BigYaroslav Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 witam! Od niedawna posiadam silnik AHU. Stara 1Z padła po tym jak turbo oszalało i zaciągnęło olej z silnika. . . efekt tłoki popękane tuleje porysowane czyli nie warto remontować! Ale do tematu : po przejechaniu ok 200 km na tym silniku zauważyłem że przy gwałtownym ruszaniu bądź hamowaniu i w zakrętach zapala mi się kontrolka od oleju i po chwili gaśnie. stan płynów się zgadza. zalany mobil 1 10w40x1 diesel. co może być przyczyną? dodam jeszcze że filtry mam nowe jak i czujnik ciśnienia oleju. z góry dzięki za wszelkie informacje. pozdrawiam.
BigYaroslav Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 jeszcze nie podłączalem. aha zapomniałem dodać że cały osprzęt z komputerem wtryskami i pompą są od starego silnika. słyszałem że kompem wtryskami i pompą właśnie te silniki się różnią [br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 13:03_________________________________________________chyba znalazłem przyczynę! otóż najprawdopodobniej to zły czujnik oleju(mechanik kupił nowy przy swapie silnika) pojechałem dziś do sklepu mot. po czujnik ciśnienia oleju i sprzedawca chciał stary czujnik na wzór bo po modelu nie dojdzie który bylby dobry. a ja starego nie mam! bo jak już pisałem mi go rozwalilo w starym silniku a w nowym nie mam! koledzy jak dojść do tego który będzie dobry?? A i jeszcze jedno ile czujników ciśnienia oleju ma mój silnik AHU ? bo słyszałem że b4 miały 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się