kozi291 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam, Od pewnego czasu buczała mi pompa wspomagania tzn podczas kręcenia słychać było nie zbyt głośne "buczenie" a przy maksymalnym skręcie "wycie" - pierwsza diagnoza padnięta pompa wspomagania. więc kupiłem nową pompę zamontowałem zgodnie ze sztuką i dalej to samo a nawet jest gorzej. Dlaczego ? Dodam jeszcze że wypłukałem układ wspomagania tak więc płyn jest nowy, pompę zalałem płynem i odpowietrzyłem przed uruchomieniem silnika. Jaka jest przyczyna że po wymianie pompy jest gorzej- buczy jeszcze głośniej szczególnie przy max. skręcie.[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:41_________________________________________________Witam ponownie, Dodam jeszcze, że wymieniałem wąż wysokiego ciśnienia tzn dorabiałem w zakładzie który się tym zajmuje, a na forum wyczytałem że jak ma się nie oryginalny wąż to pompa może wyć - czy to prawda, że ponioć w tym oryginalnym wężu znajduje się jakaś spirala która tłumi wycie tej pompy ?
kozi291 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 No właśnie nie wiem co z maglownicą czy ona może powodować taki efekt że wyje pompa ? Niby maglownica nigdzie nie cieknie tak więc nie widać żby coś sie z nią działo.
Kali S4 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Może pompa któą kupiłeś też juz wyhlastana? Nowa,czy regenerowana? Jeżeli zrobiłes wszystko tak jak piszesz(zalanie płynem,odpowietrzenie) to powinno być ok.
burus2 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 jakiej firmy kupiłeś kiedyś pisali że niby orginalne zf za 250zł nowe buczą i ciśnienia nie dają i to samo chińczyki żeby unikać pomp bez firmy
kozi291 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Pompę kupiłem nową za 300zł niby niemiecka SKV GERMANY. Może coś źle odpowietrzyłem, robiłem tak, po wymianie płynu i pompy poskręcałem wszystko i zalałem płyn do zbiorniczka, auto do góry i kręciłem kierownicą w lewo prawo tak ze 20 razy aż płyn przestał sie pienić no a potem odpaliłem auto no i pierwsze kręcenie kierownicą i buczy a jak skręciłem maksymalnie to wyje jeszcze głośniej niż ta moja stara pompa.
f1mlody Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 tez mam to samo nie moge dojsc co jest nie tak jak rozwiazesz sprawe daj znac
kozi291 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam, Byłem u mechanika od razu powiedział wąż wysokiego ciśnienia do wymiany na orginał w ASO - 900PLN
arcita Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 jakiej firmy kupiłeś kiedyś pisali że niby orginalne zf za 250zł nowe buczą i ciśnienia nie dają i to samo chińczyki żeby unikać pomp bez firmy co fakt to fakt , po założeniu nowej chinskiej pompy już po miesiącu miałem dwa razy gorszy efekt niz na starej spartolonej przed wymianą.
zbylo22 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 mam dokłądnie podobny problem z buczeniem....nie wymieniałem pompy jeszcze i teraz nie wiem czy pompa czy wąż wysokiego ciśnienia....jesli wąż to naprawde nie ma innej mozliwosci wymiany niz w ASO? chodzi o kase.....prosze pisac jesli ktos z tym problemem sie upora i napisac co i ile kosztowało.........u mnie jeszcze da sie jezdzic nie wyje na tyle zebym zwariował ...
f1mlody Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 ja tez wymieniłem waż na dorabiany bo stary strzelił i zaczeło buczec załozyłem dorabiany i dalej buczy
agaa2222 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam, moja pompa tez buczała - ale to była moja wina bo poziom płynu wspomagania był za niski i zniszczyłem nieświadomie pompę, kupiłem za ok 300 zł zamiennik, po tygodniu było to samo - buczała jak tylko silnik osiągnał 90 stopni. Kupiłem oryginał i problem ustał
pieciajek Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ja stawiam na przewód ciśnieniowy bo tak w jego połowie firma audi założyła metalową tulejkę z dziurką czyli dławik. Jak w dorabianym wężu tego nie ma to całe ciśnienie z impulsem pierwszego uderzenia ciśnienia z pompy idą na magiel i to jest to wycie. Zmień na oryginalny przewód. Co do pompy to zawsze wolę dać 200 za sprawny oryginał niż 200 za chińczyka
kozi291 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam, po wymianie węża na orginał buczenie ustało
pieciajek Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 To fajnie i miło że już masz uszy spokojne i wspomaganie fuka :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się