mlodyabc Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Napisz do akjam on ma te spręzyny. Jeśli zakończenia mają różne jeden koniec inny od drugiego to z tego co wiem powinno się zakłądac tak zeby napisy na nich tj oznaczenia nie były odwrotnie tylko normalnie zeby sie dało przeczytać. I pokaż zdjęcie jak siadło.
Gość Lokiszta Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 wymienilismy jeszcze prawy przód i siadlo bardzo ładnie jutro jeszcze lewa strona i wyjadę zobaczyć co z tym tyłem auto teraz stoji pod takim katem że silnik nurkuje a pupa na górze ale żeby ten kąt był jakiś mocny to bym nie powiedział jutro zobaczymy jeśli chodzi o te sprężyny to muszę powiedzieć, że naprawdę tam nie widać aż tak wielkiej różnicy są prawie te same a tam gdzie ten zwój się kończy z jednej strony i bardziej wchodzi do środka jest chyba wynikiem pracy sprężyny ona delikatnie wchodzi do środka więc ta strona pewnie była założona na wahacz i tam się to troszeczkę wgieło ale naprawdę bardzo niewiele.Mogło się zdażyć tak, że wsadziliśmy na odwrót i teraz ta sprężyna musi się tak jakby odwrócić co jest chyba kwestią czasu bo pracowala kiedyś na drugiej stronie od dołu, mogę się mylić to tylko myślenie logiczne[br]Dopisany: 03 Maj 2011, 18:07_________________________________________________No i wymienione spreżyny przód już siedzi chyba jak dla mnie aż za nisko tyło jest wyżej ale powinno się to wszystko dopasować http://img836.imageshack.us/img836/1534/20110504004.jpg http://img844.imageshack.us/img844/9769/20110504009.jpg http://img830.imageshack.us/img830/8298/20110504.jpg tak jest z tyłu http://img8.imageshack.us/img8/263/20110504006.jpg No nie wiem jak ten tył za wysoko stoji czy to się jeszcze ułoży sprężyny z dwóch stron te same no może jedna strona trochę do środka. Moje pytanie bo to się jeszcze wszystko ułoży więc ile pojeżdzić żeby to wszystko doszło do siebie bo wiadomo tzreba jechać na zbieżnośc choć końcówków z przodu nie ruszaliśmy wcale.Tak naprwdę co tzreba jeszcze zrobić przy geometrii.
martin_rs4 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 no jak dla mnie malina z tylu powinno troche wiecej sciasc, skoro kupiles ten sam rozmiar sprezyn na przod i tyl. ulozyc to sie powinno po przejechaniu paru km. zbierznosci ustawiac nie musisz, jak cos to tylko katy. ja u siebie nic nie ustawialem bo mam z tylu tuleje wywalone i nie mogli ustawic nic no i tak w sumie jezdze ciagle i nic sie nie dzieje. oponki cale, i wyglada supi przejedz sie troszke, jak odczujesz jakies roznice, ze znosi albo cus, no to hoop na zbieznosc [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 13:16_________________________________________________teraz tak spojrzalem na swoja Audi i w sumie to u mnie tyl jest minimalnie nizej niz przod,
Gość Lokiszta Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 u mnie odwrotnie tył jest troche wyżej niż przód jak spuszczaliśmy tył to tak nie klapnoł jak spuszczalismy przód a przeważnie jest tak jak ty masz tył niżej od przodu może to się musi jeszcze ułożyć ale nie liczę żeby dużo się obniżył, jeśli chodzi o prowadzenie to jest o niebo lepiej mówili, że będzie twardo jest po założeniu sprężyn nieznacznie twardziej ale prowadzi się go 3 razy lepiej niż było jeśli chodzi o kierownice nic nie ucieka auto idzie jak po sznurku http://img717.imageshack.us/img717/4236/20110504010.jpg tu jest zdjecie jak przód jakby za wysoko był http://img863.imageshack.us/img863/6803/20110504011.jpg
martin_rs4 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 nie no, to jak latasz prosto to jest git to nie musisz nic robic. popatrz po kilku dniach jazdy czy Ci opony nie bierze i bedzie super. a co roznicy to w wysokosci, to faktycznie ja widac, ale jak to mozna ustawic i czy to w ogole sie samo ustawi to nie wiem :gwizdanie: wiem ze jak mi zalozyli chlopaki, to tak jak siadlo tak zostalo. a nawet na seryjnych sprezynach mialem tak ze tyl byl ciut nizej od przodu. u Ciebie...no kurcze z tym przodem, moze jedna sprezyna juz lekko wyrobiona ze krzywo siedzi?! ja kupielem nowe wiec nie zakladalem jakis krzywizn, ewentualnie ze zbyt nisko siadzie
