Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Kopci jak stary disel :(


@d!X

Rekomendowane odpowiedzi

WiatM

Mam mały klopocik, moja mala czarnulka 1,8T mega kopci z tlumika i niewiem czemu? Raczej bedzie duzo oleju brala ale od czego to moze sie dziac? niema zadnego wyplywania oleju ani skraplania sie poza silnikiem.

Kto mi pomoze w moim problemie?

Pozdr @d!X ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

jeśli kopci na niebieslo-pierścienie lub turbina jeśli na biało -uszcelka pod głowicą może spalać płyn chłodzący.Ale to tylko moja opinia.

no i bardzo słuszna opinia. Właśnie dlatego pisałem o kolor spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ;) spaliny sa hmm czy niebieskie niewiem.....ale napewno czarna rure wydechowa juz mam a mialem srebrna :( a co do spalania to wydaje mi sie ze nie duzo ... bez turba z 9litrow z turbem z 13l. mysliscie ze dobre spalanie ma?? woda w chlodnicy troszke jest ciemna.

wlasnie cos slyszalem o tych pierscieniach ze to moze byc tego przyczyna w turbinie ale nie jestem pewny :( a wiecie jechac do mechanika to on wymieni 2rzcezy o to pewni9e bedzie jedna konkretna!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jesli uszczelka pojdzie to kapalo by pod autem ?? a ja zadnego wycieku nie widze. mysle czy to nie bedzie od Turbiny bo jak wlaczy sie turbina to DYMI jak z parowozu nic na ulicy nie widac :( [br]Dopisany: 02 Styczeń 2008, 15:26 _________________________________________________sprawdzalem i .... kopci lekko na bialo wyglada to nawet na szaro, i ubywa mi powolutku w zbiorniczku woda do chlodnicy. Ale woda jest dalej niebieska nie jest czarna? Wiec Co mi DORADZICIE??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczlka może być przepalona przy kanale wodnym i nie będzie wycieków tylko spalanie płynu.tubina chyba nieszczelna-smarowanie-wtłacza olej do kolektotów ssania-zobacz przewód turbo -kolektor ssący wtedy jest spalany olej silnikowy. :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

dalej trzymam się wersji o wydmuchanej uszczelce pod głowicą. Może być tak jak kolega wyżej pisze, że ubytek jest po stronie kanałów chłodzących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie ;) chyba to bedzie od uszczelki ;) jak to kaziu napisal :) uparl sie chlop i ma swoje. A czy jest mozliwosc odczytania np tego przecieku na kompie(u elektryka)? czy wogule wyjda jakies bledy? jeszcze nie bylem mojej a4 zbadac w sumie :( pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli kompresja bedzie slaba tzn ze silnik wymaga wiekszej naprawy bo np pierscienie nie trzymaja a jesli dobra to wersja ze uszczelka pod glowica jest do wymiany bedzie bardziej prawdopodobna a to ozn mniejsze koszta naprawy :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...