arzi Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam wszystkich forumowiczów. Jako, że samemu nie udało mi się rozwiązać problemu, pozwoliłem sobie zaczerpnąć pomocy od Was. Być może ktoś się spotkał z tym problemem. Otóż, gdy kupiłem autko miało ono pilocik do centralnego zamka, tylko w ogóle nie działał a na domiar tego, tak się trzymał kluczyków, że go zgubiłem Otwieram auto z kluczyka, tylko że jak otworze od kierowcy, to tylko się tylko te otwierają- żadne inne. Jak otwieram od strony pasażera to otwierają się wszystkie po pociągnięciu klamki. Gdy otwieram przez bagażnik to wszystkie ładnie się otwierają po przekręceniu kluczyka. A teraz co do drzwi kierowcy, to ten bolec od drzwi chowa się tylko do połowy, a czasem (co gorsze) potrafi się otworzyć zaraz po zamknięciu, tylko gdy mocniej docisnę kluczykiem. Nie wiem czy udało mi się wszystko tu przedstawić. Sam potrzebowałem czasu żeby to wszystko rozpracować. Wszelkie rady i komentarze mile widziane! dziękuję
pieciajek Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Miałeś scyzoryk czy jakiś pilot dokładany? Spróbuj otworzyć drzwi od kierowcy raz a jak się otworzą to jeszcze raz przekręć na otwieranie. Jak reszta się też otworzy to znaczy że kodowanie centralnego zamka masz tak ustawione. Można to zmienić i będą sięwszystkie na raz otwierać.
arzi Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 To był dokładany pilot. Widziałem kilka wątków tutaj z podobnymi pilotami więc pewnie musiał być od tego. Niedługo zejdę do autka i napiszę czy się otwierają.
krupskim Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Chyb a masz coś popsute w zamku drzwi kierowcy . Może cięgno od tego kołka jest źle zamontowane / zmieniło swoją długość - np ktoś coś robił przy zamku i źle je założył/. Nie moge tylko pojąć tego " Jak otwieram od strony pasażera to otwierają się wszystkie po pociągnięciu klamki. " Czyli jak przekręcisz kluczyk w drzwiach pasażera to wszystkie drzwi otwierają się dopiero jak pociągniesz za klamkę?
arzi Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Czyli jak przekręcisz kluczyk w drzwiach pasażera to wszystkie drzwi otwierają się dopiero jak pociągniesz za klamkę? Dokładnie kolego tak. Sprawdzałem jeszcze z tymi drzwiami od kierowcy drugi raz otworzyć, ale nic z tego. Teraz gdy zamykałem przez klapę bagażnika to zaraz się znowu otworzyły wszystkie i gdy pociągnąłem od kierowcy klamkę to automatycznie pozostałe się zamknęły a od kierowcy domykałem oddzielnie (bolec do polowy się schował)
krupskim Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opcja pierwsza - uszkodzony przekaźnik wysterowania w siłowniku drzwi kierowcy- pompka pompuje / zasysa ale źle ustawione cięgno blokuje pelne napełnienie membrany w zamku i przekaźniczek wariuje. Opcja druga - nie wiem ale podłożył bym drugą pompkę / obojętnie jaki nr byle by pasowała podłączeniami/ i zobaczył czy coś się zmienia. Może masz już pompkę na " wymarciu " i pompuje, ale nie daje rady nabić tyle ciśnienia ile potrzeba na wszystkie zamki - a jedne chodzą lepiej drugie gorzej - . Opcja trzecia - nie wiem co Ci doradzić , zaczął bym od drzwi kierowcy - najczęsciej używanych i podatnych na usterki. Powiadom o efektach pracy. Może coś jeszcze podpowiem
arzi Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Dzięki bardzo kolego. Na pewno zastosuję się do twoich porad. W wolnym czasie rozbiorę tapicerkę drzwi i zobaczę co tam pozwala sobie szwankować. Mam jeszcze pytanie odnośnie założenia centralnego na pilocik (inny niż był). Byłoby to możliwe? i czy duże są z tym związane koszty?
krupskim Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Nie wiem jaką masz pompkę centralnego zamka - i jaki budżet. Jesli na dwa wyjścia powietrzne / czyli 8L0 lub 8D0 / to skłaniał by się ku zamontowaniu pompki z modułem zdalnego sterowania i kluczykiem z przyciskami - scyzoryk.
arzi Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Sprawdziłem, numerek pompki to 4A0862257A. W związku z tym, udało by się zamontować jeszcze centralny z pilocika? czy trzeba by było zmieniać pompkę?
krupskim Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 JAk by to była pompka na dwa wyjścia powietrzne z serii 8L0 lub 8D0 to cos takiego mozna rozważać. W twoim przypadku raczej nie ma to sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się