Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Obroty silnika


dareksa1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam mały problem:

Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych

przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów),

następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika.

Co to może być? Jak to sprawdzić?

Z góry wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem:

Przy włączeniu zapłonu nawet teraz gdy na dworze jest ciepło świeci się kontrolka od świec żarowych

przez ok. 10 sekund, potem gaśnie uruchamiam silnik i jego obroty są przez kilkanaście sekund wyższe (powyżej 1000 brotów),

następnie stabilizują się do 900 obrotów. Mogę jeszcze dodać, że na desce rozdzielczej nie działa mi wskaźnik temperatury silnika.

Co to może być? Jak to sprawdzić?

Z góry wielkie dzięki.

wyglada na problemy z czujnikiem temperatury ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wymienia ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej?

Wiem tylko tyle, że jest umieszczony w trójniku dochodzącym do głowicy.

Czy trzeba spuszczać płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównawczego, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pewnie że poleci płyn.Musisz trochę zlać do innego naczynia.Zerknij na stronę VW

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1764 Jest dokładny opis jak demontować czujnik.Tylko pamiętaj żeby kupić czujnik ori(koszt około 100 zł z oringiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz najpierw płączenie elektryczne czujnika,jak to nie pomoże to go wymień.Na 99% to czujnik cieczy chłodzącej o czym na pewno w vagu znjdziesz informacje(bład).

Zapewne albo czujnik podaje błedne sygnały do ECU i dlatego tak Ci świruje masz objawy jak w mróz masz wyższą predkość biegu jałowego.Albo nie podaje sygnału i ECU pracuje w trybie awaryjnym i ma jedną i tą samoą wartość aby sie dało dojechać np. do serwisu.Jak ogarniesz to napisz co jak> :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypnij wtyczkę od czujnika i zobacz z czy będzie różnica przy odpaleniu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...