Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Odczyt błędów ze sterowników


fireman tom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Po AutoScanie wyszło mi parę błędów. Czy mógłby ktoś powiedzieć co one oznaczają? Z góry dziękuję :hi:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 BD

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0806

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111

Component: ABS 5.3 FRONT D11

Coding: 0273004132

Shop #: BB 24303

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8 ö8 L08 2

Component: 8L0820043

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 034

Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D09

Coding: 00140

Shop #: WSC 06335

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0T8923503 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

End -------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Zawór odcinający paliwo N109 jak by był niesprawny to byś nie zapalił auta.Po skasowaniu nie powinien się błąd pojawić[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded

pompa centralnego zamka przekroczony czas pracy.(nieszczelność w układzie centralnego zamka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten N109 może wywalać błąd jak mam niefabryczny immo? bo nie mam żadnych problemów z odpalaniem :mysli: Odnośnie centralnego - czym może być spowodowana nieszczelność? Też nie mam problemów z centralnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie skasowałem bo stwierdziłem że najpierw znajdę przyczynę :embarrassed: Czy te błędy mogą na coś wpływać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za szybką odp. Skasuję i zobaczę czy znowu coś wywali. Na razie bawię się na spokojnie vagiem bo kabelek kupiłem jakieś 2 miechy temu ale zielony jestem i nie miałem czasu na zabawę w np. logi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To baw się dobrze :good:Tylko pamiętaj przed jakąkolwiek zmianą parametrów czy kodowań wcześniej zapisz sobie na kartce wartości jakie były przed twoją modyfikacją gdyż później mogą być problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej w te klocki bawić sie nie bede. Nie mam na tyle wiedzy niestety. W logi jeszcze mogę sie bawić ale raczej nie bede nic modyfikował bo sie po prostu na tym nie znam :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...