Cezarrr Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam wszystkich Autko 1.8T quattro wersja z USA (163KM - europa / 170KM USA). Na liczniku mam ok 100tyś, samochód jest w początku 2005r. Wdł. książki "skarg i zażaleń" wymiana rozrządu w tym silniku: co 180 TYŚ. W zasadzie ciężko mi było w to uwierzyć wiec postanowiłem zasięgnąć ucha u fachowców. W ASO skody (te same silniki) dowiedziałem się, że 180tyś to w życiu nie pociągnie i mieli sporo przypadków ze paski zrywały się dużo wcześniej mniej więcej przy 130/140 TYŚ. W ASO VW wersję skody w zasadzie podtrzymali ale tam już zalecają wymianę w granicach 120tys. Mój zaprzyjaźniony mechanior zajrzał pod pokrywę, pogmerał i stwierdził że wygląda jak nowy i nie ma co sobie tyłka zawracać na chwilę obecną bo jest git. Generalnie kogo bym się nie pytał to każdy mówi coś innego. Wiem, że jest też jakaś granica czasowa (5lat bodajże) i pasek parcieje, tak?? Przez tych fachowców teraz za każdym razem jak dociskam mocniej gaz się zastanawiam; pierdo..nie czy nie pier...nie:) Może najlepszym wyjściem było by poprostu wymienić i mieć z bani, ale też nie chce być może nie potrzebie wydawać kasy jeśli jeszcze nie muszę. Proszę o jakieś info. Z góry dzięki. Pozdr.....
notorious Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 wymień.. raczej nie kosztuje 2000zl.. ja tez zwlekam.. ale tylko dlatego ze czeka na swojego mechanika az wroci z norwegii..
kille Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Czesc.W mojej ksiazce serwisowej tez napisane jest ze wymiana paska przy 180tys km.Tu gdzie mieszkam (Szwecja)wszyscy sie do tego stosuja.Nikt nie wymienia przed czasem.Ja zapobiegliwie wymienilem przy przebiegu 150tys.Jak na oko laika stan wymienionych czesci idealny.Zero pekniec ,znakow zuzycia.Wiec decyzja nalezy do Ciebie.Pozdrawiam
Łukasz 23 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ja też nie czekałem do 180 tylko przy 150 poszła wymiana ,koszta takiego kompletu to ok 600zł w oryginale + robocizna oczywiście ale jak jest kumaty mechanik to i bez rozbierania pasa przedniego wymieni
Cezarrr Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Oki. Macie rację, pare groszy w plecy, a spokojna głowa= Bezcenne:) Tylko jeśli teraz mam 100tys. to może jeszcze dobić ze 20/30 tyś, co?? Tylko jak jest z tymi latkami i niszczeniem paska. bo autko ma już ponad 5 latek?? Dzki. Pozdr....
grzes1150 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 U mnie rozrząd był od nowości i jak kupiłem auto to na blacie było 178tyś. więc tyle zwytrzymuje. Napinacz olejowy już powoli puszczał i mała rolka już nie chodziła jak nowa ale dało radę
Zaleczeq Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 tez miałem podobnie jak Grzesiek mała rolka juz nie chodziłą jak powinna no i pompa wody zaczeła siadac to juz cały rozrzad z pompa wymieniłem
Panton Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Oki. Macie rację, pare groszy w plecy, a spokojna głowa= Bezcenne:) Tylko jeśli teraz mam 100tys. to może jeszcze dobić ze 20/30 tyś, co?? Tylko jak jest z tymi latkami i niszczeniem paska. bo autko ma już ponad 5 latek?? Dzki. Pozdr.... Jak latasz normalnie bez pałowania to spokojnie te 20-30k km możesz zrobić i dopiero wymień... książka twierdzi, że wymiana przy 180kkm i pewnie nie kłamie ale ja bym do tego przebiegu nie ciągnął tylko przy 120-130kkm wymienił dla tzw. świętego spokoju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się