Gość Lokiszta Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 z przodu siedzi idealnie równo w zasadzie chodzi o tył może te spreżyny na odwrót daliśmy może kiedyś ktoś jeżdziłem na odwrót jak my daliśmy i tak się spreżyna ułozyła ale dziwi mnie to bo przecież to jest jednakowa długość więc czy z góry czy z dołu tak samo powinno usiąść, jakby poszło tak jak z przodu to sobie tego nie wyobrażam strasznie nisko by było nikogo na tył bym nie mógł wziąść juz nie myśląc o dystansach chyba by nie dało założyć patrząc na przód dam im pojeżdzić może się ułożą
martin_rs4 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 wez sobie miche olejowa jakos zabezpiecz. przynajmniej jakas oslone pod silnik z dobrego materialu a jakie chcesz dystanse wstawic? tez sie nad tym zastanawiam i nie wiem czy 10mm czy 17mm na kolo
Gość Lokiszta Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 aha no i jeszcze jechałem dziś na A4 i licznik tak jak kiedyś kłamał w tył 5 km jak miałem 200km/h to jechałem gdzies 195 na GPS a teraz odwrotnie dziś nim jechałem dla sprawdzenia 220km/h na liczniku na GPS PRAWIE 227 i jeszcze dal by rady co mnie zdziwiło jest szybciej niż na 15, no a druga sprawa niepokji mnie ten przód bo jak jest większa dziura to prawie wcale nie pracuje amortyzator przedni i auto jakby w nią się wbijało twarde uderzenie martwię się czy za chwile nie pójdą amory przez to, to może i lepiej, że ten tył tak stoji jak załaduje ludzi to może być problem nawet z tyłu
martin_rs4 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 to dziala w ten sposob : . jak jest dziurawa droga to jedziemy wolno, pierd...ol to ze inni Cie wyprzedzaja albo klaksonem jada, jak oni chca zawieche niszczyc na dziurach to niech jezdza jak idioci .jak zaladujesz tyl ludziskami, to podobna sytuacja :> tak wiec niskie auto ma swoje wady i zalety, jesli jezdzisz z regoly sam to jest za***iście [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 22:26_________________________________________________przeciez na co dzien nie masz auta zapelnionego 5-cioma osobami
Gość Lokiszta Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 to mam jeszcze jedno pytanie może ktoś wie o co chodzi w oznaczeniach tych spreżyn 1.http://allegro.pl/hr-audi-a4-b6-avant-1-9tdi-130km-sprezyny-i1577881889.html 2.http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-hr-audi-a4-b6-kombi-komplet-i1495261067.html Chodzi mi czy te sprężyny są te same bo jedne mają znaczki (F) i ® a na drugiej aukcji ich nie ma ja mam bez tych oznaczeń
martin_rs4 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 tam jest: VA (F) - ida na przod (Vorderachse) HA ® - ida na tyl (Hinterachse)
Gość Lokiszta Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 no to wszystko jasne więc to te same sprężyny ale bez tych oznaczeń może są starsze i przez to trochę martwię się tym tyłem myślałem że pójdzie niżej bo przód poszedł wręcz bardzo dobrze może coś pomieszaliśmy jednak z tymi sprężynami czyli na odwrót bo np. z przodu są zwoje na początku krótsze i tam wsadziliśmy tak żeby napisy były normalnie do przeczytania a z tyłu było trochę zardzewiałe i już ich nie było tak widać zresztą daje głowę że były takie same zakończenia po obu stronach może coś żle zrobiliśmy może trzeba popuścić tulejki mechanik ich podobno nie odkręcał tylko belkę no już sam nie wiem jakby wsadzić 2 dorosły osoby na tył to opona by się zaczęła chować w nadkole
martin_rs4 Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 sluchaj ate sprezyny nie byly czasem od Quattro?
Gość Lokiszta Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 http://www.badtoys.de/html/fahrwerk/hr-federn/audi.htm tu jest katalog mają inne numer na przód i na tył i co więcej obniżają o -45mm więc tył by szedł jeszcze a z katalogu nie wynika, że H&R robi np. cos mieszanego 35/45 nie ma takich do A4 B6 w katalogu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się