chela03 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Witam, posiadam audi a4 b5 avant 1,9tdi 110km, mam problem z silnikiem, chodzi o to, że na ogół jest wszystko ok jednak gdy czasami potrzebuje wyprzedzić jakiś samochód lub po prostu troche ostrzej gdzieś jechać to zdarza się, że auto przy gwałtownym przyspieszaniu przeważnie na wyższych biegach łapie muła, że praktycznie jego przyspieszenie jest nieodczuwalne. Problem znika gdy wyłącze silnik i po chwili znowu rusze w trase, jednak jest to tylko chwilowe pozbycie sie problemu gdyż często się to powtarza. Proszę Panowie o pomoc jeśli ktoś mial podobny problem lub wie co może mieć winę niech opisze co trzeba zrobić Z góry dziękuje [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
kubson Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Zrób logi bo przyczyn troche może być
pepik Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Twoje auto łapie tryb awaryjny. Powodów może być kilka więc najlepiej będzie jak podłączysz kompa i sprawdzisz błędy, napewno jakieś będą zapisane to wtedy będzie łatwiej pomóc bo teraz to wróżenie z fusów jest :gwizdanie:
comar_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 dokladnie, tak to nie wiadomo, kierownice turbo, przeplywka..
dymiano Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 może turbo potrzebuje czyszczenia. Zrób logi
dante0018 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Pewnie wyjdzie na VAGu standardowy blad z cisnieniem... najczesciej kierownice do czyszczenia...
SkOs Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 to AFN wiec na 99 % wg mnie VTG do czyszczenia ale zrob logi bo moze przeplywka albo N75
Debian27 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 stawiam na lewe powietrze(dziura w dolocie przy turbo).
SkOs Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 hehe strzelac to my mozemy =] trzeba logi i bedzie wszystko jasne
ziby00 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 postaraj się zrobić :vaglogi:wtedy będziesz wiedział gdzie szukać
chela03 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ok, Panowie zrobię jak mówicie, kabel już mam programy także, tylko pytanie... Czy auto podłączyć na włączonym silniku czy może być tylko kluczyk przekręcony ? A jeśli włączony to czy podłączyć gdy chodzi normalnie czy raczej zrobić tak żeby złapał muła i dopiero wtedy podłączyć pod kompa ?
pepik Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji.
kubson Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji. logi tylko na ciepłym silniku co Ty piszesz
pepik Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak chcesz sprawdzić błędy to wystarczy przekręcić zapłon ( zapalić silnik nie zaszkodzi ) bo błeby będą w ECU zapisane a jak będziesz robił logi to na zimnym i na ciepłym silniku no i jak złapie tryb awaryjny przy okazji. logi tylko na ciepłym silniku co Ty piszesz Dzięki za sprostowanie coś mi się pomieszało
Rekomendowane odpowiedzi