae7664bc03cc1.html

Basic:

log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60a20bb0b02f1542.html

log_01 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80fbffcc1537cdb3.html

log_01 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f19d874b11ee2af9.html

dynamiczne:

log_01 000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b568bbc93ef20570.html

log_01 003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30d1b18920a4e56a.html

log_01 004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad18c4ca8b9def3f.html

log_01 008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a626b1bdedc4a6.html

log_01 010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8053e6520099a45.html

log_01 011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e359920769169fa3.html

Ponadto wywalio mi jeszcze takie błędy (tzn. jak jeszcze miałem nie skrakowanego Vaga)

00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs

17-10 - Please Register/Activate - Intermittent

00519 - Shareware Version. To Decode all DTCs

28-10 - Please Register/Activate - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-00 - Open or Short to Ground

ale jes usunąłem i już się nie pokazują.

Natomiast teraz na skrakowanym Vagu wykrywa mi:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1422

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Readiness: N/A

ddress 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

8 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact

35-00 - -

Auto mam od niedawna, kupiłem je juz z takimi przypadlosciami nie wiedzac o tym :evil: no i chcialbym sobie wszystko do porzadku doprowadzic zeby bylo cud malina i zeby mi sie micha cieszyszla :decayed:

Dziekuje za pomoc,

zdrowia!

radek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę niestarannie zrobiłeś i zamieściłeś logi. Wygląda na mocno zapieczone kierownice w turbinie (chyba bez czyszczenia się nie obejdzie) i kulawy termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo do czyszczenia czym prędzej! musisz wyjąc, rozebrać cześć gorącą i wyczyścić, jak masz smykałkę poczytaj dużo w necie o tym i do dzieła, albo daj fachowcowi, tylko uczciwemu by zrobił to dokładnie

sprawdź cały dolot, czyli całe o rurowanie od turbo do kolektora ssącego bo masz tam nie szczelność, poznasz ją po zaolejeniu rury, najczęściej na łączeniach jest nieszczelność ale rozerwana rura też się zdarza

podczas logów silnik był nie dogrzany, po wyczyszczeniu turbo zwróć na to uwagę robiąc nowe logi i na zakres logów czyli ciągniesz od 1500 do 4200obr

statyczny kąt wtrysku jest do korekty, to nie jest pilne no ale w zimie zbawienne, dwumas, aku i rozrusznik odwdzięczy się dłuższym życiem :)

basic setting 003, 004 , 011 i dynamiczny 010 jest nie widoczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za pomoc :) za niechlujne logi przepraszam (pierwsze w mojej karierze :) ) a te basic zaraz postaram sie poprawic bo faktycznie fotosik przeskalowal zdjecie. Co do krecenia to starałem sie od 1500 albo moglem dojsc nieco ponad 3tys bo notlauf łapał za kazdym razem, a zeby go w trybie awaryjnym dokrecic do 4200 to chyba by mi w Polsce autostrady zabraklo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest na 99% do czyszczenia, ale ja bym zrobil loga z odpietym wezykiem do gruszki jeszcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety z barku warunkow turbo bedzie czyscil mechanik, juz jestem umowiony na przyszly wtorek, z tego co mowil 250 zl. Jak bede po zabiegu wrzuce logi :) dzieki panowie jeszcze raz za pomoc :th:

[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 13:44_________________________________________________W poszukiwaniu nieszczelności dolotu nasunęły mi się jeszcze dwa pytania:

1. 5ed82d610d976633m.jpg od czego jest ta "kulka"? I czy ona ma być sztywno zamontowana? Bo umnie jest luźna (można nią spokojnie ręka poruszać)

2. 34efc120ae73c772m.jpg Do czego służy ten drut/przewód (?) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zbiornik/zasobnik podciśnień - tak jest on lużno mocowany

2. zasilanie oleju do turbosprężarki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje Mistrzu :)[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 12:08_________________________________________________witam. dzis odebralem auto od mechanika. Okazalo sie ze przyczyna nie byly zapieczone lopatki turbiny, ale problem byl z mapsensorem. Wyczyscil go, wgral nowa mape i auto odzylo. Wkreca sie ladnie, o zadnym trybiem awaryjnym nie mam mowy :) Jeszcze raz dziekuje za odzew w temacie :) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150zl. Logi zrobie po swietach bo teraz młyn w pracy i nie ma kiedy zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wgral nowa mape

Tak Ci powiedzial ten mechanik ? ze wgrał nową mape ???

Ale do nawigacji czy gdzie ? Polski czy Europy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wydaje mi sie ze cos takiego powiedzial :) moze byc nawet europy, byle by auto jezdzilo :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...