Gość Lokiszta Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam mam pytanie w sprawie sprężyn WEITEC obniżające zawieszenie mianowicie chodzi mi o tą aukcje http://allegro.pl/sprezyny-weitec-ultra-gt-40-audi-a4-b6-b7-i1587379438.html właściciel pisze że są to pół sporty obniżąjce zawieszenie o -35mm na stronce firmy nie znalazłem takich sprężyn o takim obniżeniu, czy ktoś ma założone takie sprężyny, proszę o rade czy warto się nimi zainteresować.Mam w tej chwili felgę 18 na oponach 235/40 i chciałem aby to ładnie wyglądało.
martin_rs4 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 jak wejdziesz na niemiecki Ebay to znajdziesz je tam. zielone nie sa tak twarade jak czerwone. ja sie tez nad -35mm zastanawialem ale kupielm czerwone H&R 40/40 i tez dobrze wyglada. felga 17" 45/225. no i na oryginalnych amorach. daje rede!
Gość Lokiszta Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 a ma ktoś może założone te sprężyny u siebie bo za nic w świecie nie mogę ich nigdzie znależć
martin_rs4 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja zanim zmienilem na sportowe to mialem orygnialne sprezyny koloru zielonego i te juz byly nieco twarde, w porownaniu do innych aut ja bym na twoim miejscu zalozyl czerwone, bo np. jak bedziesz wiozl 2 osoby z tylu to zielone nie beda tak tawrde jak te czerwone...no i auto tak nie siada
Gość Lokiszta Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 może ktoś podać linka do tych czerwonych z WEITECA nie umiem ich jakoś znależć i czy te zielone które są wystawione tak naprawdę obniżają o te -35mm
martin_rs4 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 tu masz fotki jak mi sie auto obnizylo po wstawieniu czerwonych H&R 40/40 dopowiem ze balem sie tych 40mm ale teraz jestem zadowolony
Gość Lokiszta Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 bardzo ładnie tak właśnie bym chciał a jakie masz felgi założone
Gość Lokiszta Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 o kurde ja mam 18 więc będzie jeszcze niżej ale ty masz klasa tak bym chciał gdzie kupić te spreżyny H&R Znalazłem takie sprężyny w B6 H&R obniża tylko 0 -35mm tylko nie wiem czy teraz będą pasowały bo są dwa rodzaje wagowe to są te spreżyny http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-hr-audi-a4-b6-kombi-komplet-i1495261067.html a to jest katalog producenta http://www.badtoys.de/html/fahrwerk/hr-federn/audi.htm Proszę o rade czy będą dobre
martin_rs4 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 w katalogu sa te same co na allegro, wiec beda pasowaly, tylko z ta roznica w wadze te pierwsze do 1050kg nacisku na os przednia, drugie od 1051kg - moze te drugie do kombi sa przeznaczone?! poza tym jak masz 18" felgi to Ci auto nie siadzie nizej, tylko odstep miedzy nadkolem a opona sie zmniejszy, co tez fajniutko wyglada nisokoprofilowe opony, min. 40 albo 35 i jest git malina
mlodyabc Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Te są do ciebie, bo mają po -2 i pasują do twojej kategori wagowej. h&r siada wiecej niz eibach i weitec.
mlodyabc Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Ale z tego co wiem jest tez bardziej twardo na h&r. Eibach jest w miare komfortowy.
martin_rs4 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 tez prawda :gwizdanie: ale ogolnie sa OK . mlodyabc czy Aligator tuninguje tez wolnossaki ?
Gość Lokiszta Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 mam jeszcze pytanie czy to jest ważne bo wymienił mi mechanik tył i auto stoji jeszcze wyżej jak było czy to ma znaczenie jak się zakłada sprężyne chodzi mi góra dół czy jak odwrócę sprężynę czy można też tak zamontować bo wydaje się jakby jedna końcówka zawoju tak jakby bardziej wchodził do środka i wtedy właśnie nie wiem czy ona ma być na górze czy na dole czy to ma wogóle jakieś znaczenie
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 nie wiem jak u Ciebie jest. ja mialem obydwa zwoje rowne i obojetne bylo jak to wchodzi. na amorze u gory i u dolu jest taki "stoper" na ktorym zwoj sprezyny sie zatrzymuje i tyle. a to ze Ci auto stoi na nizszych sprezynach wyzej niz normalnie, to cus tu jest nie tak :gwizdanie:
Gość Lokiszta Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 no właśnie coś mi się to też nie podoba ale co może być nie tak co można było żle zrobić to są sprężyny H&R używane więc nawet powinny być jeszcze niżej a tu taka klapa one były trochę pordzewiałe ale to normalne zostali pomalowane i jak nowe
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a kupiles komplet i na przodzie jest ok?
Gość Lokiszta Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 na przodzie jeszcze nie zalożone jaki dziś skończymy to pokaże jak to wygląda ja mam dokładnie te i mam rozumieć, że te krótkie idą na tył a długie na przód tu nawet zwoje wyglądają tak samo ale jak się przypatrzy to jednak jest mała różnica ale to tak chyba żeby się przyczepić nie wiem może się ktoś wypowie kto zakładał takie sprężyny tu lik jakie ja mam krótkie tył dłuższe przód http://allegro.pl/hr-audi-a4-b6-avant-1-9tdi-130km-sprezyny-i1577881889.html
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 powiem tak u mnie szly na przod krotsze i szersze a na tyl dluzsze i wezsze...tu link jak to wygladalo http://cgi.ebay.de/H-R-Federn-40mm-Audi-A4-B5-Lim-Quattro-29996-1-/400209902954?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2e5e7d6a tak wiec zdaje mi sie ze tak jest raczej wszedzie. mi to robil znajomy wiec nawet sie nie pytalem [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 14:34_________________________________________________ale co mozesz zrobic, to zn znalesc na necie te same co masz i zobaczyc, bo na nowych sprezynach jest oznaczenie zawsze ktore ida na przod a ktore na tyl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się