Pawlo 2004 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Pany niedługo czeka mnie zakup A6 C6 3.0 TDI z końca 2007 roku i chciałbym wiedzieć czy są jakies objawy które można wyczuć podczas jazdy. Jakie sa objawy końca wtryskiwaczy Pytam zeby nie było ze kupie auto i po 2 tys km wszystko sie wysraja pompki jest mi ktos w stanie sensownie wytłumaczyć jakie moga byc objawy kończących sie pompowtysków?? I jakie są konsekwencje jeżdzenia na padniętych pompkach?? Czekam na jakies info i pozdrawiam
filip1001 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 ale przecież 3,0 TDI to nie pompowtryskiwacze
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Sory mam na mysli wtryski tak jak w temacie a napisałem pompowtryski to z przyzwyczajenia bo od 3 lat ma B6
filip1001 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Chyba prostej recepty na sprawdzenie w jakim stanie są wtryski nie ma. Ciężko obejść się bez VAG-a i dobrej umiejętności jego obsługi. W najgorszych przypadkach autem może telepać, problemy z odpaleniem na zimnym ale to nie reguła
Pawlo 2004 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czyli VCDS i jazda, bez tego ani rusz
swiezak84 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 raczej problem z odpaleniem jak silnik sie zagrzeje. takie byly objawy padnietych wtrysków w bmw 330d starego. na zimnym silniku odpalal normalnie. jak juz sie rozgrzal i postal chwilke, odpalic juz sie nie dalo dopóki nie ostygł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się