Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] b5 1.8Tq Problem z moca:/


Fabianooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim 1.8Tq, a mianowicie brakuje mu mocy:/ wiem ze byly juz podobne tematy ale nigdzie nie objawialy sie tak jak u mnie. sinik pracuje rowno, nie szarpie , nie gasnie, pali na dotyk ale jak mu depne to zbiera sie jak zolw:/ ze spalaniem w normie. wymjenilem filtr powietrza i przepywomierz ale kopa wogole mu brak :thumbdown: podpinalem go i nie ma zadnych bledow... samochod ma przejechane 90 tys na 100% bo mam od nowosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz go od nowości to wiesz co bylo robione,,,, zapytam tylko w jaki stanie są swiece przewody wn, filtr paliwa

a raczej kiedy ostatnio byly robione

czasami takie rzeczy robią "dużą różnice"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy turbo jest taka gruszka zwana westergate odpowiada za cisnienie doladowania,ustawia sie poprzes dokrecenie lub odkrecenie srubki moze nie byla zakontrowana poluznila sie i rozlegulowalo sie doladowanie,zeby to sprawdzic trzeba sie troszke naginnastykowac bo ta sruba znajduje sie pod kolektorem ja bynajmniej mialem kiedys taki wlasnie przypadek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabianooo a dawałeś przepustnice do czyszczenia to tez moze byc przyczyna jezeli jest zabrudzona.

Przepływomierz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

stawiam na katalizator. Wywal i wstaw rurkę lub uniwersalny. Stary możesz sprzedać i w przypadku rurki zarobisz jeszcze na tym a jak wstawisz uniwersalny to dopłacisz z 50-100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czyscilem . a dzisiaj rano troche obroty mi spadaly ale pozniej sie uspokoil... wyczyszcze katalizator, przepustnice i zobacze co sie bedzie dzialo :audi:

Jak przeczyścisz to daj znać czy będą zmiany bo ja też nie długo muszę z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest przy tej gruszcze taka sruba zagwintowana na ktorej sa nakretki zakontrowane, tego nie zobaczysz dopuki nie scigniesz turbo albo kolektor wydechowy, najlepeij sciagnac turbo i zawiesc do zakladu zeby sprawdzili doladowanie lub tez mozna sprawdzic poprzez zegar do tego sluzacy na samochodzie bez demontowania turbo- lecz jednak malo ktory z mechanikow ma taki sprzet :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no sprawdz doladowanie,sam ostatnio to u siebie robilem i robi sie to naprawde bardzo prosto, powinno byc w granicach 0.6-0.7 bara i najlepiej zeby ani wiecej ani mnie u mnie ciut wiecej wykazalo czyli trzeba troszke podregulowac. Musze sciagnac turbo i dac do zakladu gdzie naprawiaja turbo wystarczy podkrecic srubke i ustawia mi idealnie na 0.6 pozdrowka :audi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...