kriskrzysiek Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam wszystkich forumowiczów! Byłem już kilka razy u różnych mechaników , dokładnie jakiś rok czasu z tym się męczę, mechanicy już różne rzeczy mi wymyślali od wymiany czujnika stukowego, po podkładanie filca pod ten czujnik, aż po stwierdzeniu że silnik pada . Naprawdę nie mam już pomysłów chyba udam się do autoryzowanego salonu może oni mi pomogą. Proszę jeszcze was o pomoc może ktoś z was już miał z takimi błędami do czynienia, proszę o interpretację błędów i jakie macie pomysły jak temu zapobiec. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. KODY BŁĘDÓW - Silnik Data 16.04.2011 Godzina 17:45:33 8D0907557B 1,6L R4/2V MOTR HS D08 17733 - Czujnik antystukowy cylindra 1 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17735 - Czujnik antystukowy cylindra 3 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17736 - Czujnik antystukowy cylindra 4 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17734 - Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16711 - Czujnik antystukowy 1 strona 1 - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Pozdrowienia. Krzysiek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się