Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0TFSI BGB wymiana popychaczy i wałka rozrządu, pomocy!!


sienkol007

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie , czy ktoś ma jakiś tutorial jak zdiagnozować zużyte popychacze oraz krzywki wałka ?? chyba będę musiał wymienić to wszystko i przydałaby się pomoc. Ile tych popychaczy tam jest ?? czy coś jeszcze trzeba wymieniać przy tych rzeczach ?? audi straciło moc , wymieniłem czujnik niskiego ciśnienia paliwa , zawór DV, N75 , filtr paliwa , powietrza , wszystkie wężyki sprawdzone , nowe świece , cewki itp. a moja niunia śmiga jak by miała 150PS :( pomocy. PS. Nie mam obecnie dostępu do Vaga :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczniesz sie brac za wymiane polowy silnika, moze dobrze go zdiagnozuj. :mysli::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez vaga-będą tylko spekulacje :wink4: podepnij gdzieś na spocie w Katowicach-na pewno mają :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez vaga-będą tylko spekulacje :wink4: podepnij gdzieś na spocie w Katowicach-na pewno mają :wink4:

niektórzy wolą od tyłu wszystko robić :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok , a powiedzcie mi czy czy vagiem jestem w stanie zdiagnozować niesprawne popychacze , oraz wałek rozrządu . To ,że nie mam teraz dostępu nie znaczy ,że wogóle nie mam . A na kompie żadnych błędów teraz nie pokazywał, poza czujnikiem niskiego ciśnienia paliwa , który wymieniłem na nowy - myślałem ,że to jest problem a okazało się ,że nie. Odpięcie przepływki nic nie dało , po odpięciu jeździ tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok , a powiedzcie mi czy czy vagiem jestem w stanie zdiagnozować niesprawne popychacze , oraz wałek rozrządu .

Nie sprawdzisz mechanicznych uszkodzen. Ale wyeliminujesz wiele innych. To jest tfsi, wiec moze dolot jest zapchany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpięcie przepływki nic nie dało , po odpięciu jeździ tak samo.

Więc może zrób loga z przepływki bo to ona może powodować, że auto nie jedzie. To, że nie ma błędu przepływki nie oznacza, że jest sprawna.

Druga sprawa - jak chcesz sprawdzić, czy wałki się nie wytarły (w co wątpię) to zdejmij pokrywę zaworów, zajmie Ci to max 20 minut jak nie masz wprawy. Wtedy zobaczysz czy wszystko pod czapką jest ok. Kto Ci postawił taką diagnozę, że to wałki? A może to turbina już słabo dmucha?

niektórzy wolą od tyłu wszystko robić :cool1:

Podobno od tyłu pół metra bliżej. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpięcie przepływki nic nie dało , po odpięciu jeździ tak samo.

Więc może zrób loga z przepływki bo to ona może powodować, że auto nie jedzie. To, że nie ma błędu przepływki nie oznacza, że jest sprawna.

Druga sprawa - jak chcesz sprawdzić, czy wałki się nie wytarły (w co wątpię) to zdejmij pokrywę zaworów, zajmie Ci to max 20 minut jak nie masz wprawy. Wtedy zobaczysz czy wszystko pod czapką jest ok. Kto Ci postawił taką diagnozę, że to wałki? A może to turbina już słabo dmucha?

niektórzy wolą od tyłu wszystko robić :cool1:

Podobno od tyłu pół metra bliżej. :wink4:

ale jak odłączyłem przepływke i zrobiłem jazdę próbną to nie było żadnej różnicy , jeśli przepływka była by padnięta to po jej odłączeniu powinno auto lepiej jeździć??

a diagnozę sam sobie postawiłem bo słyszałem ,że jest problem z ciśnieniem jak są wytarte krzywki wałka co powoduje brak mocy. Ale z drugiej strony z czego by się wytarły krzywki , wymieniałem popychacz pompy paliwa i jak się okazało był w dobrym stanie , miał delikatne przetarcia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie musi lepiej jeździć po odpięciu przepływki, może jeździć gorzej jeśli przepływka jest sprawna. Może być tak, że Twoja przepływka nie osiąga maksymalnych wartości a co za tym idzie sterownik silnika nie ustawia odpowiedniego doładowania oraz odpowiedniego czasu otwarcia wtryskiwaczy.

Nie wymieniaj połowy silnika bez dobrej diagnostyki i nie chodzi tu tylko o odczyt błędów ale o logi z przepływki, doładowania i sondy lambda. Co i jak ogarnąć znajdziesz w odpowiednim dziale. A może po prostu masz jakaś nieszczelność w dolocie.

Zrób diagnostykę a wtedy będziemy myśleć dalej. Na razie to tylko bezsensowne gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:vaglogi: :vaglogi: osobiście nie wierzę w wytarte wałki czy popychacze, zdiagnozuj ciśnienie na turbo i przepływkę i pochwal sie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpięcie przepływki nic nie dało , po odpięciu jeździ tak samo.

Więc może zrób loga z przepływki bo to ona może powodować, że auto nie jedzie. To, że nie ma błędu przepływki nie oznacza, że jest sprawna.

Druga sprawa - jak chcesz sprawdzić, czy wałki się nie wytarły (w co wątpię) to zdejmij pokrywę zaworów, zajmie Ci to max 20 minut jak nie masz wprawy. Wtedy zobaczysz czy wszystko pod czapką jest ok. Kto Ci postawił taką diagnozę, że to wałki? A może to turbina już słabo dmucha?

niektórzy wolą od tyłu wszystko robić :cool1:

Podobno od tyłu pół metra bliżej. :wink4:

... i 2 cm. głębiej :polew:

Obstawiam że nawet jak by sobie cały silnik walną nowy to i tak nie będzie jechać bo wina leży w osprzęcie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...