Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przygotowania do założenia gwintu


mazigt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar założyć zawieszenie gwintowane, już jest prawie zamówione, zdecydowałem sie na FK street. Czytałem wiele oponi na jego temat, kilku kolegów ma to zawieszenie w swoich samochodach i są zadowoleni, także wybór padł na zawieszenie sprawdzone przez moich kumpli.

Dobry stosunek cena/jakość.

1 Przy zakładaniu tego zestawu należy zwrócić na coś szczególną uwagę?

2 Przy założeniu ze chce obniżyć 40-50mm musze skracać odbojniki? Jeżeli tak to o ile?

3 Co należy wymienić przy okazji na nowe? wahacze mam wszystkie nowe, montowane 3 miesiace temu.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Raczej nie

2. Po co skracać odbojniki? nie widzę takiej potrzeby

3. Nic nie musisz wymieniać, po prostu należy wszystko dobrze skręcić

Rada: zastosuj smar do gwintów, żeby potem nie było problemów z kręceniem nakrętkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Gdzie taki smar można dostać? jest to jakiś specjalny smar?

Ja zastosowałem miedziany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalny smar na gwint w malej ilosci zeby sie piach nie lapal

poduszki dajesz nowe jak masz stare wybite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posmaruj grafitowym. syf sie bedzie do niego lepil tak czy siak ale pozniej wystarczy przetrzec i mozna regulowac :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posmaruj grafitowym. syf sie bedzie do niego lepil tak czy siak ale pozniej wystarczy przetrzec i mozna regulowac :hi:

dokladnie, smar grafitowy i jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj wahacze przed obniżeniem (tam gdzie są tuleje gumowe skręcone ), załuż gwint, wyreguluj go tak jak chcesz i na końcu dopiero dokręć wszystkie wahacze. Jeśli tego nie zrobisz tuleje gumowe naciągną się (bo są skręcone mocno) i po 20000 tys będziesz wymieniał znowu wahacze :gwizdanie:. Najlepiej podstaw coś pod wahacz (przód bez koła bo nie dojdziesz do górnych) lub belkę (tył), opuść auto tak aby zawiecha była w pozycji pracy i dokręć wszystkie śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...